![]() |
Blowen
een maat van me zegt dat als je blowt er ook hersencellen afsterven, net als bij alcohol... is dit waar?
|
Wat un comeplettee bullshit xzeg, hij zit maaaar stom te lulluh over dat ehh, waar hak het over ook al weer?
|
als je veel blowt, op lange termijn wel ja.
|
nee echt neit.
geen enkele cel gaat dood. |
Blow liever in plaats van drinken,
van blowen word je lekker high ;) (y) en hersencellen gaan sowiezo afsterven naarmate je ouder word :o , dus wat heb je d'r aan :) |
THC verandert de moluculaire samenstelling van (een bepaald stofje?) in je hersencellen, wat het effect veroorzaakt. Wanneer het uit is gewerkt keren de cellen terug naar hun gewone staat.
Het breekt dus geen hersencellen af, in tegenstelling tot alcohol, wat dat wél doet. Rrr. |
Veel geclaimed echter nooit aangetoond.
|
Citaat:
|
Er sterven hersencellen af als je je hoofd hard schudt...
|
^
hehe :D njah, ik geloof dat ze gedeeltelijk dood gaan, maar niet helemaal, ofzo. daarom was er iets met schizofrenie. of ik ben in de war. denk ik. |
Je hersenen sterven zeker af. Vooral de cellen van je kortetermijngeheugen sterven ervaan af...... Ik heb in de tijd dat ik het veel deed een keer 10 minuten naar mijn tas moeten zoeken :o . Maar ja het kan altijd erger ik heb een collega endie heeft vroeger zoveel gesmoked dat ie er nu nog steeds last van heeft. Ik ken hem al meer dan een jaar maar hij vergeet geregeld mijn naam............. :D
|
Citaat:
ik had gehoord dat de cellen beschadigt raken. en dat je er daardoor maf van kunt worden op een gegeven moment. ook maar gehoord. zelf merk ik er niet zoveel van. eigenlijk. |
de hersenbeschadiging van wiety is alleen op korte termijn....
|
waar ben ik?
wat doe ik hier? neen eerlijk nog nooit geen probs gehad alleen soms dat ik vergeet wat ik exact heb gedaan toen ik stoned was maar meestal bij beetje nadenken herinner ik het me terug |
je hersen cellen worden kort tijdelijk verlamd.....verlamd is niet dood, maar de verlamming is na een tijdje over...niks gelezen over dat hersen cellen afsterven, enigste wat blowen toe leid is het schadelijk maken van je longen, dus er sterven geen hersencellen af, clonclusie
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |