![]() |
ongelukjes door slechte coordinatie door medicijnen
Heeft iemand wel eens ongelukjes door medicijnen die de coordinatie beinvloeden??
ikzelf neem antidepressiva,ik heb er geen last van behalve een keer toen ik voorover op de trap viel op school :) en jullie? |
nee, maar volgens mij slik ik niets wat dat zou kunnen veroorzaken :)
|
Ik heb heel lang een anti-depressiva geslikt, paar maandjes geleden mee gestopt. Toen ik stopte kwam ik er pas achter dat ik me echt aan had moeten passen door mis-coördinatie. Heel gek, moeilijk uit te leggen ook... Ik kwam er achter dat ik wanneer ik iets zag toen ik ze nog slikte, ik er vervolgens altijd iets vanaf moest pakken om het voorwerp vast te pakken. Na een tijdje was ik daar aan gewend, maar toen dat dus niet meer zo werkte, greep ik continu mis :D En zo met veel dingen, traplopen; eerst de voet iets voor de tree zetten die ik zag, wanneer ik dat naderhand weer deed, kwam ik niet echt vooruit :D
Enn... tja... bij al dat soort dingen ging het dus even mis :) |
Citaat:
maar dat heeft nix met medicijnen te maken :o |
Ik heb ooit wel eens pijnstillers met codeïnefosfaat gehad, een extra hoge dosering omdat ik een paar dagen ervoor een pijnlijke behandeling bij de kaakchirurg had gehad. Toen ik die avond in de kroeg stond dronken te worden was ik even vergeten dat ik die dingen had genomen en het resultaat was ook dat ik niet echt meer kon staan.
|
Citaat:
|
hmmz... toen ik 4 was, vooor dat ik een lens (pff, ja 1) kreeg, liep ik vaak tegen lantaarnpalen op :o ... ow, ik schaam me dood! haha... maargoed... iig, nu heb ik een lens en een bril, en ik zie stukke beter, ja, alleen geen diepte nog steeds maargoed... komt allemaal goed hoop ik!
|
Citaat:
|
Diazepam innemen en dan te laat naar je bed lopen :P
|
gewoon overal tegenaanlopen.. meer neit
heb ik trouwens evenveel last van als ik wat slik als wanneer ik niks slik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: