![]() |
[Codec] Voor MP3
Jahoor het werkt allemaal wel, nouwja sommige liedjes niet. let me Xplain:
Meeste MP3tjes werken prima, maar sommige "haperen" ik weet niet of je het kent. Maar het gebeurde nadat ik gister alle Codecs van me comp had gegooit. Ik heb alleen Nimo CodecPack geinstalleerd. Volgens movieidw zijn de liedjes die haperen een onbekende codec. Dus mijn vraag.. welke codec kan ik het beste installeren (ik blijf geloven dat het in mijn codecs zit) Alhoewel... het rare is dat in MediaPlayer die liedjes wel werken, maar mijn eigengemaakte progje (gebruikt de MediaPlayer ocx notabene) doettut niet... beetje vaag maar ik hoop dat er iemand is die me snapt en me kan helpen [EDIT] Bij mijn Hardcore CD's doettie bij bijna elk liedje overslaan, dus ik denk echt dat de (missende) codecs het probleem is voordat ik mijn codecs eraf had gegooit tijdje geleden had ik NimoPack ook nog wel geinstalleerd, maar er stonden nog meer codecs op[/EDIT] |
Like.. Beter ga je gewoon Winamp 2.9x gebruiken met de MAD-decoder (daar deze veel beter is dan die van Nullsoft).
www.winamp.com http://www.mars.org/home/rob/proj/mpeg/mad-plugin/ |
Volgens mij zit in WMP en Winamp gewoon een interne codec.
|
Citaat:
|
Citaat:
ten tweede gebruikt mijn proggie de OCX van MediaPlayer maargoed zal ff me geluidskaart-drivers updaten (nooit slecht natuurlijk ^_^) |
Waarmee heb je je programmaatje gemaakt, Visual Basic(.NET/6)?
Ken iemand die ook zoiets gemaakt heeft, bij hem werkt het wel... |
ya VB6, het werkte altijd wel
maar sinds ik die codecs eraf had gegooit nietmeer dus khad heel vroeger dit probleem ook, maar dat had met MediaPlayer te maken, toen deed MP het zelf ook niet goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |