![]() |
uitgaan in haarlem?
Wat is er leuk in Haarlem kwa uitgaansgelegenheden? Ik ga dr binnenkort weer eens uit, wat zijn aanraders??
|
patronaat natuurlijk ;)
wat wel een aanrader is ook: De tapuit, een cafeetje als je via heemstede-aerdenhout komt aanrijden, het is altijd helemaal dood daar, maar daardoor kan het wel leuk zijn als je met een hele groep vrienden gaat :) |
volgens mij is er zaterdag niet iets leuks in het patronaat.
Ik zoek meer iets van een dancing ofzo, een cafetje vind je altijd wel :) |
Is Patronaat nog niet dicht?
Verder...je hebt club stalker...moet je wel net een goede dag te pakken hebben dat de muziek je aanstaat. En rond de Grote Markt zitten een aantal cafe's waar je altijd wel terecht kunt....ook bar-dancings. |
kvind tegenwoordig alleen rocketfuel in t patro nog leuk...
voor de rest is t nogal kut allemaal (n) |
idd...tis behoorlijk kut allemaal in haarlem.
|
je hebt ook nog de lichtfabriek bij de droste fabriek in de buurt...
|
En ja murphy's blijft altijd wel leuk als je met een groepje bent.
|
Citaat:
|
Ja als je 20 bent voel je daar heel erg oud :D, dat voel ik me ook al daar met mijn 18 jaartjes. ken mensen die daar werken en veel bekenden komen daar.
koning is ook leuk trouwens |
Murphy's is wel gezellig ja, daarnaast zit de Kater, maar da's klein en altijd vechten. Wat minder dus. Tja.... wat voor dancings heb je dan nog meer..... Uhm, geen idee.
|
nou ben benieuwd ;)
keb ook gehoord dat "delirium" leuk is? naja we gaan het zien, ik ben morgen in haarlem te vinden lol |
Citaat:
kindercola disco |
oooooh ja, de Delirium!!! Uhm... geen idee, nooit binnen geweest. Maar ik geloof dat het niet de moeite waard is, heb ik gehoord.
|
Citaat:
|
uhm.... m'n vriend heeft er vrij slechte ervaringen mee, dus ik waag me er niet aan. Tzal ongetwijfeld leuk zijn,maar om nou in je eentje dan te gaan....
|
Citaat:
ik was zat. ion delirium geweest, inderdaad kinderdisco voordeel is wel dat ze goedkoop bier tappen (1,25 per biertje) (y) |
tuurlijk heb ik vriendinnen! Kheb er zat, maar met sommige hoef ik gewoon echt niet uit te gaan, sommige willen niet eens weg. En anderen hebben altijd andere plannen. :)
|
stalker kan ook wel koel zijn.
|
Citaat:
|
Owkeetje:
Kater en Murphy's is ABSOLUUT geen aanrader..nahja vind ik dan Stalker is vet, op donderdag avond heb je Hiphop boven Delerium is Kansloos Koning is gezellig als je er mensen kent, de tent op zich is echt kut Patronaat kan leuk zijn, maar dan moet er wel een leuk feest zijn Conclusie: Ik mis de fietsz :( |
Citaat:
:( |
fijn
|
ja de fietsz rockte!!!
|
goh laten we een memoriam voor de fietsz starten
|
Het patronaat ging toch naar de fietsz? Maar dat blijft natuurlijk jammer dan de fietsz zelf weg is. En er is ook helemaal niks voor terug gekomen wat er op lijkt.
En in de lichtfabriek mogen geen feesten meer gegeven worden :( ...laat ik het toch maar bij Amsterdam houden qua uitgaan (y) |
fietsz gaat naar patro..maar volgens mij duurt het nog eeuwen voordat het klaar is.
Vind het sowieso stom dat ze het patronaat zo gaan vermoderniseren..het hele idee is dan weg! Mjah ach Haarlem was toch al schraal om uit te gaan..dus wat maakt het allemaal nog uit |
hoezo gaat de fiets naar patro? :confused:
hm ja zuigt inderdaad wel eigenlijk. Ik ga dan ook meestal in Amsterdam uit, maar tegenwoordig ook weer vaak haarlem omdat ik daar binnenkort weer kom wonen. Waar ga jij meestal heen dan? |
Tijdje terug kon je me altijd op zaterdagavond in de Fietsz vinden. Daarna ben ik in een diepe depressie beland omdat er verder in Haarlem echt niks te vinden is dat een beetje in de buurt van de Fietsz kan komen..
Ik zit tegenwoordig woensdag in het cafeetje van de Egelantier omdat ik daar danslessen heb en daarna blijven we met een groep nog hangen. Soms ga ik daar ook gewoon op vrijdag naar toe om iets te drinken. Nog een aanrader: de nieuwe Toneelschuur. Qua cafeetjes zitten er wel een paar leuke dingen: Studio, de Lift, de Gooth, de Roemer, XO. Als je livemuziek wilt: Patronaat, Irish Pub (wel lekker suf:)). Verder zijn er een aantal plaatsen waar je gewoon niet wil komen, ook al ken je er veel mensen: Murphy's, Delerium, Koning, Tapuit (ging ik voor de Fietsz nog wel vaak naar toe). Een paar plekken als je wil dansen met een paar vrienden en je je er niet aan stoort als er 8 geile mannen aan je kont likken: Stalker, Sounds. Last but not least, de plek waar je niet dood gevonden wil worden (al is de kans groot dat je er niet heelhuids vandaan komt): Kater. |
Citaat:
Verder beland ik -met tegenzin- ook van weer in de Koning om dat ik daar gewoon veel mensen ken. De koning is alleen absoluut niet leuk qua muziek en eigenlijk qua mensen ook niet :D Het zijn namelijk nog al kleine mensjes .. maar ja ach op zich kan het er wel gezellig zijn. |
oke donderdag zal ik wel eens naar de stalker gaan dan. Heb er meer goede verhalen over gehoord. Moet wel altijd werken op vrijdag maar goed. :)
En zat. toch maar bij amsterdam houden denk ik :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |