![]() |
Hallo, hallo!
Ik wilde vragen wie er nog meer Communicatie in INHOLLAND in Rotterdam gaan studeren.
|
Citaat:
|
en mag ik nog 1 ding toevoegen.
het is super irritant zo'n naam neer te zetten waarvan je geen idee hebt waar het over gaat. en dat nergens op slaat. een goede titel is makkelijk voor ons allemaal |
Niemand natuurlijk.
|
Citaat:
|
Nee, absoluut niet.
|
Topics als:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Wie doet er psychologie in Nijmegen? -------------------------------------------------------------------------------- zijn verboden, dergelijke topics horen op dating, daar zoek je immers mensen. http://forum.ewfn.org/html/emoticons/whistling.gif |
Waar leer je bij Communicatie? Je hebt al gepost hier dus je dan al communiceren.
Nee nu even zonder gekheid, ik ben hier echt serieus nieuwsgierig naar. |
dit wordt een.........SLOTje
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar blijft dat slotje nou? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh.
|
vinden de FB's het gewoon leuk om dit open te houden ofzo? :confused:
|
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig! Wat zijn jullie een stelletje kranten zeg!
|
Citaat:
|
Is dat zo, knulletje?
Ik comminiceerde uitstekend met mijn eerste forum-berichtje. Ik begrijp alleen niet waarom men zo vreemd reageerd. Deert voor de rest niet, maar ik vond het gewoon stom. Tot ziens! |
Citaat:
Duidelijk? PS: Gezien de domheid die jij ten toon stelt in dit topic lijkt het me niet gepast voor jou om ook maar iemand ter wereld knulletje te noemen. Laat staan dat je het doet bij iemand die drie jaar ouder is. |
Heb jij een momentopname?
Ik kwam toen ik dat berichtje plaatste voor het eerst op het scholieren-forum en wist dus echt niet dat je dat soort topics niet mag plaatsen. Ik vind dat iedereen zo aangebrand reageert. Dat is alles wat ik zeg. Verder wil ik helemaal niets van jullie. Ik dacht gewoon: Laat ik eens een berichtje achterlaten omdat ik benieuwd was of er nog meer mensen communicatie gingen studeren. Waarom zeg je trouwens: Gezien de domheid. Daar begrijp ik niets van. Misschien door mijn uitval. Maar daar had ik dan ook een rede voor. Sowieso. Ik denk na voordat ik iets zeg. Neem dat maar van me aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, iedereen maakt wel eens een fout. Maar iedereen reageert zo aangebrand omdat dit soort topics hier niet horen. |
Mensen zoeken doe je bij contact gezocht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |