![]() |
netwerkkaart probleem
ik heb een netwerkkaart van 3com fast ethernetlink tx maar als ik hem instaleer dan kan hij hem we vinden maar als ik m'n pc opnieuw opstart dan zegt ie dat er problemen zijn ik heb hem ook al in een andere pci bus gestopt maar telkens hetzelfde... bij een vriend van mij heb ik die kaart er in gedaan en daar deed ie het gewoon :confused: dus ik snap er nix van... weet iemadn hoe ik dit kan oplossen?
|
Offtopic: Probeer eens interpunctie te gebruiken, dit maakt je tekst een stuk leesbaarder
Welk OS draai je? (XP/ME/98/95) Al nieuwe drivers geprobeerd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welk probleem geeft hij exact?
|
Welke drivers heb je precies geinstalleerd? Die van de 98 CD-Rom of die op het bijbehorende schijfje?
Heb met mijn 3Com problemen gehad doordat ik de drivers van 98 (onbewust) gebruikte.. Verse reinstall, nieuwe drivers en hij deed het vervolgens :] |
De 3 com 3c90x serie heeft nog wat problemen met drivers. Je kan hiervoor gewoon drivers downloaden. Of een ander OS installeren.
|
Misschien conflict tussen bepaalde hardware onderdelen??
|
kijk idd eens bij je interrupt adressen, ik heb ook zo'n eigenwijs geval dat al-tijd conflicten gaf... gewoon even puzzelen in je apparaatbeheer :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |