![]() |
Naar hoeveel meetings ben jij geweest?
Van scholieren.com?
:o |
Tweemaal A&N, eenmaal Lifestyle, eenmaal L&R/Seksualiteit, eenmaal Onzin bij mijn beste weten...kunnen er ook best meer zijn geweest.
|
1tje
|
teveel, vandaar dat ik het niet meer doe (uitzonderingen daargelaten, maar zijn er tot nog toe nog niet geweest)
(Ik kan ff 'tellen', maar ik denk niet dat ik ze nog allemaal weet... 1. fb-meeting 2. algemene meeting 3. F&L meeting 4. eindhoven-meeting 5. dop-meeting 6. fb-meeting 7. fb-meeting 8. dop-meeting En nog een paar keer met maar een paar mensen gemeet. Misschien vergeet ik er wel wat, denk het wel. ) |
zero
|
psyg meeting
|
0
|
0,0
|
Stuk of 6 ofzo
|
geen één :o
|
3
|
nog geeneen (een meeting is toch sowieso met meerdere mensen (iig, hoe jullie het nu bedoelen).
want zaterdag ga ik wel blueeyez03 (eindelijk) ontmoeten!! naja, ik zal best eens naar een meeting willen, maar dan moeten dat wel de mensen zijn die ik het meeste spreek op het forum zeg maar. (en die ik ook mag! :D) |
welgeteld, 0 :o
|
1 L&R meeting
|
Op twee handen is het niet te tellen denk ik...
|
Citaat:
|
0, en dat blijft ook zo. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik dat zou doen, zou je komen dan? |
Citaat:
(en zo zijn dr nog een aantal mensen die ik dan ook meesleep om te komen:) ) |
eeuhm stuk of 6?
|
geen
|
4x
|
Citaat:
naja, dan laat ik blueeyez ook maar komen hehe (maar die heb ik dan al eens gezien) en dreen! naja, nog meer hoor! :D Wiltine ook wel, mocht ze dat willen (maar die ken je denk niet, ze post niet zo veel) |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen, ook niet van plan.. eigenlijk
:) |
F&L
Psy 2x DoP Admin, maar toen was ik niet uitgenodigd ;):p |
Citaat:
|
0. Reden? Ik ken niemand, zelfs niet op het forum. Er is niemand waar ik mee msn of vaak pb's mee stuur dus ik zou me een beetje alleen voelen ofzo denk ik.
|
Citaat:
ik genoeg geld heb, en het lef om forummers te meeten.. Ben geen meeter. Laat mij maar foto's bekijken, verhalen aanhoren etc.. :o ;) Enneh.. Open een meettopic op psych ofzo, beetje onhandig om een psychmeeting op DK te bespreken.. :p (als er plannen zijn om te meeten dan ;) :o) |
Citaat:
|
@ quiana...
ja, misschien dat ik idd wel een psychmeeting wil organiseren. maargoed... weet nog niet wanneer dan en waar en alles... het werd net gezegd door dy, toen ik zei dat ik het best eens zou willen! :) lijkt me wel leuk als (als het al gebeurd hihi) jij ook zou komen. @ ********, ik stuur je zo wel een pm! :D |
0
|
Geen enkele en dat zal ik ook nooit doen.
|
Geen één en dat ben ik van plan zo te houden
|
nul :o
|
Ik zou ook nooit naar zo'n meeting gaan
0 dus. |
Citaat:
maargoed... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed, zelluf weten (je weet niet wat je mist :p) |
Citaat:
|
Tellen 1 op 1 meetings naar aanleiding van s.com ook mee? :) :p En de "niet aangekondigde mini meetings"?
Nouja, een 10-15 denk ik dan. |
Citaat:
|
2x chat
1x hippiemeeting 1x DoP (volgens mij :s ) 1x Lifestyle hmm... me geheugen laat me in de steek... :( |
nul
|
Geen, denk ook niet dat het er ooit van komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |