![]() |
watervaste stift op wit leer (schoenen) :|
hoe krijg je dat er in godsnaam af?
|
met een witte spuitbus :confused: ..
|
Citaat:
|
Met nagellakremover dacht ik, je kan ook proberen met make-up remover voor waterproof mascara, daar krijg je het er redelijk mee af en het 'bijt' wat minder in het leer dan nagellakremover.
Suc6! |
Probeer eens met een whiteboard marker
dat d'r goed vaak overheen tekenen en dan wegvegen. (zo doen we het in de supermarkt iig altijd als d'r weer eens een achterlijke debiel met een watervaste stift restanten heeft opgeschreven ipv met een whiteboardmarker) |
met nagellak remover krijg je alleen het bovenste laagje eraf. er blijft nog wat zitten dat nog redelijk goed zichtbaar is.
maar ik ga nog ´ns wat verder proberen. |
Citaat:
|
Citaat:
En anders werkt Jif ook .. maar dan schuur je wel n beetje t bovenste laagje eraf als je het niet voorzichtig doet. |
Je hebt speciale schoenverf.
Zou ik zowieso maar aanschaffen, witte schoenen worden zoo snel lelijk; kale neuzen. Gewoon verf voor op je schoenen, kan je krijgen bij de schoenmaker etc. |
Citaat:
en als dat niet lukt koop ik dat spul wel. maar kale neuzen zal ik geen last van hebben, t zijn een soort sandalen maar dan met slee-hakken :cool: |
alcohol ofzo
|
Citaat:
:) Nagelak of typex kan ook wonderen doen |
Citaat:
|
Hoe komt dat dan? En wat zit er op? Misschien kun je er met nog meer stift een leuke tekening van maken!
|
ik heb geen idee,
maar kheb een ander vraagje, heeft hier ook wel een beetje mee te maken: iemand enig idee hoe je schoenen kunt verven/ander kleurtje kunt geven? mijn zusje had namelijk schoenen, maar daar zat een speciale kleur op (een soort van plastic roze laklaagje, het waren doc's maybe dat iemand ze kent) wat je er zo af kon trekken als er een kras oid inzat. ze waren lelijk geworden en ze wilde ze verven, nou heeft ze dat met gewone verf gedaan, waar je dus ook je kozijnen/fiets/deur enzo mee verft, maar dat blijft dus niet zitten en nu heeft ze helemaal niets meer aan die schoenen. Iemand enig idee hoe je die schoenen WEL mooi kunt verven zodat het ook nog eens blijft zitten??? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het beste kun je een sopje maken van lauw water en wat afwasmiddel
|
ook leuk is om je schoenen zilver te spuiten(y)
|
ik zou het met nagellak nemover proberen, daar maak ik ook altijd mijn huidje mee schoon, succes! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: