![]() |
Gezondheid of geld?
Wat zou jij kiezen? :)
Edit: misschien kan je dat ook onderbouwen. ;) |
gezondheid:)
|
gezondheid
geld heb ik al.. gezondheid neit.. simpel toch? |
Gezondheid.
|
Gezondheid. Aan geld kun je makkelijker komen, gewoon een baantje zoeken.
|
Gezondheid
|
Life!
|
Gezondheid :o
Als je gezond bent kun je altijd nog aan geld komen.. Werken oid. Met geld kun je niet zomaar gezond worden :o Vrouwelijke logica... :p |
Zoals ieder normaal mens: gezondheid.
|
k ben nu gezond, dus dan zou k voor geld kiezen :p pas als ik ziek ben weet ik weer hoe fijn t is om gezond te zijn..
|
Geld...nooit naart het onmogelijke streven...
|
Citaat:
|
ik ben al zo ongezond, mag wel wat gezonder
|
gezondheid....... :D
|
gezondheid
wat heb je aan geld als je neit gezond bent er er dan niets mee kunt doen? |
Geld...
gezondheid moet je bij houden... dat kan ook met geld... |
gezondheid, ben liever gezond en arm, dan rijk en doodziek, want wat heb je dan nog aan je geld?
|
Gezondheid. Ik zie niet in wat ik aan geld heb als ik doodziek ben. En bovendien, aan werk (en dus geld) is altijd wel te komen, als je maar goed je best doet met zoeken.
|
Geld. Tezij gezondheid inhoudt dat je geen aids/kanker hebt. Ik leef liever dan dat ik veel geld heb. Maar ik denk dat ik redelijk goed kan leven met lichamelijke gebreken, en helemaal als ik daarnaast veel geld ter beschikking heb.
|
gezondheid...
Ik denk dat ik makkelijker gelukkig zou kunnen zijn zonder geld dan zonder een goede gezondheid. ;) |
Aan geld kan je komen, als je ernstig ziek bent kan je nog zoveel geld hebben maar beter zal je niet worden.
Gezondheid dus, lijkt me logisch |
Geld... En met dat geld zorg je gewoon voor die gezondheid?
Gezondheid... Je geraakt wel aan geld? |
Gezondheid en gelukkig zijn, ik ben liever gezond en gelukkig met weinig geld, dat rijk, alleen en ziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
je ziet jezelf niet verschrompelen als je bejaard word, je hebt een hoop geld, en kan doen en laten wat je wilt, enz En iemand die gezond is, die kan zijn hele leven lang krom liggen en werken, en als hij daarmee klaar is word ie weggestopt in een bejaarden tehuis met een homo-verpleger die elke dag zijn snikkel komt wassen (n) |
Citaat:
Echt waar ik heb Stufi en een bijbaantje en ik red me prima zo, ik snap niet waarom mensen met veel geld altijd nog meer geld willen. En ik sterf liever als een bejaarde btw dan aan een of andere ziekte. |
Gezondheid
|
Geldzondheid
|
M'n gezondheid is me meer waard dan geld..
|
Gezondheid.
|
gezondheid... wat heb je aan geld als je ziek bent...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezondheid is voor mij zo onwijs veel belangrijker dan geld. Het is misschien waar dat geld handig is voor medicijnen, maar met geld kan niet alles beter worden.
Door mijn verleden en doordat mijn moeder vaak veel last heeft van haar ziekte heb ik altijd meegekregen dat het zo belangrijk en fijn is om gezond te zijn.. :( |
Gezondheid
|
Naarmate je steeds meer geld verdient / krijgt begint het te wennen om het uit te geven, een goede gezondheid daarintegen is onbetaalbaar.
Ben je doodziek heb je btw toch niets aan geld. Het leven is niet te koop ... |
Gezondheid
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |