![]() |
Hebben jullie wel eens van iets een stijve gehad wat niet met seks te maken heeft?
??
|
ikke zelf niet :rolleyes:
maar volgens mij, weet ik eigenlijk zeker, heeft elke jongen dat wel is gehad..../ of heeft dat zelfs regelmatig |
er is altijd wel een prikkeling nodig, meestal is een gedachte al genoeg. Ik denk niet dat er een jongen is die een stijve krijgd van een perzik, of hij moet er iets bij hebben gedacht.
|
Citaat:
Ik weet niet meer waat ik het gehoord heb, maar een man heeft gemideld 20 erecties per dag (dus ook 's nachts) |
s'ochtends nog wel is, gebeurd af en toe wel is dat je spontaan een stijve krijgt, gaat ook weer net zo snel weer weg als dat ie kwam.
|
tja.. als ie hééééél langzaam omhoog komt.. :( dan haat ie ook weer héééél langzaam naar beneden..
Laat maar, echt weer zo'n jo-opmerking |
Citaat:
|
Natuurlijk, heel vaak... De meeste mensen denken dat iemand met een erectie per definitie geil is, waar slaat dat op? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja elke ochtend. Dan heb ik vaak eerst een stijve en dan word ik pas geil :)
|
volgens mijn vriend gebeurt het wel eens ja
:o ik vind jongens zoooooooooo raar :D :o echt maf de dingen die hij verteld soms *gniefel* :o |
Nee, daar heb ik meestal geen last van.
|
Tuurlijk. EN dat gebeurt vaak op de minst toepasselijke momenten :o
Als je Gym hebt Bv :o |
dat gebeurt weleens jah. vooral 's ochtends.
|
Nee eigenlijk niet weleens spontaan maar niet van een auto brommer ofzo
|
Citaat:
Leraar: Semyaz, jij bent zo aan slag, pak maar vast een knuppel. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmm we doet stiekum offtopic! ontopic dan maar: Dit is een van de weinige momenten dat ik blij ben dan ik een meisje ben :D |
Citaat:
Ontopic: gaat je niks aan. |
Citaat:
maar zelf heb ik niet zo'n erg last van een stijve.. in mijn begin puber tijd wel eens last van een ongewenste Henkie.. maar verder nee niet van zomaar een voorwerp wat nix metr sex te maken heeft.. CIAO |
als het goed is komt telken als een man in REM slaap terecht komt :rolleyes: ongewenste henkie :rolleyes: eventjes boven
(weet neit meer zeker dat het die slaap-stadia was maar het was er 1 van de 3 ;)) maar goed, als je rekening houd met dat je om de 1,5 uur je slaapstadia herhaalt... 8 uur slaap? = 5,3 = 6x + 1 ochtendje = 7 keer in een nacht (hmz... het zou ook kunnen dat je aan het begin + eind van je REM een stijve kreeg, of dat de herhaling van de slaapstadia 45 min duurde, maar zoiets was het... :D ) maar goed, ik heb het wel is, uhm.. overal :( op t stand terwijl je met je ogen dicht loopt te zonnen *gaat snel op zijn buikje liggen* tijdens school :( gelukkig nog nooit tijdens de gym :P |
Pfff... ik begin er niet eens aan uit de doeken te doen waar ik allemaal een stijve van krijg.
|
Een doodgereden kat.. deed me denken aan de kut van mn ex
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |