![]() |
[TK] N64 + DrV64.
Zu Kauf,:
een N64 met 2 controllers, Rumble Pack, Mem Card, Exp.Pack. en... een DrV64, is een back-up unit (om je eigen originele spellen te back-uppen, of om ROMS tijdelijk te downloaden en ze vervolgens na 24 uur weer van je HD te verwijderen...) Met o.a. de volgende spellen: 1080 Snowboarding Zelda: Ocarina of Time Zelda: Majora's Mask Donkey Kong64 Goldeneye 007 The World is not Enough Mario Kart 64 Super Mario 64 Mario Party 1,2,3 Dr. Mario (!) Mario Golf Mario Tennis Mega Man 64 (!) Perfect Dark Banjo kazooie Banjo Tooie Poké Snap Poké Stadium 1 en 2 Diddy Kong Racing Lylatwars Turok 1, 2, 3 en Rage Wars Tony Hawk 1 en 2 Super Smash Bros. Yoshi's Story MK4 Neon Genisis Evangelion Ogre Battle Gauntlet Legends Harvest Moon 64 en nog zo'n 200 andere N64 spellen, JAP, EUR en USA. ook nog zo'n 50 zelfgemaakte Demo's en Demo Spellen. verschillende BETA versies van spellen . Ingebouwde SNES, NES en GameBoy Emulators met meer dan 100 spellen. Mogelijkheid om VCD en MP3 af te spelen op de DrV64. En alle kabels om op je PC aan te sluiten en zelf spellen te debuggen of te maken. |
Enige richtlijn qua prijs?
|
ik denk dat je wel in de buurt van de 400 euro mag gaan bieden, die van mij is 2 jaar geleden voor ruim 1000 piek de deur uit gegaan, en dat was een vriendenprijsje :)
|
Citaat:
Want er zit echt software bij die je nergens meer kunt vinden. De allerzeldzaamste Roms, Patches, Cracks... wa effa... voor zover het zeldzaam kan zijn :) Dus bieden boven de €400,- A.u.b. [Edit] fotootje erbij [/edit] http://www.robwebb.clara.co.uk/backu...cs/doc-n64.jpg Ik zal binnenkort preberen een foto van mijn spul erop te zetten. maar zo ziet het ding er dus uit. |
Wauw.....Heel bruut ding...Jammer dat ik net een PC heb gekocht :|
|
verkoop je hem weer ;)
|
Verkoop je ook dingen los?
|
Citaat:
|
Citaat:
hoi, je heb niet zoveel aan die losse dingen, denk ik. want er zitten zeg maar geen originele spellen bij. je mag wel wat CD's met ROMS van me kopen :) |
beproef je geluk eens op marktplaats ofzo, daar bieden ze ziek hoog :D heb ook voor uberveel geld m'n oude HD daar van de hand gedaan :D duurder dan hij nieuw in de winkel was ;D
|
moet ik geld voor betalen, omdat het toch boven de 200 komt.
en voordat ik het weet flikkeren ze die advertentie er weer af omdat het wel degelijk illegale poep is :) vandaar |
jesus.. 400 euro?????? :eek: :eek: :eek: beetje erg veel hoor..!! Niemand speelt meer N64
|
Citaat:
|
Citaat:
|
n64 RULES!! :D
|
Citaat:
|
sja inderdaad...
maar aangezien er niemand biedt, en ik het ding toch nog wel heel koel vind....speelt Chrono Trigger op t.v. :) .. hou ik em maar. maar wel ope late want áls er iemand biedt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |