![]() |
Hoe bekostig je je gebruik?
Ik weet niet of het door de euro komt ofzow, maar m'n bankrekening begint echt leeg te lopen :(
Dus mijn vraag is: Hoe komen jullie aan geld? en hoeveel denk je ongeveer uit te geven aan drugs+alcohol |
Niets meer, ik ben blut. Ineens valt het gestopt zijn met werken vies tegen, ookal was het werk kut en slecht betaald. Daag bier en wiet.
|
werken tot je erbij neervalt, soms ga ik ook het hele weekend s avonds werken en niet uit en het volgende weekend spend ik dan weer tegen de 70 euro...
|
Hoe ik t bekostig.....werken, werken, werken...
Maar t kost me niet veel....ik gerbuik nauwelijks nog drugs... Gemiddeld ben ik in een weekend voor t stappen maar 20 euro ofzo kwijt...ik drink dan geen alcohol en gebruik ook geen andere drugs.. En als ik dan eens een keer iets gebruik, ja ligt eraan wat... |
wat denk je eigenlijk voor andere antwoorden te krijgen dan werken, denk dat niemand zich hier even laat nemen om aan geld te komen..
|
zakgeld en studiefinanciering :D
|
Studiefinanciering :cool:
Denk dat ik zo rond de 30 euro per maand besteedt aan drugz, maar t verschilt eigelijk heel erg per maand.. |
Citaat:
|
ik bedoelde ook een beetje wat voor werk enz.
Ik ben dus echt opzoek naar een baan, maar het is nog niet zo simpel. Ook vakantie werk is moeilijk te vinden dit jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nog 5 euro om tot maandag van te eten :'(
dus ik kan maar 1 voorgedraaide kopen. oh yeah (y) ik blowde nog niet toen er nog guldens waren. lekker nuttig enzo. |
o hoe ik het bekostig... ik houd eigenlijk niet zoveel geld over voor andere dingen.
zakgeld en krantenwijk :o |
ik heb 3 baantjes dus.... het geld dat overblijft moet ik helaas aan andere onzinnige dingen uitgeven (boetes e.d.)
maja in de zomervakantie ga ik ook veel werken en dan hoop ik (net als voorgaande jaren) dat ik zoveel werk dat ik geen tijd heb om t uit te geven en dan kan ik later in de vakantie (wanneer ik echt gen ruk doe) weer uitgeven :D achja... opzich heb ik best een ruim budget, maar daarintegen geef ik inmens veel uit.... |
zoek een baantje bij de lidl...verdient massa's! klinkt stom om daar te werken maar ze hebben altijd mensen nodig.....makkelijk werk en het verdient goed! en ja je kan er makkelijk drugs van kopen....en je houd nog flink wat over aan het einde van de maand! (y) :D
|
Ik heb een dikke bankrekening :cool: En ik gebruik er ook vaak me zakgeld voor.
Werken voor me drugs, dat nooit ! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar kun je kippen vangen? waarom moeten er eigenlijk kippen gevangen worden? |
werken of dealen
|
Je laten gebruiken als proefkonijn. ;)
Ennuh, werken als pizzabezorger.. Elke avond minstens 5 euro fooi, oftewel een gram wiet. |
Citaat:
|
ik besteed per maand zo'n 80 euro aan drank, soms iets minder, soms iets minder en zo'n 30 euro aan wiet, ik zou wel meer willen, maar dat is dan meestal al op aan drank.
Ik betaal het van mijn zak en kleedgeld, meestal heb ik de laatste week van de maand dan geen geld, dat leen ik en betaal ik dan de week later in de nieuwe maand weer terug...enz. Ook werk ik af en toe in de bollen ofzo. |
Postbode, het stonerberoep. :D
|
same here :D
|
ik smoor en rook alleen
vakantiewerkgeld erfenis zakgeld (maar 10 euro in de week) eens bij grootouders langsgaan en annonieme donatie op rekening spijtiggenoeg zijn meeste bronnen op en alleen grootouders en zakgeld bllijft over :( |
Haha me studiefinanciering :p
|
Werken
|
Autoradio's pikken.
|
ik werk, en ga bij plaatsen uit waar een biertje 1 euro is en de entree ook, dus dat bespaard me nog een hoop (en het is ng gezellig ook)
mn sigaretten worden wel met de dag duurder, maar ja dat kan ik weer bekostigen met het geld wat ik overhoud van het uitgaan... |
Citaat:
|
Ik kon mijn gebruik niet bekostigen van mijn eigen geld.
Als ik erbij nadenk was al het geld van me moeder. Het kleedgeld + zakgeld en daarnaast nog ander geld. De werkjes die ik voor me moeder deed kwamen erbij. Daarvan kocht ik lekker wat hollandia's en af en toe naar de kroeg. Nu moet ik minderen en moet je zeggen dat ik nog geen geld heb..:S schulden en koop nu veel meer shag... van het ene naar het andere :rolleyes: |
ikke blow lekker gratis :P als k smoke doe k het met mijn vriend en zijn vriendinen...en zij vinden dat een meisje dat neit zelf hoeft te kopen:D en aan alcohol geef k ook niet zo veel uit.... ;)
|
Citaat:
Maareh ik verdien te veel zonder dat ik veel werk, dus tjah kan uitgeven wat ik wil. Ik moet zelfs belasting betalen ieder jaar omdat ik boven mn budget zit hehe. |
de afgelopen maand heb ik maar 2,50 uitgegeven aan drugs, en niks aan alcohol,
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ikzelf? nou ik heb een wajong uitkering ik geef toch bijna niks uit en ik ben erg zuinig ik heb niet veel nodig om hoog te worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |