![]() |
wat is het maximum van mensen die tegelijk in je bed hebben geslapen?
of poging-tot-gedaan hebben (eindelijk een ware sletten topic)
|
vertel jou diepste geheimen eerst eens een keertje? ;) :p
|
350 :rolleyes:
(2) |
gheghe in het mijne 4....
|
2 in een 1 persoons
|
In mijn bed hebben ooit 2 mensen geslapen, maar daar was ik niet bij. ;)
|
in mijn bed, 2
in de slaapbank beneden, 4 beide zijn bedden van 1.40 breed... |
in een 1 persoons 3, en in een 2 persoons 6, alleen dat laatste was poging tot, zoveel konden er naast elkaar
|
Ehm... met mij erbij 6. En nee, hier moet je niets achter zoeken. :D
|
2 (geldt voor allebei me bedden)
|
uhmzz 12 in een 1 persoonsbed......... moest voor een opdracht van iets.... niks achter zoeken verder..... We moesten gewoon 12 voeten aan het voetenend laten zien :P
|
2
|
Twee. Meer is ook echt niet mogelijk.
|
Gewoon 2 :)
|
3. in een eenpersoonsbed.
|
2 in n eenpersoonsbed, 4 op 2 banken die tegen elkaar waren aangeschoven
|
4..
|
in mijn bed 1tje
wel een keer met zn zevenen op 4 matrassen die mn hele kamer in beslag namen :o |
2
en dat was ook wel het maximum wat m'n bed aankon... leen bakker bed :/ |
heel veel, 't leek net een grote orgie, iedereen over elkaar heen, arm hier, been daar, n ramp was t.
|
2
|
Citaat:
|
1
Ik zou het niet preferen als er een hoop mensen in mijn bed zouden liggen, hoor |
Met z'n drieën in een twijfelaar, een hele harde. We hebben alledrie geen oog dicht gedaan. Vreselijk
|
eentje, er logeren sowieso niet vaak mensen hier
|
Wij hebben een twee bij twee bed, en daar liggen we met twee mensen en twee poezen in, maar als er kinderen of dieren logeren komen die er altijd bij. Wij hebben een erg gezellige slaapkamer.
|
3 (een éénpersoons bed)
|
4 in een niet al te breed tweepersoonsbed. was niet erg comfortabel en dus niet voor herhaling vatbaar. toen ik nog een éénpersoonsbed had, heb ik daar ook wel eens met een vriendin en een vriend ingeslapen. je begrijpt, hij had de nacht van z'n leven ;)
|
4 in een 2 persoonbed.. Erg krap. :o
|
Citaat:
vervolgens afgelopen kerst hebben er vijf een poging tot slapen gedaan... vier lukt als er niemand snurkt :p |
Citaat:
*moet voortaan meer zuipen* |
2, maar dat was op vakantie op zo'n matje... Is dus eigenlijk 1 op de grond en 1 op 't matje... :p
|
3 in een 3 persoonsbed :p
|
3 in een 1persoonsbed
|
Met z'n 3en in een normaal 1 persoonsbed. Sliep niet lekker en wou ook allemaal niet zo :o
(sja, we moesten toch wat.. toen we niet meer op onze benen konden staan :o) |
Met z'n vijven in een tweepersoonsbed bij iemand. (Slaapfeestjes met beddentekort, yeah. :|) Niet dat we hebben kunnen slapen, maar het gaat om het idee.
|
ehm 4. maar dat was in een stapelbed
dus eigenlijk 2 in een éénpersoonsbed |
ehm, echt slapen met twee personen in een 1persoonsbed is mijns inziens niet mogelijk, beter vervangen met 'liggen' , en dan is het antwoord 2
|
Citaat:
|
3 personen in een 1 persoonsbed
|
Geslapen? 2...
|
1
|
Met zn drieen in een tweepersoons bed van 1.40 (in een vakantiehuisje in Belgie)
|
1 + ik
|
2 :confused:
|
2 (ik & mijn vriend) en daar wou ik het ook graag bij houden :rolleyes: :p
|
2.
Waarvan een paar keer ik er zelf niet bij was... |
Citaat:
|
uh......1........*grijnst*