![]() |
GOED: POPULAIRSTE MUZIEKFORUMMER 1e RONDE, DAG 1
we beginnen overnieuw, als het hier mag ,stemmen meer mensne.
Iedereen mag 1 x stemmen, beste 3 gaan door. Geen geouwehoer hier, althans niet teveel, post alleen je stem en je uitleg. De volgende 6 zijn genomineerd voor dag 1 (Roel heeft nummers getrokken, hij kent nummers niet) Morgen 12:00 sluit deze ronde (pittige ronde) Chaos Carn Escapism STP Mainsupreme Jnieuwelaar |
Chaos.
|
Mijn stem gaat naar Chaos.
Klote ronde, Carn/Escapism/Chaos. Maar goed, Chaos krijgt mijn vote, de ralle rondbuikige punker;) |
Waarschijnlijk sta ik hier helemaal alleen in maar ik kies voor dhr. Nieuwelaar...
|
Ik vind ze allemaal cool...
Kut, waarom heb ik nou die cijfers genoemd... Hmm... Ik ga toch maar voor jnieuwelaar. |
ey Vet :D
|
Carn
|
Chaos. Hoewel ik die stinkdrummer ook wel cool vind :D
|
Carn is een roadrunnerslet dus ik ga voor Chaos
|
Hulde :)
Ik stem op mezelf, ik geil op sletterige stinkdrummers. |
Carn
|
doe dan maar Carn
|
Chaos :cool:
|
Chaos (y)
|
escapism
|
dan doe mij ook maar chaos
|
ja chaos want ik zeg hem in de tram [/logica]
|
Nieuwelaar, dankzij zijn geweldige optreden tijdens de eerste editie van de dryathon
|
Moderators zijn per definitie gay dude.
|
Ik stem voor geen 1 :o
Ze zijn geloof ik allemaal anti-Sonata Arctica :o Carn: is hetzelfde als nare man op Seksualiteit, maar dan op Muziek jnieuwelaar: plaatst IMHO iets te snel slotjes (leuke redenen, dat wel) STP: doet me denken aan een politieke partij Chaos: :confused: mainsupreme: wel koele gozer Escapism: mooie jongen :eek: *jaloers* en een naamgenoot :p mjah.. zoiets :confused: kan dus niet kiezen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat wil je daar nou mee zeggen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kap ff he!
andrs wordt zo onoverzichtelijk. |
Citaat:
Verder zijn hier geen moderators :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Escapism
|
Escapism.
Ken die hele gast niet, hij mij ook niet waarschijnlijk, maar hij heeft wel de coolste nickname. |
Citaat:
Mooi voetbal, bijna nooit Leuk voetbal, absoluut, om over de sfeer nog te zwijgen |
Citaat:
Ik doelde op het feit dat ze hier met Forumbazen werken, en niet met moderators. |
Citaat:
|
Citaat:
ik hou het maar op PSV :) |
Citaat:
|
Escapism is toch robin van i.a.i.
mijn vote gaat dus naar hem ;) ik ben arjan van glory bound trouwens (chris zn band) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja dat ook :o |
Citaat:
Er zijn zeker weten meer PSV-ers die elkaar lens slaan dan Feyenoorders :) |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij blijft er dan maar èèn club over, hè? (Excelsior begin van 't seizoen niet meegerekend). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Carn.
|
voetbal is gay
en chaos heeft de prettigste nickname dus chaos |
Huh ik dacht ook dat Robin Escapism was. Ow hell, hij krijgt mijn stem wel.
|
Chaos.
|
Op de basisschool deden we ook altijd dit soort spelletjes. Wie de meeste vriendjes had. Die was het stoerst.
|
nieuwelaar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |