![]() |
Sum 41 cancelled pinkpop, Placebo op RaR
Graz:
Nadat hoofdact Linkin Park vlak voor het festival heeft laten weten niet te komen, omdat de zanger in het ziekenhuis is opgenomen, maakte 3FM vandaag op hun website bekend, dat ook Sum 41 zal NIET op Pinkpop zal spelen. Ook de zanger van Sum 41, Deryck Whibley, is opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft ernstige stemproblemen. Wie de vervanger wordt is nog niet bekend. Ook op 3voor12.vpro.nl/pinkpop is dit bericht bevestigd. Rock am Ring: Placebo word de afsluiter op zaterdag ipv Linkin Park Pinkpop: Evanescence vervangt Linkin Park |
gaan ze allemaal glassjaw nadoen ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen Sum 41 en geen Linkin Park. Dat zullen veel mensen neit leuk vinden.
|
Citaat:
|
Ik denk iets minder. Ik denk 10%. Maar oke :p. Maar inderdaad veel ja.
|
ROT OP NU OOK AL GEEN SUM MEER??? ZE GAAN M MAAR HALEN... IDIOOT DAT ZIEKENHUIS UIT NIET AANSTELLEN GVD 59 EURO voor die kaarten komen de twee grootste acts ineens niet meer :S
ECHT BELACHELIJK!! dat dit mag?! ik ga denk ik ook maar een festival organiseren. Affiche drukken met een aantal grote bands... popmuziek doet t goed doek dat wel ofzo... en dan zeg ik vervolgens dat ze niet meer kunnen komen door gezondheidsproblemen.. moet ik wel ff die lui zover krijgen dat te bevestigen, maar als ze 10% van de opbrengst van de kaartverkoop krijgen doen ze daar vast niet moeilijk over... SJONGE! k*tstreek |
Citaat:
|
Kutttttt
|
en dan is het ´s avonds bij placebo godverdomme teringdruk omdat iedereen naar de afsluiter gaat omdat er dan niets anders speelt. godkolere. dat linkin park niet speelt ineteresseert me niet. en dat evanescence wel speelt boeit me ook niet.
|
Citaat:
dat die kutbandjes (want dat zijn het) bij de eerste beste schorre stem niet meer willen spelen is niet de schuld van de organisator. |
achja je moet het positief bekijken
lp en sum41 zijn toch al k*tbands en nu gaan al die mensen die speciaal daarvoor gaan, hun kaartje verkopen. dat betekend dat ik meer ruimte heb :p |
Citaat:
ik vind sum41 trouwens op zich wel leuk alleen dat laatste album heb ik nog nooit gehoord, linkin park vind ik bagger. maar ik ga toch niet naar pinkpop dus mij maakt het niet echt uit |
Citaat:
|
Niet zeuren, hopen op iets beters.
|
Citaat:
Goh, je zit al op 60. Kijk, ik hou zelf ook niet van Sum41, poep en pies teksten, maar dat Linkin Park nou misschien niet alto genoeg voor je is moet je niet op anderen afgeven. Je hebt wel gelijk dat het niet aan het festival ligt, maar je hoeft niet gelijk weer van ooh kijk me alto zijn ik haat Kane, ik haat Linkin Park. Linkin Park valt best te pruimen, beter dan Kreedel of Friet ofzo. |
Citaat:
tss alto punten :rolleyes: wat een onzin |
Citaat:
|
Citaat:
|
M.b.t de topic
Ik dank god. |
Citaat:
ik vind ze beide even bagger en dat is niet omdat ik graag alto wil zijn :rolleyes: |
kut.
|
Citaat:
je bent al bijna politiek correct. goedzo, meid. en jij bent net zo hard bezig. "beter dan kreedel of friet ofzo". can you spell h-y-p-o-c-r-i-t-e ? |
Citaat:
|
Citaat:
kortom een hoop gezever. maar pinkpop is toch meestal wel uitverkocht dacht ik? |
Citaat:
|
vind het echt heel kut.......om eerlijk te zijn kwam ik echt voor sum 41 en linkin park......KUTZOOI!!!!!!
|
Flippen voor de gasten die voor deze bands een kaartje hebben gekocht.. Echt sneu.
Als Metallica af zou gaan zeggen op Werchter omdat James de fles weer 'ns heeft gevonden, Lars een bijna-dood-ervaring heeft gehad in zijn geldpakhuis, Kirk ruzie gemaakt heeft in de Blue Oyster Club (Police Academy, anyone?), of die nieuwe bassist bij nader inzien toch volslagen blijkt af te wijken van de rest.. Zou ik ook ernstig pissed zijn. |
Dit vond ik op Pinkpop.nl
ZWAN op Pinkpop De nieuwe band van Billy Corgan, de ex-voorman van The Smashing Pumpkins, zal de groep SUM41 vervangen op hetzelfde podium en op dezelfde tijd. SUM41 heeft moeten afzeggen omdat hun zanger stemproblemen heeft. De organisatie is blij ZWAN te hebben kunnen overtuigen naar Pinkpop te komen. In dit geval is ZWAN zelfs geen vervanger te noemen maar een nieuwe topper op het toch al indrukwekkende affiche. ZWAN trad afgelopen dinsdag nog op in Paradiso en Gijsbert Kamer van De Volkskrant is lyrisch over dat optreden. De kop van het artikel spreekt boekdelen: ¨MET ZWAN REVANCHEERT BILLY CORGAN ZICH¨. Geleen, 5 juni 2003, Jan Smeets |
Zwan toch maar een keer gaan luisteren.
Om sum41 kan ik ook niet bijzonder veel rauwen eerlijk gezegd. |
Citaat:
|
Ik baalde wel toen ik hoorde dat Sum het heeft gecancelled maar Zwan vind ik ook (y)
|
Ik ben maar ff wat nummers downloaden. Moet toch weten waar ik *mogelijk* naar ga luisteren/kijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmz.. leuk voor de pinkpop bezoekers, zwan is 10.000 keer zo cool :)
|
Ik heb 'honestly' van Zwan gedownload en het klinkt best leuk!!
|
Citaat:
|
ik neem aan dat die 2 bandjes op maandag zouden komen? -commerciele bagger dat t is-
de mensen die 3 dagen gaan komen daar toch niet voor boeien dus |
hmz, maar zwan in de plaats.. achja, ene kutband voor de andere..
|
zwan is tog egt wel geil
|
Citaat:
Basis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan had je de hele zin moeten kopieren en daarin basic veranderen in basis. Kortom 19:09 dus rond 7 op 6 is waar het op neer komt. |
Citaat:
|
Zwan!!! Das zooo veel leuker dan Sum41!
Alleen spelen ze tegelijk met Royksopp, en nou weet ik echt niet waar ik heen moet :| |
Evanescene voor Linkin Park, de ene flauwe band voor de ander! (n) Maja, Zwan lijkt me echt wel beter dan Sum 41, dus toch nog een verbetering! (y) :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |