![]() |
Talib Kweli
Bedoelt als een beetje kwaliteits-topic. Want ik denk dat niet veel mensen goed over deze kerel kunnen mee praten, aangezien ze hier alleenmaar Nelly en zo kennen.
Wat vinden jullie nou van zijn dingen ? Ik persoonlijk vindt veel met DJ Hi-Tek samen super vet. Een van m'n favoriete nummers al-time is Eternalists. Echt prachtig nummer. Hij flowt als een gek op die beat, echt een goeie MC. Wat vinden jullie ? |
Talib is één van mijn favorieten. Solo vind ik hem iets minder dan met Mos Def (Blackstar), maar hij is zeker één van de betere rappers. Ghetto Afterlife vind ik z'n beste solonummer.
|
kheb er dan wel niet zo heel veel verstand van maar het is een van m'n favorieten binnen het hiphopgenre, heb z'n album quality en die draai ik redelijk vaak
ik zal 'ns wat van reflection eternal gaan uitproberen |
ik denk dat Talib Kweli bij de meeste hip-hoppers die enige kennis hebben een favoriet is. (y)
|
Ik zag toevallig net zijn naam op Kazaa langskomen toen ik naar een nummer zocht.
Ben 'm nu aan 't luisteren. The Proud en Waiting for the Dj klinken wel lekker. |
talib kweli rockt wel. Ik ben volledig te vinden voort nummer samen met mos def : definition. Vindt ze ook wel beter samen met mos def over het algemeen maar dat komt waarschijnlijk door me respect voor die laatste. Ms fat boody één van me alltime favo hhnummers
|
talib kweli = (y)
zou niet weten wat mn lievelingsnummer is van hem...vind er zoveel goed... vind hem + hi-tek heel erg vet... en met mos def samen wat minder...maar mos def solo is idd wel heeeelemaal super... :) (y) |
Citaat:
hij gebruikt te veel woorden in een zin en daarom klinkt ie vaak offbeat.. maar toch dikke pluim (y) ik bedoel die shit van Black Star is echt klassiek spul (Brown Skin Lady (y) (y) (y) (y) (y) ) |
Die beat is heel hoog, en het past echt op de beat.
|
uh jah :P
|
jup, hij's wel goed
maar als je denkt dat t vrij uniek is als je em kent ben je toch best raar.. hij's een van de 2 bekendste rawkus-rappers.. en dat is op z'n minst een van de 2 bekendste hiphop labels van t moment.. maar goed |
Citaat:
Offtopic: waar is je Spoony Luv-avatar? |
owja, nummers
eternalists vind ik wel erg vet ei'k en Blackstar - Definition |
al zijn shit is wel doop
heb zijn laatste cd helemaal grijs gedraaid |
stomme goffic :P
|
cu2.nl/thegothicrapper
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |