![]() |
Wat hang je aan de vlag als je geslaagd bent en waarom?
Hoi!
Ik dacht: laat ik eens een nieuw topic openen. Als je slaagt hang je de vlag buiten en meestal ook je schooltas en wat schoolboeken. Welke boeken hangen jullie buiten en waarom? Of heeft er iemand creatieve ideetjes? |
Ik ga er de examenopgaven aan ophangen denk ik. Daar is het uiteindelijk allemaal om te doen geweets die anderhalve week in mei.
|
Hmm nu ik erover nadenk had ik al mijn Handelingsdelen op kunnen hangen en daarna ritueel kunnen gaan verbranden. Maar ja ik heb ze gelijk na mijn examens in de papiercontainer gegooid. Gefrustreerd? nee hoor :D
|
heb al mn aantekeningen en schriften gister al ritueel aan de oudpapier mannen mee gegeven. dus dat ga ik er niet aan hangen. denk eigenlijk alleen de vlag..
|
Citaat:
|
ik heb geen vlag
en alle aantekeningen (voor zover die er al waren) al weggegooid hmm. ik ga nadenken daarover (y) |
Als de vlag hier uigehangen gaat worden doen mijn ouders dat. Zelf ga ik het niet doen... Tenzij mn buurmeisje het ook doet, dan kan ik niet achterblijven natuurlijk... Maar anders niet hoor (ja, ik ben een muts... :rolleyes: )
|
Nee, ik laat het ook door mijn familie doen! Mijn zus is thuis donderdag en dus heb ik waarschijnlijk niet eens de kans om het zelf te doen! (zij is nogal snel in dat soort dingen)
Maar goed, ik hang mijn tas eraan maar doen jullie er boeken in? Waarom? Dat wist ik helemaal niet, dat er mensen waren die dat deden, volgens mij doen ze dat hier niet. Heb iig nog nooit een tas met boeken aan een vlag zien hangen... |
ik hang gewoon de vlag buiten en mijn oude boekentas.... en verder wordt geloof ik de hele tuin versierd!
maar ik ga dan gewoon naar mijn vriend toe en dan zie ik het wel als ik thuis kom..... |
Ik vind die examenopgaven idd wel een goed id... Alleen jammer dat het zoveel regent in nederland....
|
We hebben geen vlag (y)
|
Citaat:
|
Geen boeken denk ik alleen mijn tas :) die 7 jaar lang trouw mee naar school ging :p
Maar ja het moet gedaan worden ik ga zelf de valg niet buitenhangen hoor! |
Citaat:
|
alleen een tas voldoet toch ook?
|
onze vlag is heel scherp :D en er hangt een zekere lerares aan :rolleyes: (y)
|
Ik hang gewoon de rooie vlag buiten
|
vorig jaar waren mijn broertje en ik allebei geslaagd, en we hebben gewoon de vlag uitgehangen. M'n ouders vonden dat we er twee tassen aan moesten doen, maar dat vonden wij een beetje ver gaan. :)
|
Vlag met tas en twee schriften oid...
|
gewoon de vlag en een tas.... moet nog ff eentje zoeken.... me ma zal het wel ophangen. Ik heb gister besloten om op school men uitslag op te halen dusse..... als ik dan bel dan zal zij hem wel uithangen
|
hmmm mijn ouders hebben speciaal een vlag gekocht (en ik weet nieteens of ik wel geslaagd ben) :( maar ik hang ook een tas eraan, een van de 5 schooltassen die ik heb, of alle vijf is mss ook wel grappig :D
|
Citaat:
En mijn beruchte zelf-opgenaaide-lapjes-tas (waaraan iedereen me herkent) gaat uiteraard aan de vlag! |
Wat: Leraar Ak
Waarom: Waarom niet :S |
wij hebben geen vlaggestok hehe
bij mijn broer hadden we op het dak van de schuur een ladder met een bezem eraa en dan daaraan zijn tas gezet. dat ding kwam hoog! ik denk dat ik mn oude agenda erin doe en nog wat troep anders flikkert dat ding gelijk naar beneden |
M'n fiets :D
Of in elk geval een gedeelte ;) Om te vieren dat ik nooit meer een uur heen en een uur terug hoef te fietsen door weer en wind. |
Niks.
Nirvana flag! Met een school tas erbij! Ik ging meestal met mijn trouwe mp3 naar school waarop Nirvana songs opstonden. MJ |
Citaat:
|
Een aantal schrifen, waaronder die van Wiskunde, Aardrijkskunde, Geschiedenis en Economie 1. Ik wilde ze eigenlijk ritueel gaan verbranden, maar ophangen is ook leuk. Onder het motto: IK BEN VRIJ!!!!!! (verlost van deze 'leuke' vakken)
|
een oude tas en de vlag, meer niet hoor...
|
schriften of boeken ophangen aan de vlag? :confused:
gewoon een vlag met een oude schooltas ofzo:) |
Ik hang de rode vlag uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hang alleen mijn schooltas eraan. (Paarse eastpak) |
Ik hange mijn tas op en aan mijn tas wat boeke denk ik gewoon met een touwtje vastmake :cool:
|
Citaat:
|
Wat je aan je vlag hangt? Nou lijkt me duidelijk... 3 letters:
P T A (heeft dat ding toch nog enig nut) |
Citaat:
|
Ik hang alleen mijn tas op..... :)
|
Mijn moeder wilde dat vorig jaar...
Ung alsof het iemand in de wijk boeit of ik geslaagd ben of niet zeg... |
Citaat:
|
Ten eerste hebben wij geen vlaggenstok, ten tweede was mijn slagen zo vanzelfsprekend dat ik niet de behoefte had om het rond te bazuinen.
|
hmmmm, nooit van gehoord dat mensen boeken aan hun vlag hangen, maar ik heb mijn boeken ook al ingeleverd :confused:
maja, ik weet niet of ik mijn (school) tas eraan hang, aangezien dat een nogal dure/kleine handtas is... ik pik die van mijn broertje wel in... |
Citaat:
|
Ik denk wat schriften ofzo, voor de sier.
|
De vlag, mn tas en wat schriften een touw geregen denk ik..
pap en mam zullen dat wel doen.. :) |
Bij mij hangen ze niets op, omdat ik dat niet wil
|
Ik zou niet zo snel dingen weg gooien als je er niet zeker van bent dat je geslaagd bent...ik durf nog nix weg te gooien, straks moet ik nog n jaartje doen en dan moet ik al die handelingsdelen (die ik nu weg zou gooien) weer opnieuw moeten maken...
|
Ik zou graag m'n engels docent erop vastspiesen
|
Bij mij hangt de vlag nu buiten met mijn tas eraan(weet niet of er wat in zit want me ouders hebben hem opgehangen) en er hangt een klein vlagje met Geslaagd aan de voordeur (heeft iemand voor de grap opgehangen ik weet niet wie)!
|
Uhmm ja m'n tas, plus de ergste leraar die ik ooit gehad heb in 6 jaar VWO ( Duits, de heer Oorschot ), als soort extra symbool van overwinning :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |