![]() |
Zwembadverhalen...
Je hoort vaak dat er in de kleedhokjes van het zwembad de meest mooie momenten ontstaan... hebben jullie hier ervaringen mee? :cool:
|
nop *grijnst*
|
Kleedhokje, zwembad. Hmm. Jaa, dat was erg fijn.
|
Weet je wel hoeveel bacterien en dat soort troep zit?
:d :d |
nou ik vind het toch een beetje :rolleyes:
In zwembaden komen kleine kinderen mensen! Dat kun je ze toch niet aandoen! En dan nog: een beetje privacy is toch wel gewenst? (tijdens het maken van die mooie momenten) |
hmzz ik heb er geen ervaring mee, en ik vind het ook niet bepaald romantisch in zo'n vies, klam en muf chloorhokje :confused:
|
Mijn vriend houdt niet van zwemmen. Maar dan nog. Het zou een echt Qimm actie zijn om uit te glijden ofzo :P
|
nee, maar ik ga proberen om een hele leuke jongen mee te krijgen naar t zwembad, misschien dat het toch nog lukt.
terwijl ik hem an de andere kant ook niet mee wil hebben,want ik ga met meer mensen en als ik hem nat zie dan.... :o |
Nee ik heb er geen ervaring mee...
|
*bikkelvrouw krijgt hele vunzige ideeën.....*
maar dan moet ik m wel meenemen naar een ander zwembad want wij hebben kakkerlakken... bah!!! |
Zwembadhokje, wel ervaring mee!! Maar wel grote kans dat iemand OVER de hokjes heen kijkt!! Mij nie gebeurd hoor, maar dan ben je vast nie blij!! :rolleyes:
|
*glibber*
ik heb geen ervaringen in zwembadhokjes, maar wel onder water in een zwembad tijdens een vakantie met hem op een vakantiepark:P *mmmmmmmm* |
Citaat:
|
ja :D
was erg leuk... :) |
bubbelbad.. :o
gatver, echt zo ranzig (n) |
nee..
en werk in zwembad dus .... maar heb ook nog nooit meegemaakt ofzo.. lijkt me wel keer leuk.. alleen zo krap... |
Ja lekker, dan sta je met je kont tegen het kwakje van de vorige avonturier..
RO-MAN-TIC! Neuh, laat maar zitten :) |
Mooie momenten hoeft niet NEUKEN te betekenen hoor.... Dit L&R. Waarschijnlijk bedoelde ze iets anders....
|
Oke, alleen zoenen dan? hihi :rolleyes:
|
Citaat:
|
Is niet leuk als je in een zwembad werkt...
*krijgt weer frustraties van vorig zomerseizoen...* Komen er allemaal mensen klagen dat er een stelletje elkaar op zit te geilen en niet van elkaar af kunnen blijven in het bubbelbad, terwijl zij er met hun kleine kinderen ook zitten. Mag IK dat stelletje uit elkaar gaan plukken... Leuk, NOT. En als dat nou 1x gebeurt, ok... Vul de rest zelf maar in. |
mwaa half.. *zwijmelt*
op vakantie mn vriednje was 4 euhm 5 dagen mee.. maar ja zon vloer is best glad dus veel spectaculairs kan er nie gebeuren :P :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
sex ofcourse ;)
|
Weleens in de fietsenstalling van het zwembad, dat allang al dicht was maar wel beveiligd was met videocamera :), 'mooie momenten' meegemaakt.
|
Citaat:
lijkt mij nou ook niet gweldig zo :) |
Het IS ook niet zo geweldig :rolleyes:
@Gizmo: Wat een schattig beessie toch :D |
Moet ik eerst mn vriend zo ver krijgen dat ie gaat zwemmen ;)
|
Citaat:
Of lul ik nou uit mijn nek en hebben ze alleen in Amerika zulke regels? |
Citaat:
|
jaaaaaa echwel schattig! Mijn cavia heet ook gizmo, maar die is nie zo schattig!! hijs VALS!! :D
|
Citaat:
@ikje17: Het is dat we geen vitrine in de woonkamer hebben. :D (Wat nou, 'smoesje'? :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahahaha :p smoesjeeeee:p |
stiekem zoenen... neuh, dat hoeft voor mij nie perse int badhokje, dan weet ik wel leukere plaatsjes ;)
|
hihi,nachtzwemmen (zonder kleren:o)
les 1: seks onder water is onmogenlijk :d (of zeer moeilijk) |
ja echt is seks in bad of onder water moeilijk??? Ik wilde dat namelijk nog eens proberen, maar is niet aant te raden dus???
|
Citaat:
gelukkig werk ik ook in een bosbad.. daar misschien door? en ja, baarn heah.. :D |
Citaat:
weet niet... iig,bij ons lukte het niet :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog los van het feit dat ik een hekel heb aan zwembaden in het algemeen vind ik het vunzig dat mensen zich niet kunnen inhouden in dat soort gelegenheden. Er zijn mensen die daar voor hun plezier komen en die niet geconfronteerd willen worden met de hersenloze oerdriften van anderen.
|
Maar ik bedoel ook gewoon thuis in bad eigenlijk hoor!!
Vacuum zuigen is dat gevaarlijk??? :eek: |
hmm bij ons is er wel eens iets gebeurt in de douches.. niet in de kleedhokjes hoor..
|
Citaat:
Het mag hoe dan ook niet :p |
Citaat:
|
Dit topic gaat nog amper over liefde, het gaat over seks, het gaat over vacuum zagen, het gaat over wetten.. maar de liefde?
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |