![]() |
Je bent moe. Hoe doe je dan tegen de mensen om je heen?
Wordt je stil, trek je je terug of ga je juist snauwen?
Ik val stil en wil met rust gelaten worden. Ik zeg dit dan ook tegen de mensen om mij heen omdat ik het vervelend vind als ze gaan denken dat het aan hen ligt. (Ik vind het geen goede manier, maar als ik moe ben, ben ik zo uitgeput dat ik alleen nog maar wil liggen.) |
Op een moment dat ik echt moe ben probeer ik als eerste gewoon verder te gaan waar ik mee bezig was, maar als ik echt heel erg moe ben dan val ik stil en heb ik even liever niemand om me heen.
|
zelfde als jou. ik word eigenlijk heel lief voor anderen, dan zijn ze dat ook voor mij :D
tegen mn ouders ga ik wel snauwen maar ik zeg wel gewoon: ik ben moe en sagarijnig dus laat me met rust. tja ... als ze dat dan niet doen.... |
Ik word stil, word hangerig.. ga veel tegen vrienden aanhangen etc.. en uiteindelijk prikkelbaar
|
DAT GAAT JE GEEN ENE RUK AAN ZEIKWIJF!!!
(sorry, ben een beetje moe) |
lol @ NERD :D
ik trek me dan meestal trug... nahjah en soms ga ik mensen afsnauwen... :) |
ga snauwen en ruzie zoeken met iedereen:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meestal merken ze het niet snel. tenzij ze irritant gaan doen, dan kan ik ze ongelooflijk afzeiken :o
|
dan ben ik nooit zo spraakzaam, meestal zorg ik dan dat ik een beetje uit de buurt van andere mensen blijf. k kan me wel vreselijk gaan irriteren als mensen domme vragen stellen/domme opmerkingen maken en nog eisen dat ik erop in ga ook :o
|
Ik reageer amper meer. Maar als mn vriend dan weer een ADHD aanval krijgt kan ik er nog weleens kwaad om worden...
|
ik word strontchaggarijnig en ga iedereen afzeiken en snauwen, ik doe niks wat anderen willen en ga me eigen gang, ik wil met rust gelaten worden en er moet met dit plakweer niet aan mij worden gezeten, ik kan gaan gillen en schreeuwen naar me ouders, heb veel ruzie met ze etc...
(n). |
Ligt eraan... naar vrienden toe doe ik dan altijd gewoon normaal, alleen m'n ouders moeten het vreselijk ontgelden :D
|
Dan wordt ik stil, trek ik me wat terug. Maar ik zorg wel dat ik nog af en toe wat opmerkingen maak en me in 't gesprek meng of whtvr. Iig dat ze nog weten dat ik leef :D
|
Citaat:
|
ik word stiller en ben sneller geirriteerd.
|
Hetzelfde als normaal, want ik ben eigenlijk altijd moe...
Maar als ik ècht moe ben, dan ben ik heel stil en moet iedereen me gewoon met rust laten:o |
slaperig
|
Als ik ècht moe ben, reageer ik niet.
Zit gewoon wat te suffen in een stoel, totdat ik wel mòet slapen, of ik val daar in slaap. :o Als mensen dan tegen me proberen te praten, negeer ik ze, of ga snauwen. :| Met een beetje moeheid kan ik wel leven, ben dan gewoon wat minder actief.. |
Ik ga snauwen... en ook echt goed. Op een of andere manier zeik ik mensen dan zo goed af.... vooral mijn moeder moet het ontgelden...
Kweet niet waarom, maar als ik moe ben ben ik altijd 10x beter in mensen afzeiken.. |
heerlijk chaggie tegen iedereen doen en dan lekker in m'n uppie beetje rondcrossen. :o
|
Niet anders dan normaal.
|
ik blijf/probeer nog normaal te functioneren als een gemiddeld mens, maar als mensen irritant gaan doen is het vervelend en wil ik nog wel een pissed worden.
maar meestal reageer ik errug sloom en dan hebben ze wel in de gaten dat ik moe ben. dan doen me klasgenoten ook wat minder hyperactief, en dan gaan ze ook niet aan me hangen enzow.. ben moe |
Ik ben altijd mezelf. :)
|
chagrijnig (y)
|
ik ga op bed liggen, en die mensen kunnen de pot op..word dus chagerijnig
|
of chagrijnig of ik ga heel vaag rustig doen
|
Ik word stil en ik reageer ongeinteresseerd als mensen iets tegen me zeggen..
tja, minderz.. |
dan ben ik meestal niet te genieten
|
Ik word erg stil en afwezig, of ik ga iedereen afsnauwen :o
|
Citaat:
echt precies hetzelfde, maar meestal brul ik wel naar me ouders dat ik moe ben ofzo.. maar ze laten me niet met rust, das het klote.. |
ligt eraan met wie
merkte ik laatst iig word ik altijd eerst heel vrolijk maar dat slaat ineens om en dan word ik óf heel stil óf ik irriteer me aan alles |
Als ik moe ben van een drukke dag (sporten, school of iets in die zin) ben ik gewoon heel rustig, beetje afwezig...
|
Citaat:
een combinatie van die drie ..... ga weg! en hou je bek dicht! :P |
onaardig
chagerijnig agressief |
Hangt er vanaf wie het is
|
snauwen, chagrijnig worden, iedereen afkatten, en alles wat maar ongezellig is. *tenminste, tegen het thuisfront. tegen vrienden hou ik me in*
|
Ik luister niet meer, en ga dan snauwen omdat iedereen heel onduidelijk praat. Dat heb ik vooral 'ochtends. Ik het begin vinden mensen dat leuk maar na een kwartier is de lol er wel weer af.
Maar vooral het niet luisteren, ik kan gewoon niet meer volgen wat mensen zeggen dan. |
Ik ben dan niet te pruimen.
|
Sarcastisch, gemeen en teruggetrokken. Of juist sociaal en aanhankelijk. Hangt er van af wat mijn bui is, op dat moment.
|
Dat hangt er van af wie het is
|
Heel lacherig en onwijs melig.. of juist snauwend of juist weer heel teruggetrokken met een muziekje op
ligt er gewoon aan waar ik ben enzo :) |
hoe bedoel je moe?? lichamelijk of geestelijk?
lichamelijk moe: kben dan wel vrolijk.. maar wil liggen en nix meer doen.. geestelijk: ben ik heel stil en labiel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |