![]() |
en wat is er goed gegaan vandaag?
toen ik, bijna 2 jaar terug op faalangsttraining zat, kregen we de opdracht om iedere dag minstens 2 goede dingen in onze rugtas te stoppen (rugtas is hier figuurlijk). als je die week later dus terugkwam had je er 14. Het moet dan helpen om positief te denken.
Dus mijn vraag aan jullie. welke twee dingen zijn er vandaag goed gegaan? kus! Wendy |
goed, ik zal zelf even beginnen
- was niet zo superzenuwachtig als normaal voor mn repetitie - Engels is al bijna geleerd (naja, de woordjes dan he?! :p) |
- Ben weer sinds een week naar school gegaan (wat geen succes was máár dat ik aanwezig was was een vooruitgang!)
- Heb een vriendin gefeliciteerd met haar verjaardag waarmee ik ontzettend ruzie heb en naast haar de andere twee vriendinnen waarmee ik ook ruzie heb recht in de ogen aangekeken. Mogen het er ook meer dan twee zijn? - Ik heb mijn kamer opgeruimd - Ben naar muziekles geweest waar ik al een tijd niet geweest was, en het was wonder boven wonder nog leuk ook! - Heb mijn duitse luistertoets goed gemaakt |
-heb een uurtje aan school gezeten
- ben niet zenuwachtig voor gesprek straks |
- kheb geprobeerd met een vriendin van mij te praten
- en heb gescoord met tafelvoetbal hihi |
Citaat:
|
- gs set ging best goed
-heb mijn wiskunde geleerd (snap er nu alweer wat meer van!!) :) kuzzies |
-ik heb een croissantje naar binnen gekregen (gaat moeilijk als er gister vier kiezen getrokken zijn ;))
-ik ben naar school geweest -en al voordat de les begon weer naar buiten gegaan ivm brand(oefening?) Nog niet echt veel 'meegemaakt' vandaag...of op zich al wel veel, maar niet echt iets wat goed of fout kan gaan ofzo. |
* heb bijna 5 uur geslapen, zonder onderbrekingen ed.
* heb nieuwe plannen gemaakt.. |
Citaat:
|
- ik heb vandaag een tentamen erg goed gemaakt (voor mijn gevoel)
- ik heb een ring gekregen van m'n vriendin, waar ik de laatste tijd een beetje een moeilijke tijd mee heb doorgemaakt... maar het is nu weer helemaal goed! :) |
-k heb m'n lb toets erg goed voorbereid (dat de toets klote ging zeggen we er dan maar ff niet bij ;) )
-ik heb een super gezonde boterham gegeten :) EDIT: Een vriendin had een ontzettend lieve actie vandaag :) |
Citaat:
ja, Sandra.... ik wil dus weten wat die lieve actie was! |
Citaat:
Maare ik kwam op school en we hadden 2 toetsen. K had haar gister aan de telefoon gesproken en zei dat het allemaal ff niet wou (met school en ook andere dingen). En toen had ze dus een blaadje voor me gemaakt dat ik kon gebruiken tijdens het proefwerk (wat ik eigenlijk zelf had moeten doen). Echt ontzettend lief. Daarna zei ze er nog achteraan: "Zeg het maar hoor, als je me nog eens vaker nodig hebt" niet echt belangrijk ofzo... maar k vond het gewoon zo lief :o Dat verwachtte ik gewoon ff niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
*Ik heb voor het eerst binnen 6 weken een handvaardigheidwerkstuk af! *jipee*
*Ik heb gezien bij wie ik volgend jaar in de klas kom en het wordt top! |
- als ik een voeldoende haal voor mn kp biologie schrapt mn lerares die 3 voor mn mo van mn lijst.
- ik loop niet meer overal om te stressen zoals ik eerst altijd deed. en dat viel me vandaag pas op ja. |
-ik heb een ruzie 'uitgepraat' ... nouja, we hebben nog ruzie, maar ik heb gezegd waar ik mee zat en heb de ander erg gekwetst, dat klinkt gemeen, maar het is niet zo gemeen als zij me geflikt heeft, ik ben opgelucht :)
-ik heb mijn lerares gemaild om te zeggen dat ik nog wel contact wil houden (ze is een vertrouwenspersoon voor me maar ik ben helaas bijna van school af) |
- ik heb al mn schoolwerk af wat ik morgen in moet leveren (handelingsdelen, leesdossier, boekverslag) *ben trots op mezelf*
- ik heb me ervan kunnen weerhouden om een ijsje te kopen in de pauze (wil afvallen) |
*voelt zich lichtelijk vereerd dat er mensen reageren!*
ik twijfelde namelijk of ik deze wel zou openen, wist niet hoe mensen zouden reageren... :confused: naja, laat maar zitten :) |
Citaat:
|
- heb n leuke klassenwestrijd volleyball gehad. De andere klas was heel professioneel en wij hadden gewoon n paar gasten bij mekaargesprokkeld. Toch wonnen we bijna! :d
-hebben koekjes en taart gekregen omdat het de laatste les was :) |
Citaat:
|
mn duits mondeling ging keigoed ( of dat niet, amar veel beter dan verwacht)
en mn vriendje heeft gezegd dattie morgen komt!!! dus zie ik m in plaats van maandag pas morgen al!! *jubel* |
ow fuck ik bedenk me net: ik heb gedaan wat mijn moeder me vroeg
maar dat ben ik dus vergeten en ga ik nu doen :o bedankt voor de reminder :D |
- ik heb goed geleerd voor mijn toetsen (voor morgen nog niet :/ )
- mijn toetsen gingen ook wel redelijk goed :) |
-ik heb gedaan wat mijn moder me heeft gevraagd
-ik ben wat eerder opgestaan vandaag :) |
- ik heb gelachen vanmiddag :D
*meer niet* |
* kheb met een heeeeeeeeeele leuke jongen gepraat en mee zitten kloten enzo, vond hij ook leuk volges mij
*heb m'n huiswerk af!!!! EN geleerd! |
Citaat:
mijn dingesten: - heb gezellige middag gehad bij Charlie samen met vrienden - mn Nederlandse stijl-toets ging perfect:D |
- goed cijfer voor mn engels
- heb engels en duits goed gemaakt - fijn dat ik Lin ffies heb gesproken - school was eigk wel heel gezellig, hele dag krom gelegen :D |
euhm: opstaan enneuh ... doesjen :)
:( nouja, niet veel dus, ik ging normaal superhard leren vandaag maar het is echt niet gelukt, (n) en nu voel ik me nbtje rot :(. maar straks komt mn zus op bezoek dus dat kan alleen goed gaan :D (hoopik) |
Heej Wen! Leuk topic!
- Ik heb niet gesnoept vandaag :) -mn toetsen gingen allemaal goed vandaag -ben nu met mn werkstuk van de uitwisseling bezig en die moet morgen af zijn :) Goed bezig Suus euhm, -gezoend met de liefste jongen on this planet! -heel goed getraint Jeej, wel goede dingen vandaag! :) |
* hoef voorlopig niet trug te komen bij maatschappelijk werkster
* een !!10!! gehaald voor engels.. |
- Ik had alles mee wat ik moest indienen!
- De directrice kwam binnenvallen in de les boekhouden vandaag :D |
* latijnproefwerk is goed gegaan
* melig geweest... :D |
is het erg dat ik niks leuks kan bedenken? :o
|
Citaat:
|
Gisteren ook goed? Ik moest hospiteren (voor de 2e keer in mijn hele leven) en ik heb de kamer gekregen! :)
|
*denkt na*
vandaag is nog maar zo kort eigenlijk.. uuhm -*- wooeeii, ik ben vrolijk*das hele prestatie voor mij* -*- ik heb *(nog)* geen ruzie |
tot nu toe voel ik me vandaag lekker (das niet erg vaak t geval)
ik heb me nog niet gestoten of iets uit mn handen laten vallen( gebeurd nogal vaak) dus dat is al twee positieve dingen, maarja de dag is voor mij nog maar net begonnen.... |
Citaat:
goed hoor :D |
nog niks, mijn ex heeft dingen omhoog gehaald waar ik heel erg mee zat, dus ik ben vandaag uit mijn doen.
|
- ik heb weer geen ijsje genomen, maar wel het koekje gehad van een klasgenoot :D
- ik heb me kunnen redden bij Engels terwijl ik mn bladen was vergeten. |
1) vandaag gewoon wat lol gehad
2) eindelijk eens die stomme kakker die nou uit haar "geng" is gegooit flink de waarheid vertelt en gezegt dat ze op moet rotten bij onze "geng" |
Citaat:
1) marco was vanmorgen om 10 voor half 10 al in veenendaal :D 2) ik had een 5,5 voor mn duits mondeling :D |
8.2 voor so nederlands...:D:D
mag wiskunde laten vallen...:):) |
Toets bio ging nog redelijk terwijl ik maar een half uur geleerd had.
Leuke/gezellige mensjes om me heen gehad :) |
helemaal niets. vandaag suckt. het was alleen wel gezellig in de stad. maar dat was et ook wel weer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |