Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   wat voor bureau hebben jullie??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=50018)

~Dark Voice~ 10-04-2002 18:51

wat voor bureau hebben jullie???

Wat voor bureau hebben jullie?

Een hoekbureau? Of een gewone?
Is het een simpele of hebben jullie veel kastjes en vakjes?
is het altijd netjes of laat je alles slingeren?

Zelf heb ik een hoekbureau. Met veel vakjes en laden enzo, want ik heb ook heel veel prutteltjes. Het liefst zou ik het netjes en georganiseerd houden, want ik haat rommel. Maar mijn computer staat er ook en dat is vaak veel interessanter dan de rest van mijn bureau.. :D

hebben jullie ook je computer/radio/tv/whatever op jullie bureau staan of staat het apart ergens in de kamer? En waar gebruiken jullie het voor? Alleen voor huiswerk of ook nog voor andere dingen??

Lekker veel vragen maar ik kwam opeens op die vraag :D

de wijze jodokus 10-04-2002 19:02

een oude houten eettafel :cool:

S 10-04-2002 19:08

Hoekbureau.

Deze gaat denk ik naar de Kantine...

punkyfish 10-04-2002 19:09

ik heb een bureau, ja. ergens, onder een hele grote stapel papier, kleren, wierookoverblijfsels, kaarsvetvlekken, eten :eek: en allemaal andere zooi... uhu. weet je ook meteen waar het voor dient :)

hij heeft links een kastje met 2 planken, met daarboven een gat waar je dus ook nog zooi neer kan gooien. daar kun je ook doorheen kijken als er niet zo veel zooi in ligt. bij mij is dat dus niet het geval. aan de andere kant ook zo'n gat, met daaronder 3 laatjes.

jeuj! :)

~Dark Voice~ 10-04-2002 19:11

Citaat:

S schreef:
Hoekbureau.

Deze gaat denk ik naar de Kantine...

Waarom?

"Lifestyle is alles wat te maken heeft met jouw gedrag, jouw uittingen dmv make-up, kleding, en je huis."

Ik vind dit wel met je huis te maken hebben. En het gaat om het feit of je slordig bent of juist heel netjes :) Vind ik bij Lifestyle horen, maargoed, het maakt niet uit of ie naar Kantine gaat hoor :)

euro 10-04-2002 19:13

Ik heb ook een 'hoekbureau', maar ligt meestal helemaal onder allerlei rotzooi :p Nou ja ik ruim 'm wel's op maar na een paar dagen ligt het toch weer vol.
Verder zit er een laatje aanvast maar die is veel te stroef en moet je echt keihard aan rammen als je die wilt openkrijgen :D

Myrthe

CryperA 10-04-2002 19:26

een rechthoekig zwart geverfd ding met 3 kaarsen erop en nog een doodskop waaruit 3 kaarsen komen en dan nog een computer en een stoel erachter...

Met 3 laatjes en 1 'kasje' ingegrepen :)

S 10-04-2002 19:26

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Waarom?

"Lifestyle is alles wat te maken heeft met jouw gedrag, jouw uittingen dmv make-up, kleding, en je huis."

Ik vind dit wel met je huis te maken hebben. En het gaat om het feit of je slordig bent of juist heel netjes :) Vind ik bij Lifestyle horen, maargoed, het maakt niet uit of ie naar Kantine gaat hoor :)

Ow jah... Zo had ik het nog niet gezien.

Ik ben nu bezig met een werkstuk over Abstractie, en dan is de stap van Piet Mondriaan naar een bureau erg groot. Vandaar klopte mijn denkwerk niet. ;)

Alex 10-04-2002 19:27

massief eiken bureau (donkerbruin) :) lekker groot en met 4 laden... gekregen van een oud-tante (hele aardig, komt ook altijd op mijn verjaardag) er zitten wel nadelen aan, namelijk dat het gigantisch zwaar is en dat het totaal niet mijn kamer past... ik zal er wel een keer een foto van maken :)

fruitmand 10-04-2002 19:30

lelijk bureautje van ikea:(
hij valt helemaal uit elkaar, en hij's wit, met 6 laden (TE KLEIN!) en hij is gewoon vet saai.

MelodyofÐeath 10-04-2002 19:39

een witte maar ik heb een zwart doek eroverheen gespijkert (hij viel steeds :D ) en daraop heb ik met typ-ex eent ekstje geschreven..er staan meerdere kandelaars op met rode kaarsen en een enorm buddhabeeld op een kjoetig kleedje me wierook ligt er ook allemaal op..tsja een zooitje dus

~Dark Voice~ 10-04-2002 19:41

Citaat:

S schreef:

Ow jah... Zo had ik het nog niet gezien.

Ik ben nu bezig met een werkstuk over Abstractie, en dan is de stap van Piet Mondriaan naar een bureau erg groot. Vandaar klopte mijn denkwerk niet. ;)

Hehe ;)
Blijf dan ook met je tengels van die computer af :D

Ik heb een poging gedaan tot opruimen maar ik kan mijn troep niet meer kwijt :eek:
En ik haaaaat dingen weggooien, ik bewaar teveel ofzo..

nare man 10-04-2002 19:42

Niet veel meer dan een gelakte plank op vier metalen poten. Als ik lekker wil werken ga ik in de universiteitsbibliotheek zitten, heb ik meteen alle naslagwerken en andere voorzieningen onder handbereik.

Floosje 10-04-2002 19:55

ik heb een best wel oud bureau, het steunt op 2 poten ipv 4, maar hij blijf nog staan. Verder is tie wit met donkerblauwe zijkanten.
Rechts 4 laatjes en links een kastje.
Best wel saai dus en dr ligt allemaal troep op.

Loesje 10-04-2002 20:42

mijn bureau

Een plant op vier poten, redelijk groot best mooi gelakt. Met daarnaast een kastje waar een computer op staat (ik heb net een nieuwe) En veel zooi op mijn bureau!

S 10-04-2002 20:42

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Hehe ;)
Blijf dan ook met je tengels van die computer af :D

Maar das zo moeilijk :(.

Eaglewing 10-04-2002 20:45

Citaat:

Loesje schreef:
mijn bureau

Een plant op vier poten, redelijk groot best mooi gelakt. Met daarnaast een kastje waar een computer op staat (ik heb net een nieuwe) En veel zooi op mijn bureau!

Een plant op 4 poten, leuk waar kan je die kopen :p :D

Licht grenen bureau met boeken, pc, troep cd's en organizer & telefoon. Lades zitten vol met vanalles en nog wat.

Loesje 10-04-2002 20:48

Citaat:

Eaglewing schreef:

Een plant op 4 poten, leuk waar kan je die kopen :p :D

uhm dat begin ik me nu ook af te vragen haha:p

Lijkt me trouwens wel ontzettend onpraktische een plant als bureau :D

Paranoide 10-04-2002 20:51

ik heb geen bureau, ik heb wel iets wat op een bureau lijkt :)

een heel lelijk ding eigenlijk, een foto ervan staat int 'jouw kamer' topic.. tja, beschrijving, hijs grijs met een heleboel laatjes en een heleboel zooi er op :)

de 10-04-2002 20:52

een heel groot zwart bureau

volkomen leeg

AtHell 10-04-2002 20:53

onder me hoorgtslaper :D het is een lieve buro :D *aai*

Aurelia AutumnRain 10-04-2002 20:54

Ik heb een hoek bureau waar mijn computer opstaat.
Met aan de onderkant 2 vakjes waar mijn printe en scanner instaan. Dus hij is gelijk vol. :)
Ik heb hem donkerood geferfd met een goud randje.

^Marije^ 11-04-2002 08:43

Geen bureau

morwen 11-04-2002 08:44

zown groot blad dat aan de muur vast zit ensow.....

Roos 11-04-2002 09:45

Een groot blad, steunend op twee kastjes. Bovenop staan twee kleine open boekenkastjes. Alles wit.
Lekker groot, maar wel een beetje rommelig op het moment :o

the reflecting god* 11-04-2002 10:10

ene groote zwarte bureau, gemaakt door pa :)
tja mn compu staat dr op en school spulletjes....het is nen beetje een zooj maare niet heel erg howr :):D

Ilsch 11-04-2002 10:23

Ik heb een heel standaart buro, wel mooi. Het blad loopt aan de voorkant een beetje ovaal. Aan de rechter kant zit een laden blok, zown metellic ding ofzo, en aan de linker kant 2 poten. Klinkt saai, maar eigenlijk is ie wel heel mooi haha.

En uhm.. voor mijn computer heb ik nu een kast... maar.. ik wil hier ook een buro.... Help Sleeping Beauty aan een mooi buro! ... ik heb eigenlijk niet zo veel ideetje.. of eigenlijk ... er moet veel Kleur in.. omdat ik voornamelijk hout heb op mijn kamer... ff wat anders dus. Op oudjaars avond werd dat buro van kospijkers of zo weggegeven.. nou.. ZO SOORT!! wil ik dus...

Dus, als iemand leuke ideetje heeft :D :D :o

vixen 11-04-2002 12:30

ik heb een oude tafel, k heb dr een groen kleed op gespijkerd, maar dat kleed zie je niet omdat er kei veel spul op die tafel ligt. Maak dr ook nooit huiswerk op.

maantje tuurt 11-04-2002 13:17

Gewoon, zo'n dom ikea bureautje :rolleyes: Het heeft een uitschuifplankje voor 1 toetsenbord, en rechts wat laadjes. Het is eigenlijk veel te klein, voorla omdat ik het altijd helemaal volstauw met spulletjes.

*Frozen Tears* 11-04-2002 13:22

Citaat:

^Marije^ schreef:
Geen bureau

mickael 11-04-2002 13:50

Een zelfgemaakt buro onder mijn schuine wand, met laminaat als buroblad. In de ene hoek staat mijn computer en op de andere hoek mijn tv en stereo. En dan nog heb ik voldoende ruimte om in het midden een stevig potje huiswerk te maken.

Alet 11-04-2002 14:11

Ik heb een gewoon houten bureau, een hele oude gekregen van mijn opa.
Het heeft een vrij groot bureaublad, linksonder een kastje met 2 verdiepinkjes. Rechtsonder 5 laden.
Het bureau staat vol met fotolijsjes en een spiegelkastje (die weer van mijn oma is geweest) Er staat geen compu, radio of tv op, daar heb ik een andere kast voor.
Ik doe er huiswerk aan, maar het echt leerwerk doe ik in de woonkamer of op de zitstoel in mijn kamer.
Ik gebruik mijn bureau ook voor andere dingen dan huiswerk, maar dat is niks noemenswaardigs..(vind het nog steeds een leuk woord 'de')

Jones 11-04-2002 14:18

een groot eikenhouten bureau, gevonden op een of andere markt ergens...opnieuw geverfd en nu heel mooi..niet dat je er ook maar iets van ziet met al die zooi erop...lamp kistje met zooi derin .. (ik kijk er zo vaak in dat ik geeneens weet wat er in zit :o )
en gewoon heel veel papier voor school enzo..huiswerk maken doe ik er niet aan .. voor de rest ook nix..het is gewoon een dumpplek voor al me rotzooi..handig toch :D

Black Reina 11-04-2002 17:54

uhm.... kheb geen bureau:D

rabecca 11-04-2002 20:16

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Geen :)

Ninnoc 12-04-2002 19:15

geen

SE 12-04-2002 21:23

Nouh ik heb n wit buro met n PC er op dus er liggen n hoop CD's diskettes en andere PC troep omheen.. ik heb er n ladekasje op wielkes onder staan met me printer er op.. (past net)en me systeemkast staat op n houte kistje lanks me buro.. maar op me buro ligt n hoop zooi en er lanks ook.. ik ben nogal rommelig..

Roxy 12-04-2002 21:50

een hele stomme, tis zo grijsachtig met linksonder een kastje en rechtsonder 3 laatjes maar daar past alle zooi natuurlijk nooooit in dus alles licht vol zooi...

framboos 13-04-2002 10:36

ik heb een ikea 2 persoons hoogslaper met bureau..maar aangezien het alleen diende voor papier opslagplaats en de gevonden voorwerpen die mijn moeder vond door het huis heen heb ik m een keer doormidden gezaagd teon mijn moeder er niet was( vond ze niet zo cool) ma ik heb nu geen bureau meer ....alleen ligt nu overal op de grond papier...:rolleyes:

^AmArU^ 13-04-2002 10:41

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Een hoekbureau? Of een gewone?
Is het een simpele of hebben jullie veel kastjes en vakjes?
is het altijd netjes of laat je alles slingeren?

Zelf heb ik een hoekbureau. Met veel vakjes en laden enzo, want ik heb ook heel veel prutteltjes. Het liefst zou ik het netjes en georganiseerd houden, want ik haat rommel. Maar mijn computer staat er ook en dat is vaak veel interessanter dan de rest van mijn bureau.. :D

hebben jullie ook je computer/radio/tv/whatever op jullie bureau staan of staat het apart ergens in de kamer? En waar gebruiken jullie het voor? Alleen voor huiswerk of ook nog voor andere dingen??

Lekker veel vragen maar ik kwam opeens op die vraag :D

Een gewone; ik heb een hele lange (bureau that is :D) die de vriend van mijn moeder voor me heeft gemaakt;
er zitten geen kastjes en vakjes in, wat heel vervelend is omdat ik ook heel veel troep heb....
Ik zou graag netjes zijn aangezien ik een perfectionist ben, maar ik ben daarbij te slordig om het allemaal op te ruimen;
Maja
computer staat er inderdaad ook, dus de andere rommel ligt maar een beetje om mijn bureau;

ik heb een computer op mijn bureau;
een kast met ongeveer 100 gebrande CDs ernaast;
TV staat voor mijn bed en ik moet omdraaien om hem te kunnen bekijken vanaf de computer;
huiswerk maak ik verder niet
leren doe ik meestal in bed zodat afleiding dichtbij is hahaha;

SE 13-04-2002 11:10

Citaat:

^AmArU^ schreef:

Een gewone; ik heb een hele lange (bureau that is :D) die de vriend van mijn moeder voor me heeft gemaakt;
er zitten geen kastjes en vakjes in, wat heel vervelend is omdat ik ook heel veel troep heb....
Ik zou graag netjes zijn aangezien ik een perfectionist ben, maar ik ben daarbij te slordig om het allemaal op te ruimen;
Maja
computer staat er inderdaad ook, dus de andere rommel ligt maar een beetje om mijn bureau;

ik heb een computer op mijn bureau;
een kast met ongeveer 100 gebrande CDs ernaast;
TV staat voor mijn bed en ik moet omdraaien om hem te kunnen bekijken vanaf de computer;
huiswerk maak ik verder niet
leren doe ik meestal in bed zodat afleiding dichtbij is hahaha;

Dis pas !!LYFESTYLE!!.. Same here :p

^AmArU^ 13-04-2002 11:36

Citaat:

SE schreef:
Dis pas !!LYFESTYLE!!.. Same here :p

haha yep yep

Breg 13-04-2002 12:47

een gewone met 1 kastje en 3 laatjes. En hij staat echt helemaal vol. Mn tv en muziekinstallatie staat erop (ookal zijn ze allebei maar klein) en dan staat er nog een bureaulampje op, 2 pennenhouders en een heeeeeeele grote stapel rotzooi

en waar maak ik mn huiswerk: op mn bed :D

Scarlett 13-04-2002 12:59

Een blank-houten-Ikea-tafel-ding waar ik allemaal leuke tekeningetjes op gemaakt. Niet dat je die ziet, want ik heb meestal al moeite met het zoeken van m'n toetsenbord. :| Er hoort een kastje bij, maar dat past er niet onder, want daar trap ik dan tegenaan, en dat doet pijn. Jaja. Wat er nu op ligt? Vooral veel onzin. (4 pakken ice-tea, 6 spuitbussen. :|)

woefke 13-04-2002 13:11

geen:(

pia 13-04-2002 13:16

Ik heb mijn bureau zelfgemaakt (oke...me vader dan:D ) en het bureaublad is aan de achterkant recht en aan de voorkant( waar je tegenaan zit) een beetje rond. Verders is ie zilver geverfd en zitten er zilveren poten onder. Nadeel is dat ie een beetje klein is:(

Marlous 14-04-2002 12:54

Ik heb een oud eiken bureau, zo een met allemaal van die postvakken, en waarvan het bureaublad omhooggeklapt kan worden zodat het een gesloten kast lijkt.:) Ik heb het van mijn vader, die het weer van zijn vader heeft gekregen. Er ligt voornamelijk veel troep van school op....Maar ik ben er heel blij mee:)

razkal 14-04-2002 13:43

Citaat:

Ninnoc schreef:
geen

AMDFreak 14-04-2002 15:11

een hoek buro

daarop een pc (onder die tafel staat die pc kast :o)

En niet al te veel rommel

Alet 14-04-2002 18:32

Citaat:

Marlous schreef:
Ik heb een oud eiken bureau, zo een met allemaal van die postvakken, en waarvan het bureaublad omhooggeklapt kan worden zodat het een gesloten kast lijkt.:)
Een secretaire bedoel je?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56.