![]() |
het nut van kussen niet inzien
hehe,vage titel.
Maardus: Als je al 'n behoorlijk tijdje met iemand bent, en op den duur vraag je je (in momenten van "ik denk over dingens die op niets slagen") af wat het nut van kussen nog is. In het prille begin is het spannend, na een tijdje omdat je je er geweldig goed door voelt, na een nog langer tijdje gewoon omdat je het verlangt en het gewoon fijn vind. Maar dan, al zoveeeeel kussen later; tja kussen, waarom eigenlijk? knuffelen lijkt me leuker,aantrekkingskracht... ofzo:confused: vaag :) Maar de vraag; Als je dus na zon tijdje niet echt mer dat nut inziet, hou je dan gewoon van die persoon (dus een stadium verder) of zit het niet meer goed...of iets anders? |
knuffelen lijkt me houden van..
|
ik kan me het niet voorstellen omdat het gewoon altijd super fijn is in mijn ogen.
|
Citaat:
|
Kussen is toch gewoon net zoiets als knuffelen; het fijne intieme samen. Nee, ik kan me niet voorstellen dat kussen niet meer fijn is :)
|
ik vind knuffelen net zo iets als kussen, ik doe het t liefst de hele dag door.
nu het uit is met mijn ex zou je denken dat je t een tijdje niet meer krijgt en veel te kort komt dan, bij mij niet, ik krijg nog steeds genoeg :o |
Iedereen heeft zo zijn eigen manier om om te gaan met hun partner, de ene kust liever, de andere liever knuffelen, nog een ander liever sexen.. :)
Heeft volgens mij niet te maken met het feit of je hem nog graag hebt of niet, het gaat er vooral om hoe je je voelt bij je partner. |
Soms word ik wel es zat van zoenen ja, ik bedoel. T'is mijn vriend, ik zoen hem vaak genoeg, ik wil ook wel es knuffeles, niets vreemds aan toch... je bent toch ook niet constant sex aan het hebben dat zou ook te mal worden... toch :)
En als ik erg moe ben, en het b.v. een leuke avond was en je-weet-wel dat verzadigde geveol dan knuffel ik liever ff gewoon dan daar de hele tijd liggen te bekken. |
Ik vind het na 6 maanden nog stede super lekker om te zoenen..
en dan vooral als hij verder gaat in mn nek op mn schouders etc etc |
(y)
|
Citaat:
maar des ondanks vind ik zoenen ook niet erg.. maar bekken hoeft toch ook niet :P gewoon een klein kusje af en toe kan ook.. ik zit ook niet de hele tijd met mn tong in zn mond.. :D |
na een jaar is t nog steeds (y)
Ik denk omdat het iets speciaals is, omdat je het maar met 1 persoon doet(als het goed is); degene van wie je houdt (als het goed is) :D :p |
Ik vind zoenen intiem... Je ziet bv ook vaak bij getrouwde stellen dat ze eerder ophouden met zoenen dan met seks... Knuffelen is ook heel fijn, kweet niet, ik hou er wel van, m'n vriend wat minder, tja, ik kan het niet uitleggen iig merk ik :o...
|
zoenen is gaaf!!! (apres ski hut)
dat wordt toch niet saai, daarmee laat je zien dat je ommekaar geeft en t is nog lekker ook.. bij mij dan.. |
Dan plak je te lang aan elkaar.
|
:-) ik geloof dat ik nu heel erg supergraag heel veel kusjes wil! :-)
|
Citaat:
|
ik vind zoenen leuk, hoor!
|
Kussen, je bedoelt vol op de bek gaan, flink scheppen?Dat is hardstikke sexueel, niks te knuffelen.
|
Het lijkt me echt erg als je het nut niet meer inziet van kussen :(
|
Hmm, ik blijf het - drie jaar na de eerste zoen - lekker vinden.
Het is niet meer zo spannend, maar nu kan ik me juist daardoor meer uitleven, eerst was ik wat gereserveerd en liet ik het maar gebeuren, die doe ik echt mee... Maar ja, sommige mensen vinden zoenen gewoon minder lekker dan andere mensen. Lijkt me niet erg... |
'k snap het nut van tongzoenen niet, 'k vind d'r niet zo veel aan.. alleen heeel even in bed vind ik het goed.. ik hou meer van gewoon kusjes geven.. dat is gewoon liever
|
Citaat:
ik geloof dat ik dat ook heb gehad bij mijn ex -waar ik anderhalf jaar lang mee had. |
Zoenen gaat toch nooit vervelen? Ik ga nu 2,5 jaar met mn vriend en ik zie het nut van zoenen nog echt wel in hoor!
Oké, je bent in een stadium dat je niet de hele dag meer door aan je vriend blijft plakken met je tong in zijn mond, maar als we zoenen vind ik het nog steeds verschrikkelijk lekker :o |
Citaat:
|
volgens mij kus je omdat je niet 24/7 kunt sexen
|
Citaat:
het nut van zoenen? mjah geen idee. dat je op een bepaalde manier laat zien dat je van iemand houdt of om iemand geeft.. maar dat vind ik hetzelfde als wanneer je met iemand knuffelt :) |
Citaat:
|
heey mensen, Ik vind een kusje geven altijd wel fijn, ik bedoel je kunt gewoon even met iets anders bezig zijn en dan even een kusje geven. of wanneer je weggaat.
zoenen is natuurlijk ook errug goed te doen :D maar niet altijd gepast ;) en knuffelen of iets anders is meestal ook vrij intiem als je bijv in publieke ruimte bent. ik vind knuffelen altijd wel heel leuk, doe ik meestal als ik mn vriend weer zie:D |
Citaat:
|
gewoon kusjes geven word ik niet beu. knuffelen ook niet. en echt zoenen doe ik toch niet zo overdreven vaak. ik heb eigenlijk niet het gevoel, dat bij mij, de zin in kussen minder word. 't is nog steeds 'tzelfde eigenlijk. maar ik kan wel begrijpen dat bij iemand anders zoiets wel gebeurd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt tongzoenen resulteert bij ons altijd in zin in sex. En dat kan niet altijd, dus dan beheersen we ons en laten het bij kusjes en neusduwtjes en kopjes en puppy-puppy. ( zoals een nest jonge hondjes met al hun pootjes en koppies in een grote kluwen in de mand liggen te knorren.)
|
Citaat:
Ik vind tongzoenen dus echt heeeeeeeel erg lief :) Maar het ligt natuurlijk wel aan de manier waarop. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |