![]() |
Tel de sterren.
Count the stars.
Een nieuwe semi-punk-achtige band a lá Sum 41, Blink 182 en Good Charlotte uit de States. Ik denk dat ze binnen een half jaar wel doorgebroken zullen zijn, want de commercialiteit druipt van hun muziek af. wie kent ze ? als je ze niet kent, don't worry. je mist niets. |
Nutteloze topic dus, er is al genoeg van die troep
|
Wat is t nut van dit topic?
|
hehe kwil Mp3's !! nu gvd
|
is toevallig een beetje een boy band achtige iets?
daar heb ik iets over gehoord en ik moet de naam weten! |
zie het anders maar als een soort waarschuwing. en denk aan dit topic als ze over een paar maanden de top 40 bestormen.
of ze een boyband zijn, ik zou het niet weten. |
4 'EMO' figuren op Victory Records. Cd is wel geinig, niet boeiend ofzo. Denk idd aan GC, Sum41, Blink182
|
volgens hun bio zijn ze iig geen boyband(als in BSB).
Alleen beetje sneu van cliché emo naam en uiterlijk.. (muziek niet gehoord) |
Ze zien er gelukkig niet uit alsof ze persé grappig of cool moeten zijn, zoals blink 182 en good charlotte. En ze zijn geïnspireerd door The Smiths.
Ik ga nu een mp3 luisteren (t zal wel verschrikkelijk tegenvallen). conclusie: Ze doen aan tempowisselingen, dat is al heel wat. Maar ze doen ook aan veel herhalen. Erg boeiend is het niet. Het zal dus wel in de top 40 komen. |
oh nu ben je de man als je lekker ze afkraakt. je bent zeker wel geïnteresseerd in ze, dat je ze al kent als ze nog underground zijn.
:rolleyes: |
geen zin om te downloaden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |