![]() |
[drama] Forrest Gump
http://www.moviemeter.nl/covers/img00390.jpg
De film vertelt het verhaal van de simpele Forrest Gump (Tom Hanks). Zijn lage IQ weerhoudt hem er niet van om een grote rol te spelen bij diverse belangrijke gebeurtenissen in de Amerikaanse geschiedenis. Zo zien we hem in Vietnam vechten, Elvis en JFK ontmoeten, enzovoorts. Tussen deze gebeurtenissen door komt hij eens in de zoveel jaar zijn grote liefde Jenny tegen. Zondag 8 juni (RTL 4, 21.00 uur) op TV. "Life's a box of chocolates. You never know what you're gonna get." |
Run forrest!
|
vind het nou niet echt drama, meer komedie dan nog, maar wel een briljante film :)
|
Citaat:
:p |
Ja, drama zou ik het ook niet noemen. Maar tis wel één van mn lievelingsfilms. Echt zo goed gemaakt!
En Bubba, ofcourse :D |
Gweldige film, absoluut het kijken waard.
"life is like a box of chocolats" (y) @Diesel: Je bent wel actief bezig he? ;) |
Eén van de beste films ooit, in mijn ogen.
|
niet echt een drama, eigenlijk...... :)
Run, Forrest, run! :D en: "stupid is as stupid does" (toch?!) :) |
Prachtige film. Tom Hanks is geweldig met z'n sweet home Alabama accent (y)
|
hele coole film! kga hem zeker (weer) kijken! :)
|
Ja geweldig natuurlijk maar ik heb hem op dvd+behind the scenes, dus ik kijk hem niet op tv met reclames erdoor.
|
Zo gaaf he, met al zijn talenten die je totaal niet verwacht bij hem :) (y)
|
Het is echt een fantastische film. Zeker kijken!
|
Ik hoop em dit keer eens in zijn geheel te zien, ik heb het idee dat ik steeds als ie werd uitgezonden een ander stuk had gezien..misschien ook niet.. maar zo herinner ik het me..
|
laatst voor CKV gekeken op school, is vette film
|
Citaat:
|
Mooie film, alleen ik heb hem al een paar keer gezien, dus ik ga hem niet weer kijken.
|
we hebben em op video, maar ik heb em nog nooit gezien...t wordt tijd dat dat eens gebeurd
|
Ik ga 'm zeker weer kijken :D
|
Leukleukleuk (y)
:) |
Ik ga 'm kijken.
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik trouwens nog steeds die signature? Laatste tijd niet meer zo op gelet....maarja, die had ik dus al vóór dit topic :p |
Ja, die signature heb ik dus nog :D
|
VET GOEIE FILM!
Dat moet iedereen toch toegeven. Tom Hanks speelt het geweldig en je kan de film maar blijven kijken! |
Heel goede film.
|
Citaat:
topfilm btw! :D |
jaaaaaaaaa, die gaan we opnemen!!! :D
|
Die heb ik echt al 80 keer gezien, maar hij blijft geniaal :D
|
Citaat:
|
mooie film idd.
heb hem al meerdere keren gezien. kheb btw ook de making-off gezien, dies echt gaaf! hoe je dan ziet dat die president de hand van forrest schudt of bijvoorbeeld in het begin, hoe dat veertje zo gestuurd wordt dat het op de voet van forrest terecht komt. echt onwijs mooi, allemaal met de computer gedaan. |
Echt een schitterende film. Veel gelach :D , maar ook veel trieste momenten :(
|
Nog nooit helemaal gezien *schaam*, maar vanavond heb ik me voorgenomen om het af te kijken
|
Ik ga gewoon weer kijken
|
ik heb die film nu al zo vaak gezien, maar het blijft leuk! :p
|
hoelaat komt ie
never mind :( |
ja, het is idd ook grotendeels een komedie. Maar ik ik zit toch altijd weer meerdere keren je janken tijdens die film hoor :o
Dus het mag ook best een drama genoemd worden :) En die muziek is trouwens ook geweldig!!! (y) al die ouwe nummers. Het is maar goed dat ik de OST thuis heb liggen :p |
Echt Ge-wel-dig-e film (y) Ik ben blij dat ik um 'moest' kijken van mijn vriend ;)
|
ja wel leuk, maar beetje overgewaardeerd
|
leuke film over een ahcterlijk mens
|
Prachtige film (y)
heel knap/goed ze dit bedacht hebben |
Citaat:
|
Die Oscars waren flink terecht!
|
Citaat:
't Is gewoon een steengoede film, waar jij misschien niet van houdt. |
Best vermakelijk voor op een zondagavond :]
|
Citaat:
|
vraag: Er is een film waarin iets in het begin ook zweeft (net als dat veertje in Forrest Gump) en dat was dan ook een hommage aan forrest gump ofzo...weet iemand welke film dat was? (ben het vergeten en zit nu al een week met die vraag:mad: )
|
was dat een drama ? 'k vond eerder komedie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |