![]() |
MDMA (XTC) Overdosering!
Ik ben ff mijn computer aan t doorspitten wat betreft textjes enzo, en geloof dat ik wel een leuke citaat heb gevonden (excuses als ik m al ns eerder heb geplaatst)
Citaat:
|
(y) Ik heb het altijd al geweten!
|
en dan nog volhouden dat we de nazi's overwonnen hebben :mad:
|
Is het eigenlijk mogelijk om een overdosis wiet te nemen? Met blowen is het volgens mij een beetje moeilijk haalbaar, misschien met heel erg met THC geconcentreerde cake.
|
ja je kan er dood aan gaan maar dan moet je wel heel ziek bezig zijn
de ld50 van een aap is 128 mg/kg pure thc rechstreeks geinjecteerd in zijn aderen. dus een aap van 70 kilo heeft 50 % kans om dood te gaan als je 8960 mg injecteerd dat is dus ongeveer 89 gram wiet. |
Citaat:
|
ja, ik heb wel als voorbeeld 10 % thc gehalte genomen. dat is wel goeie dus.
|
Citaat:
lololololololol :D (y) :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar het ging hier over mdma |
kans van 3 op 1000 dat je doodgaat met parachutespringen? geloofwaardigheid van stukje beetje weg... of ze moeten parachutesprongen in de oorlog meetellen waar je van beneden af wordt neergeschoten..
|
Op zich heb je wel een punt, alleen kloppen de cijfers volgens mij voor geen meter.
Stel dat er 36 miljoen XTC-gebruikers zijn. Dan is het totaal aantal XTC-doden 10? Ik geloof er niets van. |
Citaat:
|
Citaat:
Aan voetbal raak je niet zo verslaafd als je aan sommige drugs word. Tuurlijk, je hebt die-hard voetbal(fans)(lers), maar die krijgen geen cold-turkey als ze geen voetbal meer hebben. Tis en blijft drugs en lang niet iedereen kan daar tegen en kan er mee omgaan dus ik vind het beter dan het illegaal blijft. Ik vind de quote een beetje zwart-wit mafheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Logisch dat een site voor drug testing zegt dat het veilig is. Als ze zeggen, he, 1 op de 1 van de XTC slikkers gaat dood, dan gaat er niemand meer XTC slikken en koopt er niemand meer XTC test kitjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blablablabla :rolleyes:
|
had je wat?
|
drugs? Ja, genoeg :)
|
oja al deel je ff...is wel sociaal opzich
|
als jij het komt halen, deel ik alles
|
Citaat:
Je gaat er toch niet dood aan. :) |
pfff, laatst nog in engeland, die gast die 15 pillen of wat had genomen.. Zelfs opt forum geweest
|
Citaat:
|
upperkut
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel me niet echt meer aansprakelijk :p Destijds ging ik er gewoon vanuit dat de cijfers klopte. Maarja, t is bekend dat topsporters verslaafd zijn aan de stoffen die hun lichaam bij het sporten aanmaken, als je een bal kopt verlies je zeker een aantal hersencellen, al die blessures zou ik nou ook nie zo gezond willen noemen en het omgaan met grote faam is zeker niet voor iedereen makkelijk te doorstaan. Verder werkt illegalisering echt voor geen kant, xtc kwam juist op nadat t illegaal gemaakt was... |
jongen uit me klas: 9 pillen op een avond. Was wel flink van de kaart, maar hij leeft nog steeds :D
|
Citaat:
|
Citaat:
9 pillen is trouwens ook niet leuk meer. Je hebt vet buikpijn en je spaced em zohard dat je vrij weinig meer kunt |
maar je vergeet het belangrijkste bram, je ben dan wel gelijk vet stoer!
|
mja ok das waar, maar dan ben ik liever niet stoer
|
Kijk liever eens naar de absolute cijfers: hoewel de overheid XTC-gebruik niet bepaald stimuleert, gaan er elk jaar toch wel een paar jongeren dood op feesten. Misschien hun eigen schuld, maar zonder E zou het niet gebeurd zijn. En aan de andere kant is er het afgelopen jaar geen enkele Nederlander dood gegaan in een achtbaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en achtbanen met xtc vergelijken is zoiets als appels met frikandellen :nono:
|
Als pilletjes tikken zo veilig was, zou er ook geen controle hoeven te zijn.
Citaat:
|
doet mafheid ook niet, dat doet de bron. Voor de rest is dit topic al oud en niet meer relevant voor zijn gedachtegang
|
Citaat:
|
zoals ik al zei, dat is meer als een jaar geleden en iemand kan ik een jaar hard veranderen
|
Citaat:
|
Nee er valt geen discussie te voeren, want er worden appels met peren vergeleken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke, hoeveel XTC doden vallen er nu jaarlijks in Nl????
ben wel benieuwd!!!!! :s |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |