![]() |
Rollins Band performing Black Flag
Dinsdag 8 Juli in Paradiso
Kosten: 20 euro Opbrengst gaat naar West Memphis 3 www.wm3.org Voorverkoop 31 Mei Black Flag is de oude band van Henry Rollins. Henry Rollins is bekend van diverse films: Bad Boys II (2003) (completed) Mace Griffin Bounty Hunter (2003) (VG) (voice) .... Main Character Psychic Murders (2002) (V) .... Johnny Miracle Shadow Realm (2002) (TV) New Guy, The (2002) .... Warden Time Lapse (2001) (V) .... Gaines Scenes of the Crime (2001) "Night Visions" (2001) TV Series (uncredited) .... Host Batman Beyond: Return of the Joker (2000/I) (V) (voice) .... Ben Knox/Bonk ... aka Batman of the Future: Return of the Joker (2000) (V) (Europe: cut version English title) ... aka Return of the Joker (2000) (V) (USA: informal English title) Desperate But Not Serious (1999) .... Bartender ... aka Reckless & Wild (2002) (USA: DVD title) Live Freaky Die Freaky (1999) (voice) Morgan's Ferry (1999) .... Monroe Jack Frost (1998) .... Sid Gronic ... aka Frost (1998) Lost Highway (1997) .... Guard Henry "VH1 Legends" (1996) TV Series .... Narrator Heat (1995) .... Hugh Benny Johnny Mnemonic (1995) .... Spider ... aka Johnny Mnémonique (1995) (Canada: French title) Chase, The (1994) .... Officer Dobbs Right Side of My Brain, The (1985) |
|
Haha wie Rollins en Black Flag niet kent heeft geen kaas gegeten van punk/hardcore, maargoed wel duur. Misschien ga ik wel kijken ondanks dat Rollins m'n minst favoriete Flag zanger is.
|
Henry Rollins (y) Respect.
|
ik vind m sexy. daar blijf ik bij :o
|
hij is ook sexy.
ik heb rollins band ooit op lowlands gezien, was vet wel 5 black flag nummers ofzo, dus ik was tevreden :) |
Hee, dus ik heb kaas gegeten van punk/hardcore, want ik weet wie Henry Rollins is, ik heb een paar nummers van Black Flag op CD (alleen maar omdat ik dat nummer bij Off Road Tattoo in the Jackass-movie zo vet vond :D)
|
ik wil wel es zo'n spoken word show van em bijwonen
|
Ik vind dat ie iets te ver gaat met die Memphis 3.
Overigens heb ik wel eens een film gezien met hem als agent erin (ook rollen van RHCP, en achtergrond muziek oldschool Epitaph). edit: genaamd "The Chase" |
MYYYYYYYYYYYYYY WAR! :mad:
Black flag is zo geniaal. De eerste "echte" hardcoreband. Geweldige muziek. Geweldige attitude(tourmonsters! Elk klein gat in Amerika hebben zij 3x gespeeld bij wijze van spreken). De latere platen zijn best drama though, maar tot en met My War is t goed te pruimen. Vooral Damaged/Six pack en Jealous Again. Toch vond ik Rollins de minste zanger. Keith Morris(later Circle Jerks), Chavo Pederast en Dez Cadena waren velen malen beter qua stemgeluid. Maar Rollins was natuurlijk fuckin intens. Ik kan mensen aanraden om het boek(of spoken word) Get In The Van te lezen/luisteren om een idee te krijgen hoe dedicated deze gasten waren en hoeveel ze over zich heen kregen(rellen met politie bij elke show, brood met kattevoer eten, supervijandig publiek die peuken uitdrukten op hun benen, flessen gooiden en ze gewoon afranselden...voornamelijk Rollins dan). En als je toch al hardcore(punk) luistert lees dan t boek American Hardcore. Boek over hoe t allemaal begonnen is en hoe insane het begin jaren 80 was. Hoofdstukken over Minor Threat, Black Flag en de Bad Brains zijn verplichte kost voor elke liefhebber. Man ik kan wel uren doorgaan over the flag :) sorry....haha |
Ik vind Black Flag met Rollins beter dan Minor Threat.
|
Dat mag je vinden :). Ik vind the Flag en Minor Threat beide ongelooflijke bands. Maar dude...... Koop American Hardcore. Dat boek is zoooo de moeite waard. Echt waar :)
|
Zou ik van elke zanger een nummer mogen? Dan download ik die. Want ik ken maar een paar liedjes van hun en daar vind ik de zangers slecht. Maar misschien zijn die andere wel leuk :).
Ik heb trouwens bij Henry Rollins altijd 't idee dat ie teveel anabolen heeft gehad. |
Ik vind het een sukkel. Geen idee waarom.
Ik ga trouwens niet, te duur voor iets dat ik niet al te boeiend vind. |
Rollins is een beetje een karikatuur van zichzelf geworden hehe. Desalniettemin respect voor deze man. Spoken word van em is grappig.
|
Mn neef speelde in het voorprog van rollinsband en vond henry maar een vage gast, zat alleen een beetje in zn kleedkamer te niksen.
boeiend (y) |
Black Flag boeit me niet echt.
|
Citaat:
Wat is hij toch hardcore. |
Nee dat horloge!
|
Ja maar rutger jij vind Poison the well hardcore :D ;)
|
Citaat:
|
Ach ik vind Black Flag wel grappig... maar ik ga niet zeggen dat ik er nou idolaat van ben om hardcore over te komen ofzo :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |