Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Tongpiercing.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=499871)

Legaly-Blondje 04-06-2003 16:18

Tongpiercing..

Heeej..
Kheb gisteren een tongpiercing laten zetten :eek: .
Het prikjes opzich deed niet zo heel erg veel pijn, ik moest alleen een tijdje mijn tong uitsteken.. omdat ik een kleine tong heb volgens die man.
Nou heeft die man hem schreef gezet omdat het anders niet kon.. dus de onderkant van de piercing zit naast dat tongriempje.
Als ik praat dan doet dat best wel pijn, weet iemand of dit gewoon met de tongpiercing zelf te maken heeft of heeft die vent hem gewoon verkeerd gezet. :mad:
En waarneer kan ik ongeveer weer normaal eten... kword de vla zat :rolleyes: hihihih

Thanx alvast.. Kus!

poesiefox 04-06-2003 17:01

Ze jetsen een spike door je tong en dat doet niet zo heel veel pijn????Wat ben jij? Een yogi? Ik zou een spijkerbed kopen en gaan oefenen, daar kun je rijk mee worden, met zo'n talent!

Qimm 04-06-2003 18:29

Wie 'mooi' wil zijn moet pijn lijden. Sorry maar ik heb verder geen advies :)

marlies 04-06-2003 18:31

je bent pas 15? Mocht het van je ouders?

Ik denk niet dat wij hier goed advies kunnen geven dus misschien dat je even terug naar de piercer moet gaan..

Marshall 04-06-2003 20:52

ja idd erg jong.. die van mij willen er nog steeds nix van weten :D

Legaly-Blondje 05-06-2003 12:32

Jah het mocht wel van mijn moeder, khad ookal een navelpiercing op m'n 13e.. deze tongpiercing heb ik voor mijn 16e verjaardag gekregen :p
Het eten gaat ietsje beter.. kan alleen amper kauwen dus word het nog fftjes vla eten

neobamboom 05-06-2003 16:49

Citaat:

Nou heeft die man hem schreef gezet omdat het anders niet kon..
dus zal hij hem wel niet fout gezet hebben, tenminste het lijkt me niet dattie dat express doet. en pijn doettet in het begin zoiezo.

Qimm 05-06-2003 18:44

Citaat:

Legaly-Blondje schreef op 05-06-2003 @ 12:32:
Jah het mocht wel van mijn moeder, khad ookal een navelpiercing op m'n 13e.. deze tongpiercing heb ik voor mijn 16e verjaardag gekregen :p
Het eten gaat ietsje beter.. kan alleen amper kauwen dus word het nog fftjes vla eten

Wat heb jij ongelooflijk coole ouders!!! OOOOH ik wou dat ik dat ook mocht. Ik mag het nog steeds niet...

one*girl 05-06-2003 20:21

nou de mijne was ook scheef gezet zeg maar.. volgens de vrouw was dit omdat die lijn van mij vaag loopt of whatever en het kon en mocht dus niet recht gezet worden.. dusse denkt niet dat het aan die man ligt.. denk dat je hetzelfde hebt dus als ik.. ik kon trouwens de volgende dag gewoon weer eten..

Jeopardize 05-06-2003 22:46

Wanneer je weer normaal kunt eten?!?

Tsja; wanneer je een korter staafje erin krijgt....zo.n stok chirurgisch staal maakt het kauwen idd niet erg bevorderlijk

:cool:

**thuggirl** 05-06-2003 23:58

je mag eerste paar dagen niet eens yoghurt of vla of welk melkproduct ook...
verder is het verschillend, ik at ook na 2 dagen gewoon, wel ff wennen natuurlijk maar vooral omdat je in begin groot staafje hebt.

Marshall 06-06-2003 07:00

Citaat:

Qimm schreef op 05-06-2003 @ 19:44:
Wat heb jij ongelooflijk coole ouders!!! OOOOH ik wou dat ik dat ook mocht. Ik mag het nog steeds niet...
tja, nu is rebelleren legaal he.. je bent meerderjarig :P ,, maar ok.. ik heb t ook nog steeds niet gedaan omdat mn ouder er weinig aan vinden..

Qimm 06-06-2003 09:25

Citaat:

Marshall_Mathers schreef op 06-06-2003 @ 07:00:
tja, nu is rebelleren legaal he.. je bent meerderjarig :P ,, maar ok.. ik heb t ook nog steeds niet gedaan omdat mn ouder er weinig aan vinden..
Of het van mijn ouders mag zal me een zorg wezen :P Maar ik doe niet aan zelfverminking ;)

poesiefox 06-06-2003 13:42

Citaat:

Qimm schreef op 06-06-2003 @ 10:25:
Of het van mijn ouders mag zal me een zorg wezen :P Maar ik doe niet aan zelfverminking ;)

Goedzo Kimmie!

En het doet nog verrotte pijn ook, en het is heel slecht voor je gebit. Zeggen alle tandartsen. Iets met een veranderd microbiologisch evenwicht waardoor je speeksel niet meer genoeg de foute bacterieen die gaatjes veroorzaken kunnen afbreken.

framboos 06-06-2003 14:22

Heel eve een vraagje..
ik wil ook tongpiercing...ma is het nou eigeluk gevaarlijk,
hebbe jullie daar misschien informatie over????
(sorry dit beantwoord je vraag niet..)

Marshall 06-06-2003 15:41

even naar bovenstaande kijken en daar komt dan nog je tandsteen beschadigen bij en gevaar van inslikken ... helemaal als hij net gezet is (dikke tong ;))

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.