![]() |
taurine???
Dit is mischien hier al geweest, maar ik stel de vraag toch :)
Wat is taurine precies? waaruit komt het? :confused: uit een plant? vrucht? of toch stierensperma? :) |
Nooit van gehoord :o
|
kheb echt geen idee
|
Vanwege het woord taurus denk je dat het stierensperma is? Ik zou je niet te veel dingen wijs laten maken.
Ik weet alleen dat het in red bull zit en het schijnt ook in XTC te zitten. |
Citaat:
|
Taurine is een van de meest nieuwe stimulerende middelen in energiedrankjes. Tauroscholzuur werd het eerst in ossegal gevonden, vandaar de naam van zowel de chemische stof als van de frisdrank Red Bull die het introduceerde. Het komt van nature vooral voor bij roofdieren en veroorzaakt bij de mens een verhoogde mate van activiteit, waarbij de natuurlijke vermoeidheid sterk kan worden onderdrukt. De effecten zijn nog relatief weinig onderzocht maar er zouden weinig bijwerkingen zijn, behalve misschien diarree.
Net als cafeine is tairine uiteraard wel verslavend in de zin dat een sterke gebruiken zal moeten leren wakkeer blijven zonder. |
ik weet neit wat et is maar het werk wel.
|
Is het niet zo dat taurine slecht voor je maagwand is? Ik hb gehoord dat als je teveel ervan drink het je maagwand aantast........ :eek:
|
is de taurine die nu in energiedrankjes zit van dierlijke afkomst?
|
Het staat niet in het woordenboek. :|
|
Citaat:
|
stierensperma???taurus = stier......in het latijns........
|
is wel geinig bij mij heb er iets raars mee
roken:last van maag Alchohol:last van maag,zuurbranden en hoofdpijn en koffie en energydrank word ik niet verslaafd aan drink wel bijna elke dag alleen omdat het lekker is maar raak niet verslaafd kan er zo mee stopen zonder problemen yay ben verslaving vrij:D |
En daarvoor up je een topic uit 2003?
|
Deze kan wel dicht denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |