![]() |
Mannen hebben anders lief dan vrouwen?
Ik heb het idee dat mannen op een andere manier hun partner liefhebben dan vrouwen doen. Mannen verliezen zich er helemaal in, terwijl ik zelf, als vrouw zijnde, meer realistisch ben en ook nog oog heb voor andere dingen. Ligt dit aan mij (en mijn partnerkeuze), of hebben mannen echt op een andere manier lief?
|
dat licht aan de persoon denk ik, niet aan het feit dat je man of vrouw bent...
|
Citaat:
|
Ja, dat kan zeker kloppen. Vrouwen en mannen zijn ook behoorlijk verschillende dus ook in deze kwestie zal dat niet anders zijn.
Vrouwen zijn vaak gevoeliger en willen vaker complimentjes krijgen, terwijl de man vaker met beide benen op de grond staat en maar heel zelden van dat soort opmerkingen maakt. |
Citaat:
|
Dat iemand zichzelf er helemaal in verliezen ligt niet of het vrouw of man is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt of vrouwen een verminderd inlevingsvermogen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen zijn meer op zoek naar bescherming, mannen willen meer zelf beschermen.
Even heel kort door de bocht. |
ik denk dat dit ook gewoon per persoon verschilt. en niet aan man of vrouw. net als honderden anderen dingen.
|
Citaat:
Lijkt me ook. De manier waarop ze het uitten is dan wel weer heel anders. |
standaard ja inderdaad ja onomstotelijk waar ja
|
Ik had het ook niet over meer of minder, ik kan natuurlijk niet precies weten hoeveel mijn vriend van mij houdt en hij weet het niet van mij, maar voor het gemak beschouwen we het maar als gelijk aan elkaar.
|
Citaat:
ja echt wel!! |
Citaat:
|
Mannen zijn dom en sneller te manipuleren. Vrouwen zijn oppervlakkig en kunnen goed manipuleren.
Dat gaat al een eeuwigheid goed, lekker laten zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Ik heb het idee dat mannen op een andere manier hun partner liefhebben dan vrouwen doen. Mannen verliezen zich er helemaal in, terwijl ik zelf, als vrouw zijnde, meer realistisch ben en ook nog oog heb voor andere dingen. Ligt dit aan mij (en mijn partnerkeuze), of hebben mannen echt op een andere manier lief?[/ QUOTE]
Ik heb dit ook, en mn vriend blijft tegen me zeggen dat hij onzeker is over onze relatie omdat ie vind dat ik niks zeg. Hij zegt t idee te hebben dat ik dit allemaal doe voor de leukigheid, en dat als t uitgaat t mij niet zo boeit. Natuurlijk boeit mij dat, ik heb alleen niet de behoefte om het om de 5 minuten te zeggen, en te horen....Is dit raar? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |