![]() |
sexplaatsen?
waar hebben jullie al gesext of waar zou je't wel s wille doen?
|
die is oud :O
|
Mijn bed.
Bed van m'n ex-vriend. Tuin. Bos. Tentje op camping. Douche op camping. Zolder bij de vader van m'n vriend. Bed van m'n vriend bij z'n vader thuis. Bed van m'n vriend bij z'n moeder thuis. Grond van de kamer van m'n vriend bij zijn moeder thuis. Grond van de kamer van m'n vriend bij zijn vader thuis. Bureaustoel van m'n vriend bij z'n vader thuis. Grond van mijn kamer. Tegen de muur van de kamer van mijn vriend bij zijn moeder thuis. Bureaustoel van m'n vriend bij z'n moeder thuis. Douche bij mij thuis. Langs een autoweg. Bank in de woonkamer bij mij thuis. Mijn bureau. Tafel in de schoolkrantredactieruimte. edit: in een afgelegen kleedhokje in het zwembad Op voetenbankje in mijn kamer tegen spiegel. Keukentafel bij mij thuis. Piano bij mij thuis. Wasmachine bij hem thuis. Legenda: eenmalig meermalig Op chronologische volgorde, ongeveer. Ik zal het laten controleren door vriend. |
raar mens :D (y)
|
zitten daar nou ook dubbele tussen?
|
Citaat:
|
wtf.. jullie werken t hele huis af van boven naar beneden ofzo?
|
Citaat:
|
en als je t huis dan gehad heb?
|
Citaat:
|
Overal, niets is nl onmogelijk.
|
Mijn bed
Mijn ouders bed Mijn zus haar bed Zijn bed Zijn zus der bed Hier beneden op de bank Waar ik het nog zou willen doen.. pff iig buiten, in de douche, in bad, op de eetkamertafel en in de keuken ... veel plaatsen nog! :) |
douche rulez....
en wat denk je van een fastfood keten die als slogan "Everytime a Good Time" heeft/had |
In een hennep veld
Op de parkeerplaats achter de chinees Op een zandpaadje meermaals in de auto Mijn bed Zijn bed Keukentafel waar ik overigens niet graag meer eet.:D Vloer in de huiskamer Op de vensterbank In de plaatselijke zwemplas Poging onder de douche Achter de computer. Achter het gemeente huis Onder een boompje in het park Nou heb ik volgens mij wel alles. Als ik nog wat weet horen jullie het wel... |
Citaat:
wat ben ik eigenlijk saai dan.. ik doe het gewoon in bed, in zijn bed, op de vloer of in de badkamer.. maar ik woon in een gehorig huis waar altijd mensen zijn.. ow.. en op zijn bureau :) |
Gedaan:
-Bed - half op de vriezer - waterbed -tentje= luchtbed nog van plan: -strand -bos -veld -waterbed( was goede ervaring!) -bubbelbad -gewoon bad - kleedhokje v&d en vats nog wel meer dingen |
- Mijn bed
- In de woonkamer op de bank - In het huis van zijn zus (toen zij op vakantie waren) - Meerdere keren in de auto - In een tent in een park langs een meer |
tot nu toe , alleen nog mijn bed. Maar wat wil je na 2x :P
Meer volgt over een tijdje :) |
- Bijna overal in t huis van mn ex.
- Op de bank bij mij thuis - Badkamer - Op t bureau van een collega van m'n ex (op t kantoor) :o - WC op t werk van mn ex (was net schoongemaakt, de schoonmaker was verderop nog bezig :p ) - Meerderemalen in de auto - Familiedouche op de camping - In een tentje - Op de grond bij een vriend - In de keuken bij mij thuis - In bed natuurlijk :p Dat was t wel zo'n beetje geloof ik. :) En ik wil het nog eens op een warme motorkap doen als het regend :D |
IN DE HOOOOOOIBERG :rolleyes:
wie nog meer??? Kheb hem nog nie 1 keer gelezen!! :p |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |