![]() |
Je favoriete subforum op s.com?
De mijne is Liefde en Relatie.
Op Mystiek, Filosofie, Sport en Het Nachtleven kom ik nooit. |
Seksualiteit
Heel af en toe Muziek, Flora & Fauna, Het Nachtleven En eerst natuurlijk Eindexamens 2003 [edit] En sinds kort DK natuurlijk! [/edit] |
Muziek.
|
Ik ga altijd naar (in deze volgorde) L&G, L&R, Sex, DK, F&T, F&F, ART en het fotoboek. Op de rest kom ik nooit :)
|
Actualiteit en Nieuws.
|
mn favo is onzin maar ik kom ook op F&F, L&G, S&S, psyg, mystiek, L&R, Dk, F&TV, Muziek en beleidszaken en natuurlijk het fotoboek
|
Het was altijd DoP, maar er zitten nu allemaal kutkindjes, dus daar kom ik bijna nooit meer...
L&R denk ik is nu favoriet... |
Citaat:
Mijn favo forums zijn psych en L&G, daar ga ik ook altijd het eerst naar toe. Daarna ga ik vaak naar (niet in deze volgorde) DoP, CV, Eindexamenforum, S&S, W&G, E&D, Admin, M&M, BZ, ARTistiek, Letteren, L&R en soms DK, Lifestyle en andere fora. |
L&R en Sex natuurlijk :)
|
L&R en seksualiteit kom ik voornamelijk...
Laatste tijd ook regelmatig op De kantine en soms op D&A en Muziek |
Ik kom altijd eerst op DK en daarna vaal naar L&R, Seks, Sport, Beleidszaken, S&S etc.
|
psych kom ik wel vaak.
verder DK en onzin soms wel ja. f&l bijna nooit, net als lifestyle, daar vinnik nix aan. en die computerdingen kom ik ook nooit. |
Citaat:
|
Kom overal wel 's, maar meest op DK en onzin, L&R, muziek
|
A&N is mijn favoriet, gevolgd door liefde & relatie.
Lifestyle, mystiek en muziek kom ik nooit, dat zit vol met plebs. |
muziek
|
muziek, lifestyle, drugs alcohol, art
|
mystiek.
en onzin |
Ik kom het meeste op DK, verder ook wel op seks, F&TV en Games, vroeger zat ik vaak op muziek maar nu dus niet meer en ik ben laatst eens gaan kijken op onzin.
|
Sinds kort onzin.
|
onzin
|
DK
SM/HT onzin :o sport fiml & TV |
muziek.
|
Ik werk van boven naar beneden. Daarbij kijk ik naar Actualiteit, soms naar de dichtertjes, filosofie, lichaam en gezondheid, liefde en relatie, mystiek, psychologie, seksualiteit en als uitsmijter de kantine.
De leukste is seksualiteit, daar weet ik het meeste van. |
De Kantine (hier kom ik 90% van de tijd)
Ook wel: Letteren, TV&Film, Seksualtiteit, Liefde&Relatie. |
De Kantine, Onzin, Sport, Admin.
|
Citaat:
|
Lifestyle
Muziek is ook wel leuk :) |
DK. Psych ook wel.
|
Meestal Dk, F&tv, l&g.
Soms seksualiteit, muziek, onzin. |
muziek
|
L&R en Psych in die volgorde..
dan kom ik verder als ik tijd over heb nog op F&F, F&TV, LS, Seks, L&G, Muziek en elke dag check ik sowieso even BZ, M&M en Admin |
DoP nog altijd...
hoewel het niet veel meer is nu... |
DK natuurlijk :o
|
Dk, lr
|
liefde en relatie
de kantine seksualiteit |
Ik ga altijd eerst naar lichaam en gezondheid en naar psychologie,
Dan (in willekeurige volgorde): Lifestyle School en Studie Eindexamens 2003 Eten en Drinken De Kantine Film en tv Exacte vakken en soms Onzin |
Sport:)
|
populaire wetenschappen is heel leuk alleen jammer dat er weinig gepost word
|
(y) De kantine (y)
-) hoog niveau -) goede mensen |
Lifestyle natuurlijk :)
Maar ik lees ook veel op Eten & Drinken School & Studie Werk & Geld Kantine Muziek Onzin Eerst lifestyle checken, daarna veel forums van hoog naar laag afgaan :) |
Leukste in volgorde van leukste:
1. seksualiteit 2. kantine 3. liefde en relatie 4. eten en drinken (zijn niet zoveel topics, maar zijn vaak wel grappig) 5. onzin 6. sport |
Admin en "Nieuwe Forum Software".
En verder onzin wel ;) |
Ik ga meestal eerst naar de Kantine tegenwoordig (juh, mijn niveau komt wat terug), daarna naar Onzin en soms nog naar Letteren en/of Dansen op Papier
|
DoP, letteren en muziek zijn mn favorieten denk ik...
|
DK, psych, LR en af en toe onzin, films&tv, muziek
|
Onzin met daar achter sport en DK en soms het wisselforum
|
DK, S&S, Eten en Drinken, TV, psych
|
Citaat:
Bij gebrek daaraan dan maar Onzin. |
Lifestyle, Onzin, Muziek
lezen op L&R, L&G en Seksualiteit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |