![]() |
Wat vinden jullie van Zornik?
Wat vinden jullie van de belgische band Zornik?
(Ik heb ze inmiddels enkele malen gezien en ben nog steeds onder de indruk van zijn geweldige Orange versterkers, klinken mooi!) Zeker in combinatie met zijn Paul Reed Smith gitaar..whatever...) |
kut.
|
kut
|
ja... ook kut eigelijk :p
|
zijn amp is echt ruig :-D
|
Ik heb ze op Nirwana gezien afgelopen jaar, ik vond ze heel erg aardig klinken. (y)
|
was u ook op nirwana?
|
Citaat:
|
dat was meer een interesse vraag, god mevrouw, u hoeft niet meteen uit uw vel te springen!
|
Citaat:
|
aaah, ik vond ze ook niet slecht, maar ik moet wel zeggen dat de effectenkast bij zornik redelijk vaak gebruikt word...Maar het voegt wel iets toe!
|
vind ze eigenlijk best wel goed...
|
(y)
|
ik was oowk op nirwana..
kvon t eigk wel saai.. ik vond die andere bands intressanter.. achja.. di jaar weer vrijkaarten de gexte ;) |
niet echt orgineel
|
Ik vind de zanger een creep, maar de liedjes zijn wel oké :)
|
Geweldig. (y)
|
ze hebben een beetje teveel naar placebo en muse geluisterd
onorigineel dus, maar ik kan er wel af en toe naar luisteren |
Persoonlijk vind ik de zanger knap :D
Maar ook de muziek vind ik heerlijk en op Werchter waren ze ook geweldig (en die broek was schitterend :D) |
er zijn trouwens veel betere belgische bands :p :p
|
*uche* Muse clone...
En zo wil die vent ook overkomen geloof ik... Klinkt wel ok, maar niet echt origineel of een heel eigen sound ofzo... |
Citaat:
|
*kuch* 2 x gezien waarvan de 2e keer per ongeluk
|
1x met ze samen gespeeld
geript afi image, arrogante gasten, leuke lichtshow, kut muziek |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze wel goed.. :o :)
|
ze zijn wel koel :)
beetje als muse en placebo. maar er zijn veel betere belgische bands (gorki, das pop, flip kowlier, admiral freebee,...) |
ik vind de zang vervelend.
|
ik heb ze live in de effenaar gezien, k moets mee... en ik was blij toen het concert afgelopen was...
|
Citaat:
ik vind zornik trouwens heelerg leuk en heb ze nu ook twee keer gezien. koenn rrr ; ) |
Citaat:
|
Ik vind ze erg gaaf, vooral live woeiii!
Ik word altijd vrolijk van die muziek, heerlijk :) *luistert Go Your Way* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaaaaast Do or Die.....
|
Zornik is altijd leuk:) kheb ze nu twee x gezien en ze zijn gaaf:) tja et lijkt op placebo/muse, maar laten dat nou favoriete bands van mij zijn;) hey girl en it's so unreal zijn koel ja
|
Citaat:
|
Dat meen je niet. Je hebt geen idee hoe kut ik die band vind. :)
|
Citaat:
ik vond ze wel erg vet op groezrock trouwens... |
Nou, ze zijn wel aardig, maar niet super omdat het idd niet super orgineel is ofzo. Toch ga ik me beslist niet misselijk voelen als ik een nummer van ze hoor.
Maar zoals al vaak eerder is gezegd: ER ZIJN VEEL BETERE BELGISCHE BANDJES |
Er zijn inderdaad veel leukere Belgische bandjes, maar ik kende ze al lang voordat ze hier begonnen op te treden in Holland. Ik zag ze bij hun eerste optreden in Holland en dat was wel gaaf met heel weinig mensen. Alleen nu beginnen ze wel wat te vervelen en ze hebben niet echt iets waar kunnen maken. Ik had wel een big tour door Holland verwacht.
|
weer zo'n topic waar men gezellig over meningen gaat discussieren, ach wattafuk ik doe gezellig mee......mijn leven is toch nutteloos (net als deze topic)
zornik is ok, once again schopt kont, voor de rest niet echt boeiend greetz lamentation |
Citaat:
je moet wat meer aan bloemetjes ruiken |
mwa
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |