![]() |
wat zou je doen als..
een ouwe man(40+) op je geilt?
|
heeeeeeeeeeeeeeeeel hard wegrennen :D
BAH :rolleyes: |
opgeilen die gast en halve wegen het gesprek hem blocken
|
kotsen en me achter mn vriend verschuilen :D:p
|
aan mijn moeder vragen of zij geinterresseerd is
|
Ik ben dan al dertig en ik moet er ook al niet aan denken.
|
ieuw. Ik zou hem ontwijken.. voorkomen dat ik ergens alleen met hem ben.
|
Ligt eraan hoe hij eruitziet en of hij getrouwd is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok ik val niet op mannen,
maar als ik een vrouw zou zijn, als je in z'n buurt bent hem opgeilen en vervolgens keihard in z'n ballen trappen :D |
brrrrr... beetje ouder mag wel (denkt aan 5 jaar)
Maar 25 jaar verschil... pfoei hey! hoeft het niet?? |
Citaat:
|
Nou, Marla, dat lijkt mij toch niet zo'n geslaagd concept: een 20 jarige jongen met een 40 jarige vent.
Als hij op mij geilt, en ook op handelingen aandringt, zal mijn reactie een flinke dreun zijn ben ik bang. |
*Help* roepen en hard wegrennen (als hij meer doet als alleen kijken iig) :eek: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn wel mannen van 40 die ik heel vriendelijk en attent vind. Ik denk niet dat ik er iets mee zou aanvangen, maar je hoeft toch ook niet meteen zo te gruwelen.
Het woord geilen van de topicstarter is natuurlijk nogal pejoratief getint, dus dan zeg ik ook af :). |
Waarschijnlijk kokhalzen en dat persoon zoveel mogelijk vemijden.
Ook nóóit meer bukken waar hij bij staat :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BEgreep ook wel wat je bedoelde maar was een beetje melig dus dan is zoeiets grappig
|
Citaat:
Yup, toen ik kwam hebben mijn ouders nooit meer sex gehad, natuurlijk. In ieder geval wil ik er niet over nadenken. |
-als je hem negeert vindt ie je lief en verlegen
-als je boos word is ie blij want dan krijgt ie aandacht -ga je ook geil doen dan heeft ie ook zijn zin -sla je hem, dan geef je hem ook aandacht -ga je lopen schreeuwen dan ben je een "stoute" meid etc ik zou geen oplossing weten. |
is beetje grof :
of als je hem IRL ziet eerst wat opgeilen en vervolgens een flinke trap tussen zijn benen geven dat zal hij niet leuk vinden en als hij een vrouw heeft zal hij ook nog iets uit moeten leggen mss leren ze het dan af |
ik zou m uitzwaaien..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |