![]() |
raketten zijn toch elke keer weer lekker
Hoeveel je er ook eet
|
:confused:
weet eigenlijk niet.... vroeger vond ik het roze deel vooral heeeel lekker, maar ik mag ze niet meer..... :( |
Inderdaad
Simpel, maar super lekker (y) |
Zeker met dit weer. (y)
|
Ik wil raket... Maaaaaaaam, wil je raketten halen?
Raketten zijn echt onbeschoft lekker. Het hele jaar door trouwens... |
nee, ik vind alleen het bovenste/roze lekker, die gele en oranjeachtige vind ik echt niet lekker....
|
ze zijn echt heul lekker! en ook zo goedkoop! geld ook voor dubbellikkers...maar 90 cent voor 12 ijsjes :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Raketjes met een klein laagje chocola erop zijn helemaal top (y) |
raketten zijn echt lekker! dr liggen dr altijd wel een paar in de vriezer :)
|
Ik heb ze echt al heel lang niet meer gegeten, en vroeger vond ik ze niet zo bijzonder geloof ik.
|
Ze verkopen ze ook bij ons op school *blij*
Heerlijk (y) |
Citaat:
|
echt..na al die geweldig bijzondere ijsjes is ene raket toch echt heel lekker.. samen met het perenijsje :)
|
Ik lust geen raketten. Ik lust voor de rest bijna al het waterijs, maar raketten vind ik niet lekker, ik snap alleen niet echt waarom niet, want het is een doodgewoon waterijsje. :s
|
ik vind eigenlijk alleen het bovenste, het roze gedeelte lekker. De rest vind ik niet super. Ik heb liever vers schepijs.
|
Lekker, lekker, lekker!!!
Het hele jaar door!! |
Vond en vind het roze altijd nog het lekkerste, nja de gehele raket is wel lekker. Ben er niet zo'n grote fan van, maar in de zomer wel :D.
|
raket is zeker lekker! een van de lekkerste ijsjes!
|
en ze bestaan al 40 jaar hoorde ik laats :)
|
Ik houd van raketten. (y)
|
Citaat:
|
Zeker. (y)
Er liggen er nog een paar in de vriezer, die ik zo maar eens een bezoekje ga brengen. |
ja, of perenisjes of mini solero's al het ijs is welkom in deze tijd van het jaar:)
|
Nee, ik hou meer van roomijs.
|
ik houd niet echt van waterijs, je kan er bijvoorbeeld niet in bijten, teminste ik krijg dan onwijze kippevel
|
vooral als het warm is vind ik raketjes echt jam! En ook handig dat ze goedkoop zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |