![]() |
Feyenoord in comflict met de KNVB
Feyenoord wil dat vanaf het volgende seizoen de KNVB opdraait voor de kosten van spelers tijdens hun verblijf bij het Nederlands elftal.Wordt het verzoek niet gehonoreerd,dan stelt de club geen
internationals meer beschikbaar. De KNVB is niet onder de indruk van het dreigement van de Rotterdammers.De bond verwijst naar de FIFA-reglementen,die clubs verplichten spelers vrij te geven voor officiële interlands. De voetbalbond verwijt Feyenoord dan ook dat het Glenn Loovens en Robin van Persie niet beschikbaar stelt voor het duel van Jong Oranje met Wit-Rusland. De twee jeugdinternationals maken met Feyenoord een trip door Azië. Bron: NOS-TT Dit vind ik als feyenoord-fan een hele slechte zaak, al snap ik de afgelopen paar weken al helemaal niet wat van den Herik aan het doen is (n) |
Van den Herik moet natuurlijk weer wat te zeggen hebben bij Barend en van Dorp :rolleyes: (n)
Efin, zolang hun spelers niet ernstig geblesseerd raken dan moet Feyenoord niet zeuren. Mocht Feyenoord naar de rechter stappen dan moeten ze gewoon de voetbalbelasting voor BVO's schrikbarend verhogen:p |
Hmmm ik als feyenoordsupporter vind dat egt (n)
ze doen egt veelste gierig met alles man. Ook met spelers kopen enz, altijd wachten totdat ze transfer vrij zijn of kopen ze zo'n ouwe lul omdat ie goedkoper is. ze zetten zichzelf voor lul (n) |
pff... spelers staan ze niet af aan Nederland onder 21, omdat ze een vriendschappelijke wedstrijd in Azie moeten spelen. :confused:
En internationals MOETEN zelfs beschikbaar worden gesteld... |
[QUOTE]WolterB schreef op 03-06-2003 @ 19:39:
[B]Feyenoord wil dat vanaf het volgende seizoen de KNVB opdraait voor de kosten van spelers tijdens hun verblijf bij het Nederlands elftal. Goeie zaak de spelers zijn eigendom van Feyenoord en als er iets mee gebeurd (als ze geblesseerd zijn wie is er de bupen van? Juist Feyenoord en wat doet de knvb daar voor terug? nix dus Feyenoord is daar alleen extra kosten aan kwijt.\ Doet die Kale nog eens wat goeds :D |
Citaat:
Verder vind ik dit op zich ook wel te begrijpen, maar wel ietwat overdreven. Ik vind de hele regeling dat internationals MOETEN opdraven fout (n) |
:confused: Betaalt de KNVB de onkost dan niet? Wat vaag...
|
Citaat:
|
lijkt me weer zo'n publiciteitsstunt van feyenoord :)
beker niet gewonnen :p het is trouwens conflict :o |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De domme uitspraak van Feyenoord directie dat de KNVB moet betalen heeft sowieso niks te maken met de (volgens jou dus) goede financiele omstandigheden bij Feyenoord En daarbij komt dat het een eer moet zijn om voor het Nederlands Elftal te mogen spelen. En als ze niet willen spelen bij die verplichte interlands, moeten ze maar gaan stoppen bij het Ned elftal. Zo simpel ligt dat, want er zijn zat spelers die staan te trappelen. Die arrogantie :mad: Ze spelen maar bij Feyenoord hoor.. |
Die arrogantie :mad: Ze spelen maar bij Feyenoord hoor..
Zo wat? wat is nou er nou belangrijker je club of de knvb? En wij Arrogant? ze komen amper aan spelen toe en ouwe hoeren nog niet wat is dan in jou ogen Arrogant? |
Citaat:
Al kan ik best voorstellen dat het verplicht eten van Wok-recepten op aandringen van de Kabel, de vriendinnen van Oranje, vrienden van Oranje die eruit zien als vriendinnen, je nationale trots doen kelderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |