![]() |
Wat zit er allemaal in je portemonnaie ?
Nou ?
Wat zit erin, en waarom? Wat moet erin zitten en zit er niet in ? |
foto van murwari, bankpasje, verzekeringspasje, geld, bonuskaart en nog wel iets waarschijnlijk.
|
geld, wat pasjes, een foto van een vriend van me, me id, strippenkaart.... ennuh ouwe een van de laatste gedrukte guldens :D
|
geld en pasjes
|
OV van Januari 2002 tot December 2002.
OV van Junuari 2003 tot December 2003. Bromfietscertificaat. Rijbewijs. Identiteitskaart. Giropasje. Verzekingspasje. Collegekaart. Hogeschool pasje. Studentenverenigingspasje. Wat klein geld. Briefje van 5 Euro. Dit was alles. |
Waarschijnlijk niet veel meer, aangezien ie gejat is.
|
pinpas
ov :) |
oke let's see...
- mapje met een paar pasfoto's - OV jaarkaart - heeeeel veeeel pinautomaat en kassa bonnetjes - 1 pinpas - EHBO pas diggie - facility card (iets van school) - verzekeringspasje - geen geld, ik heb uit principe geen geld in mijn portomonee, dan geef ik het nl. uit. het is zelfbescherming! |
5650 euro :p
|
- kleingeld
- pasje van de amersfoortser ofzo (??) - 1 bankpasje - een verlopen CJP pas (moet ik eigelijk weggooien mja) - een briefje met me pincode er onopvallend opgeschreven (en emt de cijfers omgekeerd..btje vaag) - kleine foto's van beste vrienden - bonnetjes |
- OV jaarkaart. (een verouderde en een nieuwe).
- Pas van m'n studentenvereniging. - Een grammetje Ketama. - 40 euro. - Pinpas. - Collegekaart. - Een niet nader te noemen opwekkend middel. - Identiteisbewijs. - Twee oude treinkaartjes. - Een printerkaart. |
OVkaart
4 foto's van m'n vrouwtje 40 euro oude bioscoopkaartjes teveel muntgeld collegekaart of hoe je dat ook wilt noemen kantinekaart pinpas rockspasje naamkaartjes foto van m'n beste maat |
Ik heb net allerlei oude treinkaartjes enzo eruit gehaald.
Nu; wat geld, pasfoto's, paar pasjes, strippenkaart. En vaak ook reserve-plectrums. :D |
treinkaartjes
ov heel veel pasjes klantenkaarten fotos visitekaartjes studentenpas kopieerkaart weinig geld |
Foto van Tamara (*MiNDLeZz*)
Foto van Onne en ik Foto van Inge Geld (weinig :() Concertkaartje Real McKenzies (lucky charm) Oude OV 2000-2001 ID-Kaart ID-Kaart Camping Donor register kaartje Pinpas OZ Zorgverzekeringspasje (verlopen :s) Bibliotheekpasje Oude treinkaartjes Oude buskaartjes Bonnetje van Donner 'n strip met medicijnen tegen allergie 4 Stackers en 'n niet nader te noemen opwekkend middel. (de benaming van Uncle_sam beviel wel.) |
Oneindig veel pasjes
OV Rijbewijs Fitness lidmaatschapkaart Geld :rolleyes: En een foto van 'n vriendin. |
pinpas
id kaart oude id kaart condoom foto van dinnetje oude treinkaartjes bonnetjes papiertjes wiet tipboekje al het essentiele, behalve geld natuurlijk :| |
edah kaart
chipknip postbank ding pinpas postbank studentenpasje betaalpasje geld pleisters postzegels zakdoekje oude pasjes van middelbare school enzo bibliotheekpasje kaartjes van kpn met telefoonnummers telefoonkaart bromfietscertificaat bonnetjes van de edah die papiertjes die je krijgt als je geld pint zoiets.. het meest onmisbaar: pinpas, studentenpas, betaalpas, geld, pleisters en postzegels |
ik heb er geen.
|
Geld
Pinpas Biebpas Kortingskaart voor de trein Videotheekpas CJP-pas Schoolpas |
*haalt portemonnee leeg*
-wat briefgeld - wat kleingeld - pinpas - cjp - pas - kortingszorgpas (van mn ma.... :S) - bonnetjes, 1 van de AH en eentje van de H&M - 1 foto van jeroen - videotheekpas - biebpas that's it |
geld, pasjes, en oude treinkaartjes
|
*schudt portemonnaie leeg*
Briefje met telefoonnummer en adres van collega 2 OV's (vorig jaar en dit jaar) 2 Klantenkaarten van de kapper Klantenkaart van Delifrance nog een oud telefoonnnummer (van wie? :confused: ) Consumptiebon van Palestra (vakantietje vorig jaar) 1 Mapje pasfoto's met mijn eigen foto 1 Mapje foto's van mijn vriendin en familie 1 Mapje met 1 pasfoto van mijn vriendin en mij samen verder pasjes van: Sportschool 2 verschillende videotheken Bank/PIN pas Total Power Points pas Score pas (kledingzaak) NBC card Music Store klantenkaart Kopieerkaart school |
- freerecordshop korting pas
- vanleest pas - bieb pas - pin pas - chip pas - sterpolis pas - ziekenfonds pas - nokia pas :confused: - toegangspas voor een niet nader te noemen gebouw - rijbewijs - papieren van de auto - geld - bonnetjes - enz |
*pakt portemonnee*
geld, me id, bonuskaart, biebpasje,danspasje,bankpas, 3 schoolpassen, pas van de sportschool, videotheekpasje, foto's van paar vriendinnen en van me hond, bonnetjes, een armbandje.. mjah dat was het wel :D |
Even kijken...
Nog helemaal lege strippenkaart, sleutelbos, biebpas, bonuskaart, deeltaxipas, Giromaatpas, verouderd boodschappenlijstje, nutteloos kleingeld, oude boardingpassen, ongeldige identiteitskaart, stempelkaart van de bioscoop, een paar bioscoopkaartjes en nog geen donorcodicil. |
pinpas, ziekenhuispasje, bonuskaart, paar van die winkelstempelkaarten, beetje geld, veel zooi zoals oude bioskaartjes en oude treinkaartjes
|
geld en heel veel nutteloze pasjes: een van de ziektepolis, me pinpas, id-kaart, schoolpas, kortingspas voor uitreksels, condoom, witte kruis poeder voor bij hoofdpijn......paar oude kassabonnetjes...een kaartje van een restaurant inn marmaris.....en binnekort hoop ik een foto van bikkelvrouw
|
Citaat:
|
-
- - |
Euhm, geld, kampbandjes van scouting, Ibuprofen, bioscoopaartjes, treinkaartjes, jaarkaart Roosendaal - Goes voor de trein, bonnetjes, pinpas, schoolpasje, tampon, opwaardeerkaarten van T-mobile...
Dat was het wel denk ik.. [edit] Pasfoto's! Natuurlijk! alleen nog niet van mn vriendje, die vergeet ie al 11 maanden te geven... :( |
te veel troep :o
ik zal eens kijken: 2 pinpasjes kleingeld twee briefjes van 5 euro roze strippenkaart telefoonkaart kaart van een disco collegekaart 2 bibliotheekpassen ov-kaart oude treinkaartjes :confused: oude bios kaartjes :confused: id kaart een paar pasfoto's Fototjes samen met een vriendin veel kassa bonnen en pinbonnen kaartje van de schoenmaker één of andere stemkaartje :confused: |
Citaat:
|
*zoekt naar oud topic om te kunnen kopieren* :o
|
2 pinpassen
wat kleingeld pasje van school Bieb pas 2x videotheekpas Id kaart, maar heb ik normaal niet er in Oude bioscoop en treinkaartjes Bonuskaart Vage pasjes van verschillende winkels :confused: En een paar oude boodschappen lijstjes |
Zat er maar wat in :(
|
Geld, pinpas, bibliotheekpas, strippenkaarten, paar bonnetjes, pasfoto's, bioscoopkaartjes, oude schoolpas, oud boodschappenlijstje.
|
papiergeld, muntgeld, pasjes, briefjes, bonnetjes, treinkaartjes, foto's, asperientje, pleisters, postzegel, idkaart, sofinummer, telefoonkaart die het niet meer doet, bioscoopkaartjes. hij is best zwaar.
|
geld
schoolpas pin pas oud treinkaartje ..niets bijzonders dus |
69 eurocent...
de oude schoolpas van checko (voor de foto) een kaartje van uitzendbureau treinkaartjes naar utrecht en baarn. strippenkaart valse o.v. kaart toegangsbewijs zwerverix (een kamp) pinpas, fittness pas, cjp pas, schoolpas, heel veel fotootjes, een tip en lange vloei en 2 condooms. (ja ik weet dat je ze nie in je portomonnee moet bewaren!! maar beter iets dan niets) |
Portemonnaie??
Portemonnee toch :) Maar anyway... pinpasje bankpasje nivea care card :) 8 & 4 icecards schoolpasje kaartje van het zwembad bonnetje van 2 cola foto's 4,86 |
Pinpas
Bankpas Briefgeld Kleingeld Kaartjuhs voor het Examenfeest :D Buskaartjuh voor het Examenfeest Schoolpasje Id Kaart Supporters Club Card 2002 / 2004 (2) Pasje van Unive Icecards van bepaalde mensen Paar foto'tjuhs |
- Een stortingsbewijs van de bank :confused:
- Een kaartje van één of andere toneelvoorstelling voor school - Nog een stortingsbewijs (uit december 2002 :rolleyes: ) - €26,36 - Wat muntjes van één of ander café - Pinpas - Videotheekpas - ID-kaart - Twee bibliotheekpasjes (de ene was ik kwijt, maar die bleek gewoon in m'n portomonnee te zitten :( ) - Verzekeringspasje - Pasje van sportschool Jaja...! |
- geld
- pinpasje - kopieerkaart - schoolpasje - airmilespasje - verzekeringspasje - strippenkaarten - pasfoto's - zo'n korte handleiding van Vodafone over bellen in het buitenland - oude treinkaartjes - bonnetjes - paracetamol |
Heb 2 portemonnee's
- Een klein paars dingetjes met een bloempje erop, waarin ik mijn geld steek en ook mijn bankkaart - Dan een grotere zwarte met een roze smiley derop, waarin dit allemaal zit: paspoort, lidkaart jeugdhuis, fitnessabonnement, stickers van de chipsjes van vorig jaar, SIS-kaart, World Assistance kaart, busabonnement, 2 andere vage kaartjes van :confused: en ook nog een paar adressen van oude vriendinnetjes |
Ik heb één portomonee en daar zit zo'n 20 cent in:o
|
geld (briefje + een x aantal muntjes)
Pinpas CJP pas Groene Land pasje Hi Infokaart Stempelkaart van CineSneek Stamkaart (bus) en aantal verlopen week & maandkaarten nog een pinpas een volle strippenkaart een halfvolle strippenkaart een tweetal papiertjes die ik niet kwijt wil raken :o |
- Papieren geld
- Munt geld - Huissleutel - CD-bon (die zit er al anderhalf jaar in :D ... :o :rolleyes: - 2 buskaarten - OV - MVV seizoenskaart :D (kan eigenlijk nu eruit) - Kopieerkaart van school - Collegekaart - Biebkaart - Bankpas |
geld, buskaarten, CJP-pas, bieb-pas, stuk of 5 kaartjes Driehuis-Amsterdam, eentje Haarlem-Amsterdam en twee aparte fietsventielen
|
-Losgeld
-Briefgeld -Pinpas -Coca Cola Card.. die nie meer geldig is volgens mij -Fitnesskaart -Bonuskaart -Heeeeel veel pasfoto's -Bioscoopkaartjes, ik weet eigelijk ook niet waarom ik ze bewaar -Een paar van die persoonlijke kaartjes, van vrienden en familie -Bonnetjes -Aspirientje -Oude treinkaartjes -En nog zo'n papiertje waar je parfum op kan spuite Wat veel eigelijk :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |