![]() |
'Schamen' voor oude posts van jezelf...
Ik zat laatst mijn posts van toen ik net lid was eens te lezen en bij sommige posts schaamde ik me gewoon voor wat ik neer had gezet. :o Hebben jullie dit ook? Hebben jullie het gevoel dat je 'anders bent gaan posten' vergeleken bij je eerste posts?
|
Ja. :p
|
Ja, natuurlijk. Dat was 2 jaar geleden. Toen was ik nog kinds, naief en niet volwassen. :) :o
|
Hehe.. nah, schamen niet. Soms als ik iets terugzie denk ik wel van 'heb ik dat geschreven?'.
Dan gebruikte ik allemaal woorden die ik nu niet meer gebruik bijv. .. apart is dat. :) |
ik plaats nog steeds kutposts, weinig veranderd dus
|
Ja. Ik kon 'vroeger' echt heel kinderachtig zijn, zie ik nu pas. Maar ja, daar doe je nu toch niks meer aan. :)
|
ja tuurlijk maar het is te laat het te wijzigen en ja.. ik zit dr toch neit echt erg mee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k heb net ff teruggezocht, ik postte wel redelijk normaal geloof ik.. zie wel dat ik toen vrij veel op huiswerkfora postte, en op t forum wat nu Artistiek heet.. terwijl ik daar nu veel minder post. toen haatte ik Onzin ook, nu post ik daar t meest.
|
gheghe ik moet zeggen dat mijn posts van vroeger een best wel erg zaagmanz gehalte hebben...'t zit dus toch in de famillie....Ja natuurlijk ben ik anders gaan posten, ik ben nu drie en half jaar ouder...
Maar ik schaam me niet voor mijn oude posts, vind ze eigenlijk wel grappig ;) |
Citaat:
|
Sommige posts wel inderdaad. Zoals gedichten... :D
|
Citaat:
|
mja....:o
|
Net even een search gedaan... ouder dat 2002 staat er niet... maar ik was duidelijk verliefd...
en wat ik me herinner van eerder, was dat ik vroeger iets meer aan 't flamen was... meer niet... |
Ja, een jaar geleden schreef ik nog dingen als 'vriendjuh' en 'lekkah'. Jezus wat erg.
|
mjah heb ik ook last van :o
|
Citaat:
Ik zit er niet mee, er zijn waarschijnlijk toch geen mensen die het lezen. |
Daar zeg ik liever niets over. :o
|
ik ben wel anders gaan posten, maar er zijn volgens mij niet echt posts waar ik me voor moet schamen.. k denk over de meeste dingen nog steeds hetzelfde, alleen de manier waarop ik het neerzet is anders geworden
|
Nee hoor, ik was al een grote meid.
Hoewel ik die spermasnoetjes stunt niet nog eens zal uithalen.,.. |
Hehe, sinds een week is mijn account uit het stof gehaald en kwam ik erachter al twee eerdere posts gemaakt te hebben. Check m'n history voor die 'hoogstaande' posts :D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
:cool: |
:d
|
Bepaalde posts op psychologie ben ik niet bepaal trots op. Ik was nogal kortzichtig :o
|
Ben wel anders gaan posten, al is het maar dat ik
ièts langere regels maak over het algemeen.. ;) :o Mja, schamen, dacht kennelijk zo, niks aan te doen.. Als ik over een jaar nog forum, schaam ik me ws ook voor deze post ofzo. ;) |
Citaat:
|
Ja. Dat mensen me toen aardig vonden snap ik niet helemaal.
|
hahaha, ja, ik was echt grappig.
en ik vond mezelf echt heel erg gothic. + ik typte een soort van breezzah, maar dan zonder hoofdletters-kleine letters afgewisseld. ik verneukte alleen de woorden. |
Nee niet echt, op dat moment was het gewoon mijn eigen mening wat ik er van vond, trouwens ik kijk nooit naar ouwe reply's van mezelf...
|
Ik lees mn oude posts maar niet meer terug :s ;)
|
Citaat:
nah. Ik zie weleens posts die ik (of iemand anders bij mij thuis) in niet geheel nuchtere toestand gedaan heb ja :o |
Citaat:
ik schaam me helemaal niet over mijn oude posts... eerder over mijn recentere posts waarin ik veels te openhartig ben... |
Ik kijk bijna nooit naar oude posts van mezelf. En hierbij denk ik aan oud van toen ik begon met posten hier.
Ik ben van het muziek forum verhuist naar seksualiteit en L&R en ja.. die posten kan je nu ook niet echt vergelijken. Ik ben gegroeid in mijn leven en dat zul je ook wel merken aan het posten.. maar ach :) |
ja, tuurlijk :)
|
:o :o :o
ja dus. maar boeie welke idioot gaat mijn ouwe posts nou teruglezen? :confused: [edit] ik post trouwes nog steeds soms zeer domme idiote dingen :o |
lol, kheb van de week nog een officiele waarschuwing gekregen bij tweakers.net :eek: kwas helemaal vergeten dat ik van die onzinnige en vooral domme dingen had geschreven.
mja.. ben net nieuw hier duzz domme posts komen nog wel :D |
Nee, die heb ik dan in februari gepost en in de tussentijd ben ik niet veel veranderd dus ik schaam me dr ook niet voor.
|
soms zie ik wel een vage post, die ik nu niet zo snel meer zou neerzetten, maar meestal boeien mijn oude posts me weinig
|
Valt mee. Ik kan heel nutteloos posten, maar er is niet veel verschil. Ik ben nog niet zo lang op dit forum... Niet dat ik posts kan lezen van toen ik 14 was ofzo...
|
Ik schaam me zelfs voor posts van afgelopen week... af en toe ben ik in een vreemde bui en dan ga ik vage dingen lopen posten op het mystiek forum (rare reacties geven) en op 'heldere' momenten schaam ik me daar wel voor ja :) Maar op andere momenten vind ik het eigenlijk ook wel weer errug grappig om zo'n overdreven nuchtere reacties te plaatsen op het 'zweverige' forum :D
|
Ik schaam me niet voor oude posts. Althans, niet met deze nick ;). En voor die van mijn vorige nick schaam ik me niet echt, maar ik sta er wel van te kijken hoeveel ik ben veranderd in de tijd tussen die nicks.
|
Citaat:
|
niet voor m'n posts. wel voor m'n naam. dies ook 'vroeger' aangemaakt.
|
Ja, had een beetje wat men nu Breezer noemt, maar dat was vrij snel over, vond het zelf ook irritant. Maar echt schamen..joooh we hebben toch allemaal fases in onze levens???!
|
Nee, schaam me niet voor me posts alleen voor t feit dat ik er beetje afhankelijk van werd.
|
Ik schaam me voor alle posts die ik post
Deze ook :o |
Citaat:
(en ik heb precies 2048 (2 tot de 11de) posts met REIE ondertekend :rolleyes: ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |