![]() |
Hair (zaterdag, ned.2, 20.20 uur)
Zaterdagavond (ik weet niet zeker of de tijd uit de titel klopt :o) komt de hippie-musical Hair op tv. Zeer de moeite waard :cool: en omdat ik het de vorige keer zelf ook vergeten was, wilde ik het hier even neerzetten (omdat het anderen ook kan overkomen).
Kijken! |
Leuk, die wilde ik nog steeds een keer zien :)
|
ohhh.......heerlijk gewoon.
En voor wie em nog nooit gezien heeft. KIJKEN!!! Heel veel liedjes zal je ook herkennen omdat ze gewoon heel bekend zijn, maar ook veel gecoverd. |
Leuk! heb m verplicht op school moeten zien.. He, wat jammer :p :D
|
Geweldige film!
Heb hem opgenomen vorige keer, omdat ie heel laat kwam geloof ik, maar nu is onze video kapot, dus ik heb hem nog steeds niet kunnen kijken.. en komende zaterdag ben ik er ook niet, dus dat schiet niet zo op.. ik wil hem zo graag weer eens zien! |
ik zat in de schoolmusical ervan! moest het even zeggen..zong stukje van white boys :o
|
ik heb 'm nog op videoband staan, maar ik denk dat ik 'm opnieuw ga opnemen. omdat degene die ik heb best oud is en de kwaliteit van de band nogal achteruit is gegaan.
|
moet ik zeker opnemen!!! ik heb ooit nr's van Hair geplaybackt (zooooooo melig! :D ) en maar kleine stukjes uit de film gezien. Moet 'm zeker ff checkuh...
|
WAAAAAAAAATTT !!!!!!!!!
Ik zit nou hair te kijken, zie ik opeens andy uit everwood daar als hoofdrol speler !! :eek: Treat Williams weet je wel..... Wat is ie daar nog jong zeg :D |
Citaat:
|
Citaat:
Leuke film trouwens, en eigenlijk best zielig dat die Berger dood ging... :o |
k heb de helft gezien (heb het opgenomen) moet het nog ff verder kijken, haha ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Was wel een leuke film, ik ga zo kijken of ik die liedjes ergens kan vinden. |
He jammer heb ik gemist :( Had ik wel willen zien eigenlijk - was toch van Milos Forman? ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |