![]() |
Penis vergroter? :S
Ik bedoel dus zo’n ding waar je je penis insteekt en dan met een pompje speelt. Wat is dat nou eigenlijk? En hoeveel kost dat ding? Is het wel om te vergroten, of is het gewoon voor geile mensen?
|
Ik dacht dat dat voor erectiestoornissen was :o Ik dnek niet dattie er groter van wordt :D :P
Hij wordt op één manier tijdelijk groter of je moet gaan opereren, geen enkel pilletje of apparaatje kan dat :) |
Bestaat zoiets echt?
Lijkt me niet echt normaal, dus ik zou er maar niet mee beginnen. |
jah hij word groter dan..
want je zuigt hem vacuum.. daardoor zet ie uit ofzoiets.. maar dat is maar tijdelijk.. of je moet hele dag met zon pomp iin je box willen lopen :p |
Zoiets doen ze met natuurkunde wel eens voor met een marsmellow :D
|
Citaat:
Qimm heeft gelijk, is volgens mij voor impotente manne enzo. |
Ik heb wel gehoord van zo'n ding dat ervoor dient om sperma deruit te krijgen zonder een erectie. Wellicht gebruikt in ziekenhuizen en dergelijke waar ze sperma nodig hebben?
En er bestaat ook zoiets als een pompje dat je in je onderbroek stopt, pomp je op als je het juiste meisje voorbij ziet komen, zodat die denkt dat je geil van d'r wordt. Meiden zouden erecties opwindend moeten vinden.. :rolleyes: |
Kijk hier maar is op.
|
En toch geloof ik er niets van.
|
The_man 32 stuurt: Real_Penis_Enlargement_Techniques_1.2.TNO.ShareReactor.rar
:D Of t werkt? Ik weet t niet..... een half uur 'melken' per dag lijkt me niks :rolleyes: |
Tuurlijk bestaat zo een vacuumpomp maar die is alleen bedoeld voor mensen met ernstige erectiestoornissen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je te hard pompt, springt-ie dan uit elkaar?
|
Wahaha.. dit is echt grappig.
Ehm... ik denk niet dat een man zo gek zou zijn om door te blijven pompen dat ie uit elkaar vliegt ;) |
http://www.viashop.nl/media/sca973groot.jpg
"Ontworpen voor de maximale stimulatie... plezier en vergroten van de Penis. Met deze pomp wordt de penis niet alleen groter, maar is ook te gebruiken voor masturbatie. Het is body building voor de penis; hij wordt groter, sterker en harder!! " |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |