![]() |
Iemand die nog weet wat ballen zijn?
Ik lees hier ook alleen maar over pijp dit en pijp dat, maar nooit iets over de ballen stimuleren, is dat voor jullie meiden niet interresant genoeg? Want echt als er aan je ballen word gesabbeld, hmmm....... :o
|
haha, is dit een hint?! :)
|
nee, een verzoek ;)
|
Ik vergeet de ballen nooit hoor. Je kunt ook pijpen of trekken en de ballen stimuleren te gelijk.
|
Ik betrek zijn ballen er juist altijd bij. Pijpen, trekken en ballen masseren tegelijk.(y) Ik neem ze ook wel 'es helemaal in m'n mond, dat is ook fijn.
|
Maar wel heel voorzichtig!
|
Donder, dat moet mij nog overkomen... ;)
:D |
Ja inderdaad, veel meiden hebben niet in de gaten dat die dingen er ook nog hangen. Ik moet er altijd zelf om vragen; of ze ff mijn ballen willen likken/zuigen/sabbelen/inde mond nemen. Zou leuk zijn als een meisje dat eens uit der eigen deed :)
|
Ik doe het er ook bij. Combineer t..
Vind t ook heel leuk om te doen.. [edit] vooral als ik merk hoe mn vriend erop reageert ;) :D [/edit] |
de ballen????? daar moeten ze echt vanaf blijven!
|
Citaat:
|
neee, masseren dat klokkenspel...heerlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik betrek ze er ook altijd bij ;)
Hij vind het heerlijk als ik hem over zijn ballen streel ..heeel zachtjes |
Weetje wat ook een gevoelig plekje is. Niet de ballen zelf maar daar net tussenin.. heb je zo`n plekje. Als je daar van onder naar boven streelt.. echt heel zachtjes, met je vingertoppen. Me ex dat eens (per ongeluk?).. oehh kreeg echt rillingen.
|
ga t meteen uitproberen *belt vriend* haha.. Grapje..
|
Citaat:
|
ja, ik weet wel wat ballen zijn :D
|
ik ook :D
en ik sluit ze nooit buiten hoor.... |
Citaat:
|
wat moet ik nou met ballen? De ene keer mag je er niet aankomen want dan doet t pijn
de andere keer wil ik er niet aankomen wat dan zijn ze behaard en bungelig waarom ballen als je een eikel hebt? ik ga toch ook niet over mijn schaamlippen liggen wrijven als ik klaar wil komen :rolleyes: |
Citaat:
|
Tuurlijk weet ik dat... en die masseer ik en aai ik... maar sabbelen? Al dat haar is zo ruw...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als dat fout gaat... :eek: |
Ja hoor dat doe ik ook meestal.
Eraan likken/sabbelen. Hou ze ook vaak in m'n handen om er gewoon over te strelen. |
Citaat:
Citaat:
Hehe nee maar ik denk dat wij beide hetzelfde bedoelen ja |
Ja ik weet nog wel wat ballen zijn
|
Nog nooit mee gemaakt, dus topic is wel op zijn plek :)
|
Citaat:
|
Ik bewerk mijn vriend's ballen zelfs met veel plezier! Mits ze netjes onthaard zijn... (ik lik niet graag over haren)
Ik gebruik het meer als voorspel op het pijpen of neuken. En tijdens het pijpen sluit ik mijn hand erom heen en masseer het wat. Maar eraan likken... Daar krijg je m'n vriend plat mee! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal betrek ik ze er wel een btje bij maar niet veel..
wel beetje strelen etc vanavond maar eens uitgebreidt uitproberen :P |
Nog nooit gedaan.
Goed idee, ik ga dat volgende keer proberen wanneer ik een jongen pijp. |
Citaat:
|
Oeh! dat is keilekker, zonder kom je maar half klaar :)
|
Nou ja, pijpen heb ik nog nooit gedaan, maar bij m'n ex streelde ik ook wel over z'n ballen enzo.. ik had er in die tijd iets over gelezen en toen ging ik ff uitproberen of dat effect zou hebben :)
|
haha ik mag d'r nie aankomen, dat kieteld, net als zijn bovenbenen en zijn onderbuik en zijn tepels.. dusja blijft er weinig over om te doen he
|
Citaat:
(in de fancy, i must admit :o :o :o *schaam* :D ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |