![]() |
wat zou ik doen..
haai :)
ik heb al eerder een bericht hierover geplaatst.. nah om het ff kort samen te vatten; R ging met me mee op schoolkamp en daar bloeide wat moois tussen ons zegmaar.. want we deden alles samen en heel klef enzo, alles bahalve zoenen. Want hij heeft dus een vriendin. Ik helemaal in de twijfel.. want hij heeft genoeg hints gegeven dattie mij hardstikke leuk vind. Laatst heeft hij dat ook gezegd. Zijn vriendin en hij kijken elkaar als ik erbij ben niet eens aan en al zijn aandacht gaat naar mij. vrijdag gaan we samen uit. Gewoon naar een disco hoor, maar wel sámen. Ik wil niet dat hij vreemdgaat met mij ofzo, dat zou hij ook niet doen, maar ik wil wel dat er iets gebeurt omdat ik het idee heb dat hij mij leuker vind dan zijn vriendin!! wat zouden jullie doen? [edit] hij heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin vertelde hij me vandaag :D[/edit] |
Afwachten totdat hij het uitmaakt met zijn vriendin, en anders de boel afkappen.
|
Citaat:
|
Vraag hem dan of hij het voor jou over heeft het uit te maken, en anders heb je pech, en zo gaat dat in het leven:(
|
Citaat:
|
Citaat:
En op zo iemand ben jij verliefd? En voor welk meisje laat hij jou weer glashard zitten? |
ja verliefdheid is dan op dat moment denkik toch wat belangrijker, je bent te naiëf om in te zien dat hij je waardeloos behandeld
|
Lijkt mij niet zo moeilijk he, hem laten kiezen tussen jou of zijn huidige vriendin, je wordt namelijk een beetje aan het lijntje gehouden.
|
Citaat:
Vraag aan hem wie hij nu echt leuker vindt en daarna weet je precies hoe je ervoor staat. |
Je kan gewoon die vriendin opbellen en zeggen dat hij gek op jou is. Dan is het zo uit tussen die twee. Ik weet alleen niet of hij dan ook nog zo gek op jou is.... :D
Gewoon aan hem de keuze laten, vraag alleen wel om duidelijkheid. Succes! |
okee.. HIJ HEEFT HET UITGEMAAKT :D :D :D
gister :D hehehehhe en vandaag zijn we egt onafscheidelijk geweest.. *zucht* |
mwa niezo verstandig, straks ziet ie weer een ander leuk meisje en dumpt hij jou weer voor haar... volgens mij ist gewoon een lul, maarja daar moet je maar eerst zelf achterkomen heh :o
Ieneminie |
^
Dat wilde ik net zeggen! |
het gevaar(een veel leuker/liever/knapper/lekkerder meisje) loert om het hoekje :D
|
Citaat:
|
Citaat:
I know, because i've been there :) Veel plezier met hem missNMGN en geniet ervan! :D |
Citaat:
Zou wel lullig zijn, maar zou meer over hem zeggen dan over jou. Dan ist gewoon zo-eentje die pakt wat ie pakken kan. |
nou het is nog al een makkelijke jongen dan.. zet zn vriendin aan de kant en papt meteen met jou aan..
Voor je het weet ziet hij een meisje dat hij nog leuker/knapper/liever vindt dan jou en dan is hij zo weer weg... (zo komt dat een beetje op mij over althans) |
Citaat:
ja sjit, ik heb t denk ik verkeerd uitgelegd, want iedereen hier denkt dat hij zon player-geval is ofzo, maar dat is hij egt niet. hij heeft het uitgemaakt omdat hij nog niet over zijn ex heen was waar hij 2 jaar mee had. |
tja gut, ik weet er natuurlijk ook niet alles van. maar uit wat jij vertelde kwam het zo een beetje op mij over :)
Maar goed, als hij nog niet over zn ex heen was, waarom zou hij dat nu ineens wel zijn nu het uit is met zn vriendin...? ik zou in ieder geval niet te hard van stapel lopen en het even rustig aan kijken.. |
Citaat:
|
Citaat:
Want dan zal hij die ene ex toch eerst een beetje uit zijn hoofd moeten hebben voor hij met iemand anders verder kan. |
Ik snap et nu na je nieuwe uitleg beter.
Ik denk dat je hem 'de' stap moet laten zetten. Ik snap dat het voor jou moeilijk is. Maar als hij wat met je wil en er aan toe is dan moet hij die stap zetten. Niet zo dat jij een stap zet, dat hij zoiets heeft van 'hmmzz, okeej' en dan na een tijdje zoiets heeft van 'ik was er toch niet zo aan toe. Snappie btje? Je mag altijd maile met vrage hoor je heb me adres |
hoeft nie
mensen maken het wel vaker voor iemand uit... Dan issie gewoon verliefd op iemand anders... dee mijn vriendje misschien ookwel een beetje voor mij :o |
Citaat:
|
Dus je vriendje heeft het uitgemaakt omdat hij nog nie over zn ex heen is??? huh??? en dan zeg je dat jullie op de dag dat hij het uitmaakte onafscheidelijk zijn geweest?? en dat jullie met zn tweeen al heel klef waren en alles deden behalve zoenen??
Ik snap niet? :confused: Heeft ie het nou voor jou uitgemaakt of omdat ie niet over zn ex heen was? Ik zou maar een beetje rustig aan doen als ik jou was en het een beetje aankijken!! |
Citaat:
|
Keej,
We zijn gister uit geweest en we zijnuiteindelijk in elkaars armpjes in slaap gevallen. Ik merkte dat zijn vrienden en broer me aan hem wilden koppelen (door opmerkingen) en dat hij het zelf ook van plan was. maar er is nix gebeurd.. nahja wel slim. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |