![]() |
sleutels
Wat hangt er aan je fietssleutel/sleutelbos? Bij mij op dit moment niets want dat is eraf gevallen en nu zoek ik een idee voor iets nieuws...
|
niks
gewoon 4 sleutels aan een ringetje.. |
Elektronische sleutel van m'n werk en m'n 2 huissleutels. Verder niets.
|
3 sleutels en een varkentje waar eerst dat vieze spul inzat, maar dat heb ik er uit getrokken.
|
2 fietsensleutels
voordeursleutel achterdeursleutel sleutel van mn vader's huis kluissleutel van kluisje op school (maar die moet ik binnekort inleveren..) en een eiffeltoren :D |
een klein diddle sleutelhangertje... met 3 sleutels... en das alleen ma omdat ik mn sleutel altijd in mn broekzak doe en ik m anders niet 'voel' zitten.
|
Sleutel van het fietsslot.
Sleutel van de voordeur thuis. Dat was het alweer. |
'k Weet het niet eens eigenlijk... geloof iets van een klem zodat ik 'm ook ergens aan kan hangen en een roze varkentje van doorzichtig plastic
|
Fietssleutel
Sleutel van kettingslot Huissleutel Sleutel van de knippen Jaja |
Gaat het om de sleutels of om de sleutelhanger?
In beide gevallen: N/A :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er hing ooit een flesopener, en hij hangt er nu als het goed is nog steeds. Maar zeker weet ik het niet, want ik ben al een maandlang sleutelloos. Kwijt. :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: jij moet echt weer smileys/avatar/sig herinvoeren |
Selfmade sleutelbos, gemaakt uit allemaal koordjes waarvan ik iets zéér origineel gemaakt heb (effe te moeilijk om te beschrijven) En daaraan een sleutel van de achterdeur van het huis en een sleuteltje van mijn boekenkastje op school (moet het dit jaar afstaan *snifsnif*)
|
heb twee sleutelbossen. de een hangt kluissleutel en fietssleutel aan. en een bonuskaartachtig ding die inmiddels nog maar heel klein is omdat er al te veel stukjes zijn afgevallen. en sindskort een heel koele sleutelhanger van een klein poppetje.
andere zitten twee huissleutels aan en een eiffeltoren en een ameland sleutelhanger en een kikker. alledrie van mn zusje gekregen. |
2 fietssleutels
kluissleutel huissleutel zo'n dingetje waar een rood lichtje uitkomt als je er in knijpt (helaas heb ik geprobeerd te snappen hoe die werkt door hem open te maken en daarna werkte hij nooit meer) |
huissleutels, fietsensleutel, kluisjessleutel, twee vage sleutelhangers
|
huissleutel, fietssleutel, klluissleutel, foto's, keykoardclip, leeg fotolijstgeval, sleutelbosringen, eastpaktouwtjes, enne, dat was het wel weer geloof ik:S
|
losse fietsleutel
aan kluissleutel zit Bart Simpson en wat loze ringetjes |
eh, een stuk touw dat door de sleutels gestoken is en aan elkaar gebonden. en wat eraan hangt?
huissleutel, lokalen sleutel:D, barak sleutel, lift sleutel, cd-rom kluis sleutel. |
Citaat:
Voor de mensen die het niet weten: das dus een kunstachtig dingetje dat op een vogel lijkt en een metalen rand heeft en zeg maar geel is ingekleurd :) . |
sleutel van voordeur
sleutel van de flat sleutel van mn kamer sleutel van t fietshokje sleutel van t postvakje aan een andere 'bos'; fietssleutel extra fietsslot sleutel |
ikku heb een sleutelhanger van een visje eentje van de space mountain en wat sleutels.... owja en een ding wat ik ooit van me beste vriend gekregen heb maar stuk is... en wat sleutels
|
heb 3 sleutels
-1 van huis -1 van kluis -1 van fiets (een ketting slot geval) en 1 of ander vaag geval denk van een hotelkamer heb ik gevonden kamer ehm 375 was het daar in de buurt |
Citaat:
|
twee van die plastic visjes een felgroen de ander feloranje.
huissleutels (1 bovenslot een gewoon slot) kleine hangslotsleuteltjes 3. extrafietsslot bert en ernie sleutelhanger. Jip en Janneke hingen er ook nog aan maar die zijn kwijt. ohja en loesje met 'ik ben niet aardig''. |
Voordeursleutel, achterdeursleutel, schuursleutel, kluissleutel, sleutel van oppas-adres. Een stuk of 6 sleuterhangers :|.
|
sleutels, en geen sleutelhangers, die verlies ik altijd en zijn daarbij niet eens handig (n) :rolleyes:
|
sleuter uiteraard en een bacardi achtig hangertje
|
fietssleutel
huisslautel huissleutel van mn vaders huis tweety-sleutelhanger sleutelhanger van school eentje uit denemarken en nog 1 waar een één of ander logo op staat |
een resume sleutels.. een hartje.. een flessenopener (altijd nuttig)... een ander hangertje... en ik vergeet zeker en vast iets :o
|
- voordeursleutel
- schuurdeursleutel - sleutel van het nachtslot op de voordeur - sleutel van mijn locker op school (maar die moet ik binnenkort inleveren) - Bonuskaart (ik werk bij de AH) - sleutelhanger van de gemeente Leiden (daar woon ik) Dan heb ik nog los in dezelfde jaszak: - fietssleuteltje (die heb ik los, anders heb je zo'n rammelende sleutelbos tijdens het fietsen, en dat vind ik irritant) - sleutel van mijn locker op mijn werk (die moet los, anders kan ik de overige sleutels tijdens het werk niet in mijn locker opbergen) |
Mijn sleutelbos bestaat uit:
- Fietssleutel fiets 1. - Fietssleutel extra slot fiets 1. - Fietssleutel fiets 2. - Fietssleutel extra slot fiets 2. - Huissleutel huis 1. - Huissleutel huis 2. - Sleutelhanger: Rood leren (ofzo) plaatje die al aan m'n één van m'n fietssleutels zat, zodat ik ze uit elkaar kan houden. - Sleutelhanger: Glazen buisje met een vloeistof erin waar schelpjes en kleine blauwe bolletjes in zweven. |
Fietssleutel, huissleutel, kluissleutel, blauwe mini-klimhaaksleutelhanger (weet ff niet meer hoe het heet).
|
fiestsleutel huissleutel kuikentje ringetjesen flesopener
|
k heb me sleutels aan een key-koordje hangen
|
ik heb 2 paar sleutels
1: sleutels van mn fiets, extra slot (2) en garagedeur met Eiffeltoren en iets uit Burgos (Spanje) 2: sleutels van kluisje school, voordeur, poort en achterdeur met keychain van Eastpack |
Ik heb 3 sleutels en een knuffeleendje(y)
|
2 huissleutels
1 sleutel van m'n vriend 1 sleutel van m'n tante 1 sleutel van m'n fiets (die ik nooit gebruik :o) 1 kippen-sleutelhanger |
1 huissleutel
1 kluissleutel (nog wel) 1 fietssleutel met zijn allen aan een ringetje |
bert en ernie sleutelhanger (lief he :p)
2 huissleutels 1 garagesleutel 1 fietssleutel 1 kluisje sleutel (die ik gelukkig binnenkort mag weg doen :)) diut alles aan een ringetje wat aan een half key-cord hangt ofzo :confused: |
1 kluisjesleutel
3 thuissleutels 1 postbussleutel 1 sleutel-van-slot-van-gestolen-fiets en een mini-briefje-van-duizend-sleutelhanger (gewonnen op kermis :)) |
EN IK WAS EM VANDAAG KWIJT!! *frustratie* maar heb em gelukkig weer gevonden hoor;) hij zat in de bank. *ja, IN de bank ja*
|
huissleutel
sleutel van schuurdeur sleutel van halletje naar de schuurdeur sleutel van portiekafsluiting sleutel van portiekafsluiting van mn vader sleutel van mn vader zn schuurdeur sleutel van mn vader zn huis sleutelhanger met mn oude (nu dode) hondjes kuikentje fietssleutel heb ik apart |
-huissleutel
-flessenopener van de abn-amro bank (ben eigenlijk lid van de Rabo :o) - kluissleutel van school die ik binnenkort in moet leveren fietssleutel is apart |
Huissleutel, fietssleutel, kluissleutel (nog wel) en een flessenopener.
|
Voordeursleutel, bijkeukensleutel, flessenopener.
|
5 sleutels.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |