![]() |
Hij of zij
Wie hoort er, volgens jou, de condoom om te doen? Hijzelf of zij??
|
Dat zou mij nou echt helemaal niets uitmaken .. wissel het af ofzo .. of wie er het beste voor zit / bij kan / zin heeft. Maar mn vriend en ik gebruiken ze niet.
|
Mja.. feministisch gezien de man. Doet hij ook es wat, de rest ligt allemaal bij ons, qua verantwoordelijkheden. Moreel gezien vind ik dat beiden daar voor moeten zorgen. Als je sex wil moet je daar op voorbereid zijn! (heeft pakte ongebruikte condooms in haar nachtkastje liggen, heb ze niet meer nodig :D Hopelijk nooit meer :))
|
Citaat:
@ M|ST: ik en mijn vriend gebruiken ook zelden condooms hoor. |
Citaat:
Negeer mijn eerste post :P |
Citaat:
|
hij..
kan t namelijk niet. als ik t probeer is t meer gelach en gepruts.. met gevolg dat ie weer slap wordt.. |
als het dan tog met condoom moet, doe ik em 9 van de 10 keer om denk ik...
|
Mijn vriend doet het vaak zelf, omdat ik het gevoel heb dat hij beter weet/voelt of 't ie nu wel goed zit. Voel me wel meer op men gemak als hij t doet.
Maar als hij zijn erectie zou verliezen doordat hij zelf zn jasje aan moet trekken, is dat voor mij geen probleem em even om te doen. |
Meestal doe ik het zelf.. gaat wel sneller.
Maar leukste is toch wel als de ander het doet. 1 keertje deed iemand het met der mond... maar dat lukte niet echt goed, maar was wel leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of zij het ook ranzig vond.. maar ik vind de smaak nog wel meevallen dan (ja ik heb wel eens geproefd) |
Hij is er handiger mee, ik ben ook bang om hem pijn te doen of om het condoom te scheuren. Maar ik kan het wel. Het eerste stukje is lastig, om hem over de eikelrand heen te krijgen. Daarna is het alleen nog maar een kwestie van afrollen. We deden het vaak samen.
|
Citaat:
Die dingen zijn veeeelste strak pff |
de man... mij lukt dat toch niet :confused:
|
wie bij de la kan :D
|
zij.
|
Hij....maaar maakt eigenlijk geen reet uit wie hem omdoet...alstie maar omzit........
|
Ja, die keren dat we een condoom gebruiken (maar dat komt niet echt vaak voor) heeft hij ze omgedaan, dat is het handigste vind ik.
Toen waren we een keertje, meer voor de gein, in de handleiding aan het kijken, zei mijn vriendje ineens; ''hey dat zijn vrouwen handen op het plaatje :D ''. |
T maakt niet uit...maak er wat leuks van. :rolleyes:
|
afwisselend?
|
maak er schema's voor!!!
|
hij... want dat gaat sneller en dan is er minder onderbreking.
tenzij de vrouw er goed in is. maar in mijn geval: hij :D |
Hij. Zo vaak gebruiken we geen condoom, en hij kan t beter dan ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |