![]() |
[drama] Turks Fruit
http://www.moviemeter.nl/covers/img00797.jpg
De hoofdpersoon, de jonge beeldhouwer Erik heeft een turbulent liefdesleven, tot hij zijn grote liefde Olga ontmoet. Zij trouwen tegen de zin van Olga's rijke ouders. Geschapen voor elkaar, trekken zij zich niets aan van alle tegenwerking en beleven een grandioze, romantische zomer. Totdat Olga zich zeer vreemd begint te gedragen. Ze breekt abrupt met Erik en gaat weer naar haar ouders. Erik wil Olga terughalen, maar wordt hardhandig geconfronteerd met haar louche nieuwe vriend. Onverwachts wordt Olga echter in het ziekenhuis opgenomen. Maandag 9 juni (Nederland 2, 22.55 uur) op TV. |
Het boek is was erg leuk om te lezen, ik denk dat ik de film ook wel ga kijken (y)
|
vreselijk overdreven kutfilm, hoewel nog steeds de best bekeken Nederlandstalige film
|
Ik wil nog steeds de verfilming van Brandende Liefde zien. Ook een verfilming van een Jan Wolkers-boek, ook met Monique vd Ven en -als ik me niet vergis- Peter Jan Rens. Maar Turks Fruit is wel aardig, ondanks het belachelijk slechte acteerwerk van Monique vd Ven.
|
ik vond het boek echt goed, dus ik ga zeker kijken, hoewel ik denk dat ik de film minder zal vinden (das meestal wel eigenlijk)
|
Citaat:
edit: Citaat:
|
ik haat die FBTO-slet :mad:
|
Citaat:
|
Ik heb het boek wel gelezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |