![]() |
Wie HAAT jij in de muziekwereld?
Wie haat jij in de muziekwereld?
en waarom? behalve natuurlijk zoals bekend de tieneridolen die zo gemanufactured zijn door de recordcompagnies dat we niet meer over muziek kunnen praten heb ik echt de absolute schijthekel aan Jennifer Lopez. Echt die smerige arrogante houding van haar hangt me zo de keel uit... Oh, wat is ze Real, Hoezo Jenny from the block? Ze komt helemaal niet uit de ghetto. en maar verkondigen hoe normaal ze is gebleven en hoe vaak ze terugdenkt aan haar rough childhood... my ass! |
Avril lavigne, gewoon plastic muziek als ik het in een categorie moet plaatsen. En dat "Ow ik ben zo blij dat ik apart ben" allure.
|
Ik haat alle top 40muziek, uitzonderingen zijn er bijna niet :), Ik haat trance/hardcore (niet de metal hardcore :D) /pop/bubbling/soul en alles wat voor nichten is.
Ik hou van Trash metal/Speed metal/Power Metal/Black metal Grunge/Punkrock/Stonerrock/Rock |
die mensen die altijd op de voorkant van de hitkrant staan. er staan altijd van die lompe texten onder zoals "Jim gestalkt!" , "avril sloopt hotelkamers!" of
"k(l)etsen met.. *een of andere BN'er*!" ... mja. miss dat ik door de texten meer aan ze erger ofzo.. pff. mja komt denk ik ook meer doordat ze het leuk willen maken voor hun doelgroep etc... (en toch lees ik het elke keer als m'n zusje hem krijgt hehe. :D ) |
Breek me de bek niet open ;).
|
Citaat:
|
ik ben fan van avril..
|
uhh ik haat avril omdat ze gewoon nep is
ashanti vind ik ook niks uhhmm jlo is natuurlijk nog de ergste van allemaal.. tsss zij denkt echt dat ze alles is en dat ze beter is dan anderen.. tja ik vind geen enkele popzangeres echt goed, maar over het algemeen vind ik de minder bekenden toch beter.. die vinden zichzelf nog niet zo geweldig |
"O wij zijn de lelijke mislukte alternatieve rejects en haten alle mooie mensen in de mainstream industrie."
What a load of crap man. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het grootste deel van de R&B nummers...en waarom geen idee, ik erger me gewoon aan die nr.'s! Sommige vind ik wel leuk hoor, maar das zelden ;)
|
Bans die commercieel gaan en dan zeggen "Wij veranderen niet".
Ja, mijn aars.. Van mij mogen ze TMF-clips maken, zolang ze maar dezelfde muziek blijven maken. Maar dat doen ze toch nooit.. |
Alsof ze voor jou dezelfde muziek blijven maken. Bands zijn mensen en worden ouder, krijgen andere interesses en willen niet dezelfde troep blijven doen die ze deden toen ze 20 waren. Deal with it man...
|
ach als ik elke avond in een stadion vol met 15 jarige alto chicks mag spelen voor veel geld zou ik ook niet weigeren...
|
Haha. Dat speelt nartuurlijk ook mee
|
Avril r0xx0rz! http://www.iduna.nu/forum/smilies/slayer.gif
|
ik ben anti die vent van Live, gewoon omdat ie me vreselijk irriteert, op mn zenuwen werkt en iedere keer als ik um zie ik de neiging krijg om hem op een spoorrails vast te binden ofzo..
|
die gast van live
die gast van kane |
Georgina Verbaan
|
ik haat micheal jackson *kots*
ik heb een vette hekel aan mensen die zich laten ombouwen, of zich anders voordoen dan ze zijn..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nieuw op dit forum, maar ik trek meteen mijn mond open op dit onderwerp. Ik vind dat jullie ongenuanceerd zeuren........Avril Lavinge omdat ze nep is? Ik bedoel daar ga je je toch niet aan ergeren? en meer zulke antwoorden.
Wat ik haat aan de hedendaagse muziekwereld is dat iedereen denkt zomaar muziek te kunnen stelen van artiesten die er voor gewerkt hebben. elk excuus hiervoor is overbodig. groeten Lamentation (oeh misschien heb ik wel een nieuw onderwerp geopend! ) |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geen idee of avril nep is eigenlijk... |
Wat denk je zelf dude? 90% van wat je op tv ziet is nep. Of in enige vorm aangepast om beter in de markt te liggen.
|
Ja jammer is dat
|
de verschrikkelijke 'punk' van tegenwoordig...
Nee, geef mij maar de Sex Pistols, de Ramones, The Clash, The Anti-Pasti, the UK Subs, The Dead Kennedys... Van mij mag al die Di-Rect en Lavigne rotzooi snel weer verdwijnen van het muzikaal strijdtoneel... Verder heb ik altijd al een onverklaarbare hekel gehad aan Metallica... |
Citaat:
|
justin timberlake en robbie williams kan ik niet uitstaan
|
Citaat:
|
Als bands bekend worden dat de zogenaamde "underground" ze en masse laat vallen omdat het dan niet meer stoer is er naar te luisteren aangezien 14-jarige meelopers er ineens naar luisteren.
Als je een echte muziekliefhebber bent moet je dat geen reet kunnen schelen. |
Aan niemand eigenlijk, als het me niet bevalt zet ik 't af.
Hoewel ik Anastacia, Backstreet Boys wen Linkin Park niet echt kan waarderen. Maar dat komt doordat m'n lieve zusje dan wel broertje die muziek altijd keihard aanzet. |
Heel vaak veranderen ze van sound als ze bijv op een majorlabel komen. Want dan krijgen ze een producer toegewezen en een manager die ze zetjes in andere richtingen geeft.
|
Mariah Carey
Celine Dion R Kelly Aerosmith van die AC/DC- bands :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn haat houdt al op bij Fred Durst. Dat valt dus best wel mee.
|
Citaat:
z'n privé-leven kan me niet schelen |
Bands zijn vaak makkelijk te verleiden door mooie beloftes en een bundeltje geld.
En HALLO???? AC/DC word hier even gedissed.... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik noem eens Ja rule....
|
Jamai.
Ik kan dat hoofd niet uitstaan. |
Citaat:
|
Citaat: