![]() |
[gfx] ascent
|
geweldig weer! had je niet een keer eenzelfde gemaakt maar dan met het flitsende oog aan de andere kant? jij zou egt is een paar dagen te werk gaan met een hele groep van zulke gasten, egt goed (y)
|
Jammer van de rits.
|
Ik vinnem doop :)
Wat is dat voor foto dan? Jijzelf? of iemand die je kent oid? :) Die shit aan de zijkanten.. alsof er TL-buizen verticaal staan net buiten 't beeld, dat is vet vind ik :) |
dat is hij zelf idd :D
vind hem ook tof.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Origineel zien idd :D Erg doop hoe je het altijd weer voor mekaar krijgt!
|
ja daag, die foto is fuckin beschamend ;) waarom dacht je anders dat ik em zo had verminkt =]
|
Als de foto er gemanipuleerd al beter uitziet, wil ik het origineel niet zien, nee :P
|
Citaat:
|
heel erg vet :) vooral het oog en het licht aan de zijkanten.. ik vind het alleen wel jammer van die rits, en dat de hanger van je ketting niet in het midden hangt.. (y)
|
oh ..neuh.. kettingkje niet in midden geeft juist iets beweging denk ik ..is goed.. en de rits.. weet ik niet zeker of dat nou wel of niet op z'n plaats is.. want het verraad wel dat het om een 'gewone' jongen gaat ..en weet dus niet of dat wel op z'n plaats is haha.. maar het ritsje zit wel iets dicht bij de bal.. verder.. zou je de ogen, vooral linker, iets netter moeten afwerken..met wat blauwtinten ofzo, zodat het wat boller lijkt, of juist vlakker door helemaal met wit te kleuren (ofzoiets). echt vet joh!! (y) (y)
|
Ik vind 't juist perfect dat 't hangertje niet in 't midden hangt. Anders zou 't zo georganiseerd en geordend zijn. Zo sluit 't beter aan bij 't plaatje.
Overigens zou ik 't rits-dingetje weghalen, en de twee zwarte lijnen van 't shirt doortrekken tot ze elkaar kruisen. Dat ritsgeval voegt niks toe aan 't geheel, en kan best weggelaten worden zonder dat dat afbreuk doet aan de rest. |
Citaat:
voor de rest geniaal (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |