![]() |
Krijgen jullie vaak dingen "aangeboden"?
Sommige vrienden van mij vragen me vaak of ik een trekje wil van een sigaret en er zijn zelfs mensen die vragen of ik een keer met ze ga blowen.
Drank doe ik allemaal zelf wel, dat hoeven ze niet eens te vragen :D Maar gebeurt het bij jullie ook wel dat ze je blijven vragen/pushen om dingen te proberen waarvan ze weten dat je het niet wilt..? En hoe reageren jullie hierop?? Ben je al een keer overgehaald of blijf je bij je keuze? |
Ik heb 1 keer gehad dat iemand me XTC probeerde aan te smeren in een disco. Maar voor de rest krijg ik eigenlijk nix aangeboden wat ik niet wil
http://www.endoria.net/upload/index.php/1736141224 |
ik krijg wel es een sigaret aangeboden en heb t 2 keer aangenomen.
ook krijg ik wel es een hijs van een joint aangeboden (neem ik zeker aan). |
pillen vragen ze in een discotheek meestal of ik die verkoop, maar daar begin ik nie aan.
verder alles wat ik aangeboden krijg neem ik meestal wel aan zolang het maar heen hard drugs is..... |
Nee dat volk negeert mij. Ik wordt van drank net zo gek als zij van drugs. En dan nog, vertrouw jij wat je krijgt. Nou ik kreeg in Tsjechie rotzooi aangeboden, ik dronk het en weet vanaf toen helemaal niks meer. Ik was gelukkig met een boel vrienden en ik werd wakker in mijn eigen bed, maar wat als ik alleen was...
|
Citaat:
|
mij wordt op elke hoek van de straat sex aangeboden, maar ik ga er nooit op in :o
|
hehe idioot...
Ik krijg af en toe iets aangeboden maar neem nooti iets aan van vreemden.. |
een vriend van me die handelt af en toe in smartdrugs, soms proberen wer iets uit, maar niet zovaak eigelijk.
verder krijg ik wel joint aangeboden en dat sla ik niet af natuurlijk ;) |
ik ben erg goed in op andermans kosten blowen
|
Jah meestal wiet soms pillen ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sigaretten... standaard.... raak der meestal meer kwijt als dat ik op kosten van anderen rook helaas :)
verders.. tjah drank meestal, wiet/hasj minder |
Er is me zeer vaak iets aangeboden.
Tegen een jointje of een drankje zeg ik geen nee, maar met andere dingen moeten ze bij mij niet aan komen ! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zei toch dat ie goed was op andermans kosten blowen :rolleyes: dat noem ik nou niet echt aanbieden .. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |