Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Krijgen jullie vaak dingen "aangeboden"? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=49983)

~Dark Voice~ 10-04-2002 18:28

Krijgen jullie vaak dingen "aangeboden"?

Sommige vrienden van mij vragen me vaak of ik een trekje wil van een sigaret en er zijn zelfs mensen die vragen of ik een keer met ze ga blowen.

Drank doe ik allemaal zelf wel, dat hoeven ze niet eens te vragen :D

Maar gebeurt het bij jullie ook wel dat ze je blijven vragen/pushen om dingen te proberen waarvan ze weten dat je het niet wilt..?

En hoe reageren jullie hierop?? Ben je al een keer overgehaald of blijf je bij je keuze?

apekop123 10-04-2002 18:59

Ik heb 1 keer gehad dat iemand me XTC probeerde aan te smeren in een disco. Maar voor de rest krijg ik eigenlijk nix aangeboden wat ik niet wil

http://www.endoria.net/upload/index.php/1736141224

Snees 10-04-2002 19:04

ik krijg wel es een sigaret aangeboden en heb t 2 keer aangenomen.
ook krijg ik wel es een hijs van een joint aangeboden (neem ik zeker aan).

poecilotheria 10-04-2002 20:27

pillen vragen ze in een discotheek meestal of ik die verkoop, maar daar begin ik nie aan.

verder alles wat ik aangeboden krijg neem ik meestal wel aan zolang het maar heen hard drugs is.....

jnieuwelaar 10-04-2002 20:46

Nee dat volk negeert mij. Ik wordt van drank net zo gek als zij van drugs. En dan nog, vertrouw jij wat je krijgt. Nou ik kreeg in Tsjechie rotzooi aangeboden, ik dronk het en weet vanaf toen helemaal niks meer. Ik was gelukkig met een boel vrienden en ik werd wakker in mijn eigen bed, maar wat als ik alleen was...

Günther 10-04-2002 21:46

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Nee dat volk negeert mij. Ik wordt van drank net zo gek als zij van drugs. En dan nog, vertrouw jij wat je krijgt. Nou ik kreeg in Tsjechie rotzooi aangeboden, ik dronk het en weet vanaf toen helemaal niks meer. Ik was gelukkig met een boel vrienden en ik werd wakker in mijn eigen bed, maar wat als ik alleen was...
ik werd ook de hele tijd door dealers in tjechie aangesproken maar die lui zijn echt strange joh! maar als ik van kennisen/vrienden iets aangeboden krijg neem ik het wel aan als ik er zin in heb (ik rook niet dus cigaretten neem ik niet aan en harddrugs doe ik ook niet aan dus alleen wiet/hasj/paddos/bier enzo neem ik wel aan)

popeye the sailerman 11-04-2002 16:24

mij wordt op elke hoek van de straat sex aangeboden, maar ik ga er nooit op in :o

Griller 11-04-2002 16:30

hehe idioot...

Ik krijg af en toe iets aangeboden maar neem nooti iets aan van vreemden..

PiNoW 11-04-2002 17:45

een vriend van me die handelt af en toe in smartdrugs, soms proberen wer iets uit, maar niet zovaak eigelijk.
verder krijg ik wel joint aangeboden en dat sla ik niet af natuurlijk ;)

onzinnigegothic 11-04-2002 18:46

ik ben erg goed in op andermans kosten blowen

Locke 11-04-2002 19:40

Jah meestal wiet soms pillen ..

Anal Avenger 11-04-2002 19:49

Citaat:

Griller schreef:
hehe idioot...

Ik krijg af en toe iets aangeboden maar neem nooti iets aan van vreemden..

geef het dan aan mij, sjeez

Günther 11-04-2002 20:21

Citaat:

onzinnigegothic schreef:
ik ben erg goed in op andermans kosten blowen
niet lullig bedoeld maar dan ben je wel een profiteur en dat word meestal (iig niet door mij en m`n omgeving) op prijs gesteld maja

ick 12-04-2002 02:10

sigaretten... standaard.... raak der meestal meer kwijt als dat ik op kosten van anderen rook helaas :)

verders.. tjah drank meestal, wiet/hasj minder

Iotje 12-04-2002 09:17

Er is me zeer vaak iets aangeboden.
Tegen een jointje of een drankje zeg ik geen nee, maar met andere dingen moeten ze bij mij niet aan komen ! :mad:

Locke 12-04-2002 10:07

Citaat:

black angel schreef:

niet lullig bedoeld maar dan ben je wel een profiteur en dat word meestal (iig niet door mij en m`n omgeving) op prijs gesteld maja

Dan zeggen wij meestal rot maar een eind op en koop zelf wat ..

ShoarmaSchaap 12-04-2002 11:48

Citaat:

Locke schreef:

Dan zeggen wij meestal rot maar een eind op en koop zelf wat ..

leuk.. maar hij had het over dat ie het aangeboden kreeg, en niet dat ie het ging vragen

onzinnigegothic 12-04-2002 14:22

Citaat:

black angel schreef:

ik blow maar heel weinig, tis niet zo dat ik wekelijks stoned word op andermans kosten

K 12-04-2002 15:27

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
volgens mij kun jij met je reactie je beter verplaatsen naar het onzinforum want JIJ hebt hier duidelijk geen ervaring mee.....

Locke 12-04-2002 15:55

Citaat:

ShoarmaSchaap schreef:

leuk.. maar hij had het over dat ie het aangeboden kreeg, en niet dat ie het ging vragen

Hij zei toch dat ie goed was op andermans kosten blowen :rolleyes: dat noem ik nou niet echt aanbieden ..

Jantje het Zonnekind 12-04-2002 18:36

Citaat:

K schreef:

volgens mij kun jij met je reactie je beter verplaatsen naar het onzinforum want JIJ hebt hier duidelijk geen ervaring mee.....

en weet JIJ wel waar je het over hebt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.