![]() |
Wat zijn de 5 meest opwindende delen van de vrouw/man?
:)
|
Mn nek soms!
|
vrouw:
nek oor tepels, borsten clitoris, vulva lippen uiteraard .. bij de man moet 'k nog achterkomen..;) |
Bedoel je waar hij/zij gevoelig voor is of wat jij opwindend vind aan je partner?
|
wat ik opwindend vind aan een man/mijzelf:
-mijn teennagels :confused: Ik zou het echt niet weten Opwindende delen van het vrouwelijk lichaam: -Mooie handen met beetje lange nagels (het gaat me vooral om de nagels :o ) -Mooi gevormde borsten (het formaat maakt me niks uit) -De billen -Buikje -Tja.. en als laatste. Een mooi glad goed verzorgde vagina (oftewel, de kut) En wat ik eigenlijk ook nog zeer opwindend vind is als ze een mooi gekleurd/getint huidje heeft |
man:
1. ogen 2. borstkas 3. bilpartij 4. neus 5. handen 6. haar |
bij mij:
- nek - oorlelletjes - vouw van mijn billen - rug - en natuurlijk de clitoris (maar ja, da's niet abnormaal) |
Citaat:
|
Man:
kontje ballen buik handen rug :D |
jongen :
lippen borstkast armen kontje oogjes |
Bij de vrouwen:
lippen tong billen benen buik borsten poesje Bij de mannen: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.... niets :D |
Ogen (liefst een beetje ondeugende ogen *kwezel*)
(onder-)armen kaaklijn lippen schouderpartij (breed!) :) |
bij vrouwen:
buikje borsten (moeten mooi gevormd zijn, hoeven niet groot) lekkere billen hmmm mooie verzorgde vagina en een lekker nekje om zachtjes in te bijten :D |
bij opwindendst heb je het niet gelijk over het mooiste.
Vagina Buikje Borsten Kont nek |
Voor de man:
borst (met krulletjes) buik (ook met haar) benen (van die hele gespierde...) armen (ook gespierde) lippen Voor de vrouw: borsten buik "streepje" over rug "streepje" op de buik, net voor de venusheuvel billen |
Voor de vrouw:
Bovenbenen. Lippen. Ogen. Kuiten. Handen. |
Citaat:
|
bij mijn vriendje: het perineum.
Bij mij euhh denk mn clitje.. |
Tot de vrouwen voel ik me niet aangetrokken dus ik zal even de man doen. :D
1. De penis :o 2. Handen 3. Buik 4. ogen 5. stem |
|
ik (man) zou zeggen
tepels oren nek kont ennuh... tjah, kweenie. voor de opwinding :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |