![]() |
Mannen over Vrouwen
Gezocht: mannen tussen 16 en 26. Wij, 5 studenten aan de UvA willen graag weten hoe mannen omgaan met vrouwen. Als je onze anonieme vragenlijst zou willen invullen (http://home.student.uva.nl/jamal.ouariachi ) dan zou je ons een groot plezier doen!
|
nou voor deze keer dan
|
vooruit.....
|
Omdat mijn hart van goud is, heb ik 'm ingevuld.
|
Ik doe mee!!!
|
nou, voor deze keer dan maar
|
wat een lieve jongens hier allemaal :)
|
UvA-studenten zijn cool :P
Zijn jullie een OP-groepje ofzo? :) |
*vult in en doet door brievenbus*
|
Ik heb twee vragen:
Door op Internet te zoeken, wordt je testgroep niet meer representatief. Hoe gaan jullie daarmee om? En hoe achten jullie het mogelijk om toch nog tot wetenschappelijke conclusies te kunnen komen? Daarnaast zit er nogal veel suggestie in de vragen. Vrijwel geen enkele man zal zichzelf snel afschilderen als iemand die gelijk naar bed wil met een meisje en hierop aandringt bij ze. De praktijk, als mensen wat gedronken hebben, is vaak anders. Hoe corrigeren jullie de testresultaten op associatie en cognitieve dissonantie? |
:D GO Unexplained!
|
Gedaan :)
|
Graag zou ik antwoord willen ontvangen op mijn vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@3307: Onder associatie verstaat men in de psychologie de verbinding tussen bepaalde gedachten, gevoeklens en/of waarnemingen, waarbij bepaalde reeksen voorstellingen en begrippen nauw met elkaar zijn verbonden doordat ze gelijktijdig of op elkaar volgend in het geheugen zijn opgenomen. Onder cognitieve dissonantie verstaat men de gevoelsmatige gevolgen wanneer men er zich bewust van wordt dat men er 2 of meer opvattingen of denkbeelden op na houdt die niet met elkaar overeenkomen, of wanneer iemands gedrag in strijd is met de eigen denkbeelden. |
Ik ben nog steeds benieuwd naar de resultaten, eigenlijk.
|
Ik heb het ingevuld maar ik vond het allemaal behoorlijk hetzelfde. Zeker omdat ik overal netjes toe heb gegeven dat ik geen misbruik maak enzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |