![]() |
stelling: zoenen kan intiemer zijn dan sex
de stelling staat in de topic. verder wil ik er niet zoveel over zeggen.
reageert :)! |
ik denk het wel jah. Soms kan ik nog meer van een goede, intieme zoen genieten dan van seks...
Ook niet altijd, maar ik heb af en toe mijn periodes. Kan het niet zo goed uitleggen eerlijk gezegd... |
Na overleg met AS leek ie ons beter op Seks passen :)
|
pfff moeilijk hoor.
Kweet wel... zoenen zonder sex geen probleem Maar sex zonder zoenen... dat zou ik niet kunnen. |
ik vind sex toch wel vrij intiem :D maar oke
soms kan je wel een heel sterk gevoel hebben tijdens het zoenen, maar dat is dan meestal het geveol dat je zin hebt in sex met diegene :p |
Citaat:
|
Ja dat heb ik wel eens meegemaakt dat ik dat zeker wel vond ja :)
|
Ja, zoenen en elkaar intussen stevig vasthouden en strelen vind ik absoluut intiemer dan sex.
|
aan een zoen kan ik pas merken hoeveel iemand echt van me houdt.
sex zie ik slechts als een leuke bijkomstigheid |
ben ik het mee eens, zoenen kan ontzettend intiem zijn
|
Ik kan pas echt zoenen als ik me helemaal verliefd en in de stemming voel. Seks kan nu eenmaal altijd.
Soms heb ik wel heimwee naar de tijd dat ik en mijn vriendje enkel zoenden en verder niks. |
ja :) soms heb je zo'n zoen momentje en dan is het echt *in ogen kijk* *gevoel door je hele lichaam* *waahh :D*
Dás intiem ja :) |
Natuurlijk kan dat... extreem iig... met iemand waarvan je houdt zoenen is intiemer dan verkracht worden (of verkrachten).
Los daarvan iig in situaties waar sex zegmaar ongepast is. |
Alles kan natuurlijk, het ligt erg aan de sfeer, de hele situatie.
Maar persoonlijk vind ik sex intiemer. Er hangt toch veel meer "geladenheid" bij sex dan bij zoenen. Het is (voor mij) veel specialer, en ook iets wat ik niet met zomaar oiemand zou doen. Zoenen daarintegen is vaak veel luchtiger. Beetje lastig uitleggen, but heck. |
Ik ben het niet eens met deze stelling.
Het is niet zo dat ik zoenen niet intiem vind hoor, maar toch ik vind seks wel intiemer. Zoenen doe je sneller met zomaar iemand terwijl ik dat bij seks niet zomaar zou doen. Dat geeft natuurlijk al iets aan over de intiemheid. Daarnaast bij seks moet je op een bepaalde manier elkaar erg vertrouwen, wat bij zoenen veel minder is. |
Bij zoenen ben je dichter met je hoofd bij elkaar, terwijl hij bij de helft van de seks tussen mijn benen ligt. Op die manier geeft zoenen mij wel een intiemer gevoel
|
nee, sommige zijn beter in zoenen dan neuken, maar dat maakt t niet intiemer
|
Soms ben ik in een heel aanhankelijke bui en kan ik intens genieten van een intiem potje knuffelen gevolgd door een intiem potje zoenen gevolgd door weer knuffelen etc. Aan sex denk ik dan niet eens. Sex kan gruwelijk intiem zijn, maar zoenen op die momenten nog veel meer. Voor mij dan in ieder geval.
|
Voor mij nog wel, omdat ik nog geen sex met hem heb gehad...Maar zoenen met hem is inderdaad enorm intiem, en weet niet of sex daar aan kan tippen...
|
Ik heb nog geen "echte" seks gehad, maar zoenen is voor mij echt heel speciaal. het gevoel dat ik dan heb, is meer dan geweldig en zo intiem, dat ik me afvraag of seks wel zo intiem zijn kan...
|
Prostituees zoenen vaak niet met hun klanten omdat ze dat te intiem vinden. Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik associeer zelf zoenen ook met liefde. Seks heeft daar wat mij betreft niks mee te maken.
|
Is zoenen intiemer of lekkerder dan vrijen?
Ik denk van wel, want het is toch het proces waarmee je begint, je leert als een jongetje of meisje van 12 of 13 jaar voor de eerste keer wat echt zoenen is. En na die eerste keer voel je je of fantastisch, of juist ontzettend rot, ligt aan de andere persoon. En met het vrijen, ligt eraan wanneer je begint, ik zelf was nog al laat met het ontdekken van alles, maar ik vond zoenen al meer dan genoeg. Ik vond dat super, en had nog-en-eens geen gedachtes over seks, omdat ik het zoenen alleen al genoeg vond. Dus antwoord op deze stelling: Zoenen is leuker en lekkerder, absoluut!! |
Duh, zelfs een potje Rummikub kan intiemer zijn dan seks :)
|
ja... ben ik t mee eens. ik kan t heel fijn en intiem vinden door alleen maar te zoenen en te knuffelen. soms heb ik dan echt t idee dat ik alleen met m op de wereld ben en dat we voor altijd bij elkaar zullen zijn. oke, bij sex denk ik dat ook wel eens, maar dan ben ik meer met andere dingen bezig. ;)
|
alles kan.
|
sex is intiem, maar zonder zoenen en knuffelen juist absoluut niet
dan is t gewoon maar sex...... dus aangepast: zonder zoenen geen intimiteit |
Tuurlijk kan dat. Duh. Een liefdevolle zoen met degene van wie je houdt, is toch stukken intiemer dan een verkrachting, niet?
|
ik ben het ermee eens, je kan heeel lief en intiem zoenen...
|
Niet geheel mee eens. Hoe intiem zoenen ook kan zijn ik vind sex toch een stuk intiemer, het naakt zijn, het volledige huidcontact, hij in jou... mja dat vind ik dan weer intiemer :)
|
je natuurlijk.. je kan gemakkelijk seks om de seks hebben, en daar is echt weinig intiem aan.
|
zonder alle reacties te lezen
groot gelijk!! :p meer heb ik er niet over te zeggen :) |
Ja, dat kan zeker wel intiemer zijn.
|
I totally agree!!
|
het kán intiemer zijn. en dat is het meestal ook wel denk ik. maar sex is ook erg intiem. kortom ik kan niet kiezen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik persoonlijk vind sex wel intiemer omdat je zoveel meer laat zien van jezelf, letterlijk en figuurlijk. |
Citaat:
ik vind een zoen heel erg intiem. Krijg ik kriebels in mijn buik en kan ik niet genoeg van hem krijgen!!! |
mee eens
|
Citaat:
|
denk niet dat het intiemer is, maar wel speciaal. door een zoen kun je veel zeggen. ik vind het ook erg fijn en speciaal. maar intiemer.....nee.... het is gewoon hheel belangrijk voordat je intiemer wordt...
|
Zoenen KAN idd weleens intiemer zijn dan sex..
Sex is weleens btje zo snel snel snel.. lust ;) hehe Maar dat kan ook met zoenen.. maar goed.. het KAN weleens intiemer zijn dan sex.. (Vaag antwoord mja :P) |
Citaat:
|
Nee, persoonlijk vind ik toch lieve tedere seks intiemer dan zoenen.
|
hangt af van de persoon... kheb afgelopen oktober met iemand gezoend (waar ik toen ook 3 maanden mee kreeg) wat die paar uurtjes al veel intiemer was dan die 10 maanden seks met persoon die me heeft misbruikt dus... ben t eens met stelling :) en ook als ik vriendje had voelde ik me soms veel meer verbonden tijdens zoenen dan tijdens wilde/harde stoten/geile blikken seks.
|
Ligt aan het moment. Gewoon een kusje is niet echt het toppunt van intiem (wel het toppunt van 'ik vind jou liev' in mijn geval :D)
Maar jah, sex... En dan bedoel ik niet sex om de sex maar echt gewoon intiem. Het gevoel. Het samen zijn. In elkaar. Allebei naakt..... Tja, ligt er dus gewoon echt aan. Als je het nu vergelijkt met een flinke pot wilde sex dan zeg ik: zoenen is intiemen Als je echt sex waarbij je alle tijd voor elkaar neemt en alles eraan doet om de ander te laten genieten (dus alsnog allebei geniet) dan is sex intiemer. Hangt van het moment en de manier waarop af :) (zo'n momentje helemaal met zijn 2en op een overvol station met alleen oog voor elkaar dan is een zoen wel het intiemste wat ik me kan voorstellen. In de drukte toch volledig afgesloten van de buitenwereld *zwijmel*) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |